Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המסע להחלפת הסגמנט (...או שבסוף לא :-))


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תתחדש,אחלה בחירה מזילת ריר ושהייה בצבע לבן וארשום

את מס הטל בפרטי שתתקשר אלי בעוד שנתיים כשתמכור.

מגניב.

מה בא קודם 24 חודשים או 104 שבועות?

 

תצטרך למצוא יד שנייה ממישהו אחר כי שלי לא יהיה לבן :wink:

אני חושב ש:728 ימים זה הכי קצר :lol:

לא יכול להבטיח שאמכור אותו אחרי שנתיים. יכול בקלות להיות שישאר אצלי שלוש שנים ויותר. תלוי בהרבה גורמים. למרות שאני לא ממש בקטע, קראתי שהביאו אותו בארה"ב ל 600 כוח וסביבות ה 11 שניות לרבע מייל.

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מזל טוב.

בדיוק אותה תחושה שאני קיבלתי לפני שרכשתי את הקאדילאק שלי.

עכשיו הגיע הזמן למצוא חבר חדש מתחום עולם הצמיגים, אתה תצטרך אותו.

אצלי זוג אחוריים מחזיקים בקושי 15,000 ק"מ.

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם
מזל טוב.

בדיוק אותה תחושה שאני קיבלתי לפני שרכשתי את הקאדילאק שלי.

עכשיו הגיע הזמן למצוא חבר חדש מתחום עולם הצמיגים, אתה תצטרך אותו.

אצלי זוג אחוריים מחזיקים בקושי 15,000 ק"מ.

 

מצטער אבל לא יודע איזה קאדילק יש\היה לך. צמיגים זה תלוי בביקורים בנס הרים ויציאה חזקה מרמזורים.

 

תודה

פורסם
אחלה רכב תתחדש!

יצא לי לשמוע אחת כזאת עוברת לידי ברחוב בראשל"צ אהבתי מאוד.

 

כפי שהזכרתי, הסאונד נחשב החלק החלש שלה ביחס למתחרות. ב V8 של ה C63 היא כמובן לא יכולה להתחרות אבל אותי הפתיע שה 6 בטור של ה M3 מוציא סאונד טוב יותר. בכל מקרה זה שידרוג אדיר ממה שיש לי היום ואני דווקא אהבתי את הצרחה בסל"ד גבוה. עיניין של טעם.

 

תודה

פורסם

תתחדש! אתה נשמע מאוהב, ובצדק. בחירה מעולה, מי היה מאמין לפני 5-10 שנים שקאדילאק תייצר רכבים עם התיאורים הנ"ל..

אגב, לא ראיתי שהתייחסת בתיאורך על ה-ATS-V לעניין הנוחות, שמן הסתם פחותה מהרכבים האחרים שבדקת.. אז איך היא? ומה מידת ההקרבה בנושא הזה?

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
תודה על השיתוף המרתק. תתחדש ותהנה, כי הרכב מדהים.

 

אגב, אין אופציה לפנים בצבע קאמל?

 

תודה רבה

הייתי מת לפנים בשני הצבעים. לדעתי זה מהמם אבל כפי שהזכרתי, גם ככה אני על הקסקס מבחינת תקציב והעיקר ברכב זה היכולות שלו מבחינת ביצועים (בבדיקה של מגזין MOTOR TREND, מדדו לה 23.7 שניות במסלול השמונה (8). כדי לסבר את האוזן, פרארי 458 עשתה שם 23.6. פשוט בילתי נתפס!!) ולא היופי או איכות החומרים שלו אז לא לקחתי שום אופציה שמוסיפה על המחיר.

פורסם
תתחדש! אתה נשמע מאוהב, ובצדק. בחירה מעולה, מי היה מאמין לפני 5-10 שנים שקאדילאק תייצר רכבים עם התיאורים הנ"ל..

אגב, לא ראיתי שהתייחסת בתיאורך על ה-ATS-V לעניין הנוחות, שמן הסתם פחותה מהרכבים האחרים שבדקת.. אז איך היא? ומה מידת ההקרבה בנושא הזה?

 

קודם כל תודה רבה על הפירגון.

עכשיו לשאולתיך המעניינות ונכונות, זה רכב ספורט. לא חשבתי לרגע לדבר על הנוחות שלו (חפרתי מספיק, לא?) אבל אם שאלת אתיחס בשמחה. יש בכביש 395 בנס הרים קטע שאי אפשר לנסוע שם מהר כי הוא צר ומאוד מסוכן. העברתי למספר שניות למצב TOUR שמרכך את המיתלים. אז כן זה היה רק לכמה שניות וכן הייתי כל כך באטרף שלא ממש רציתי להתעכב על כך אבל אם זכרוני אינו מטעני, אני זוכר שהנסיעה היתה בסדר גמור. יותר רכה מהמרצדס בוודאות. אשמח לעדכן עוד בזמן ההרצה.

פורסם

אגב, אמנם עשיתי עסקת טרייד אין אבל העיסקה היא רשת בטחון בלבד. מותר לי עד שעה לפני המסירה למכור את האוטו ולבטל את הטרייד אין. אני לא ממהר לפרסם כרגע בלוחות אבל אתחיל לפרסם כחודש וחצי לפני המסירה מהסיבה שבדקתי כמה עולה לשכור רכב לזמן כה ארוך וזה לא מעט.

כמובן שאם מישהו יציע לי עכשיו מחיר גבוה מהמחירון יהיה לי שווה למכור לו עכשיו אבל אם מישהו יציע לי 5-10 מעל הטרייד אין (260) לפני המסירה לא אהסס. אז אם אתם מכירים מישהו, אודה לכם מאוד.

פורסם
מצטער אבל לא יודע איזה קאדילק יש\היה לך. צמיגים זה תלוי בביקורים בנס הרים ויציאה חזקה מרמזורים.

 

תודה

 

CTS-V כתוב בחתימה.

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4


×
×
  • תוכן חדש...