Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המסע להחלפת הסגמנט (...או שבסוף לא :-))


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הזמנת עם או בלי מושבי רקארו? כמה רצו ממך תוספת על שני צבעים?

 

הרכב מגיע עם הרבה תוספות ולא ניתן להוריד או להוסיף. המושבי רקארו במחיר. הבחירות היחידות הם צבע (אני לא זוכר כבר אם אפשר לבחור בין כל הצבעים האפשריים וחלקם עולים עוד כסף), צבע מושבים (נותנים לבחור בין אפור לשחור. משום מה הוא לא הזכיר את הצבע המדובר כי כנראה זה תוספת. לא שאלתי אפילו) וצבע הקליפרים (זה גם נחשב תוספת אבל מגיע עם האיבזור של הרכב. צריך רק לבחור בין אדום לצהוב/זהב)

פורסם
וכמה חברים נוספים מעולם הדלק, אני מבקר בתחנות דלק בתדירות כזו גבוהה שלפעמים כשאני נכנס לתחנה המתדלק רץ אלי לשאול אם שכחתי משהו כי רק הרגע עזבתי, אחרים שואלים כבר מה שלום האישה והילדים ואחרים סתם שולחים לי בקשות חברות בפייסבוק...

:lol:

 

אני דווקא במרצדס ממלא פעם - פעם וחצי בשבוע. לא כזה נורא.

 

 

אף פעם לא מקנא, רק מפרגן ושמח בחלקי.

היתה לך אחלה מכונה עד עכשיו אבל היא לא היתה AMG אמיתית (AMG אמיתית מפציצה רק בסרן האחורי...), עכשיו אתה כבר עובר למכונת קרב אמיתית, תיהיה מוכן לזה שלפעמים היא "תפליק" לך עם הזנב החוצה, בהתחלה זה יחסיר לך פעימת לב, עם הזמן זה יגרום לך לחזור מוקדם לגז ביציאה מהפניה כדי להפליק למכונית ולגרום לה להוציא זנב, זה חלק מהכיף.

8)

 

זה היה בצחוק, כמובן :mm_yeah:

לפני שקניתי את ה A45 קצת פחדתי מהנעה אחורית. אחרי שעשיתי את נסיעות המבחן על ה Q50 וה Q70, קיבלתי פתאום דודה להנעה אחורית. יש בזה הרבה עיניין.

 

תודה

פורסם
הרכב מגיע עם הרבה תוספות ולא ניתן להוריד או להוסיף. המושבי רקארו במחיר. הבחירות היחידות הם צבע (אני לא זוכר כבר אם אפשר לבחור בין כל הצבעים האפשריים וחלקם עולים עוד כסף), צבע מושבים (נותנים לבחור בין אפור לשחור. משום מה הוא לא הזכיר את הצבע המדובר כי כנראה זה תוספת. לא שאלתי אפילו) וצבע הקליפרים (זה גם נחשב תוספת אבל מגיע עם האיבזור של הרכב. צריך רק לבחור בין אדום לצהוב/זהב)

 

ברקארו, שהם אופציה בחו"ל וכאן, מסתבר, כלולים במפרט, ישנה בחירה בין שלושת הצבעים ללא תוספת מחיר.

 

כנראה שהמכונית שהזמנת היא אחת מאלו שכבר הוזמנו לישראל, עם פנים אפור או שחור.

 

אישית, הייתי מתעקש על הקאמל שמוסיף המון אור ואוירה יוקרתית לתא הנוסעים - אבל זה ענין של טעם אישי.

 

תמונה מנטקארשואו:

 

Cadillac-ATS-V_Sedan_2016_800x600_wallpaper_1d.jpg

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
וואלה. פיספסתי. מפלצת. ממה עברת אם אפשר לשאול?

 

בארץ הקודש היתה לי וולוו S60 AWD

פה בניכר, ברגע שהאישה הסכימה קניתי את הקאדילק.

בדקתי המון מכוניות (יונדאי גנסיס , 370Z, BMW335 וכמובן M3 , E63AMG ) , לקאדילק הגעתי במקרה אחרי שכבר בחרתי במרצדס.

אחרי הנסיעת מבחן בכלל לא חשבתי על מרצדס יותר וקניתי את הקאדילק במקום.

אגב גם האישה אהבה (ועדיין אוהבת) הרבה יותר את קאדילק.

 

מידי פעם אני פוזל לטסלה P90D אבל זה לא מספיק כדי לשכנע אותי להחליף, למרות שאם אני אראה אחת משומשת במחיר טוב כנראה שאת הרכב של אישתי נחליף לטסלה.

 

בקיצור, הקאדילק שלך תהיה מדהימה ותראה שתכיר הרבה יותר טוב את המתדלק שלך ואת הצמיגאי.

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם
ברקארו, שהם אופציה בחו"ל וכאן, מסתבר, כלולים במפרט, ישנה בחירה בין שלושת הצבעים ללא תוספת מחיר.

 

כנראה שהמכונית שהזמנת היא אחת מאלו שכבר הוזמנו לישראל, עם פנים אפור או שחור.

 

אישית, הייתי מתעקש על הקאמל שמוסיף המון אור ואוירה יוקרתית לתא הנוסעים - אבל זה ענין של טעם אישי.

 

תמונה מנטקארשואו:

 

Cadillac-ATS-V_Sedan_2016_800x600_wallpaper_1d.jpg

 

מסכים שזה יפה מאוד. יכול להיות שהוצע לי רק אפור או שחור מהסיבה שרשמת אבל יופי זה באמת פרט שולי אצלי ברכב. אם אפשר, מה טוב. אם לא, לא נורא.

פורסם
בארץ הקודש היתה לי וולוו S60 AWD

פה בניכר, ברגע שהאישה הסכימה קניתי את הקאדילק.

בדקתי המון מכוניות (יונדאי גנסיס , 370Z, BMW335 וכמובן M3 , E63AMG ) , לקאדילק הגעתי במקרה אחרי שכבר בחרתי במרצדס.

אחרי הנסיעת מבחן בכלל לא חשבתי על מרצדס יותר וקניתי את הקאדילק במקום.

אגב גם האישה אהבה (ועדיין אוהבת) הרבה יותר את קאדילק.

 

מידי פעם אני פוזל לטסלה P90D אבל זה לא מספיק כדי לשכנע אותי להחליף, למרות שאם אני אראה אחת משומשת במחיר טוב כנראה שאת הרכב של אישתי נחליף לטסלה.

 

בקיצור, הקאדילק שלך תהיה מדהימה ותראה שתכיר הרבה יותר טוב את המתדלק שלך ואת הצמיגאי.

 

תענוג!!!

פורסם

אחלה סקירה - תודה.

 

תהליך רכישה של רכב חדש הוא כיף גדול וניכר שנהנית.

 

לגבי קאדילק אני אמביוולנטי למדי, נהגתי על ה- CTS קופה מהדור הקודם והיא העיפה לי את הסכך, אוטו שמאוד אהבתי.

כשבחנתי את ה- ATS הרגילה במסגרת תהליך הרכישה שעשיתי באתי עם צפיות גבוהות והאוטו אכזב אותי מאוד. אבל כאמור מדובר ברכב הרגיל וה- CTS השאירה עלי רושם אדיר.

אני מניח שהרכב שרכשת קרוב בהתנהגות שלו ל- CTS שאהבתי - תתחדש!

 

אגב - למה לא בחנת את הבימריות?

פורסם
אחלה סקירה - תודה.

 

תהליך רכישה של רכב חדש הוא כיף גדול וניכר שנהנית.

 

לגבי קאדילק אני אמביוולנטי למדי, נהגתי על ה- CTS קופה מהדור הקודם והיא העיפה לי את הסכך, אוטו שמאוד אהבתי.

כשבחנתי את ה- ATS הרגילה במסגרת תהליך הרכישה שעשיתי באתי עם צפיות גבוהות והאוטו אכזב אותי מאוד. אבל כאמור מדובר ברכב הרגיל וה- CTS השאירה עלי רושם אדיר.

אני מניח שהרכב שרכשת קרוב בהתנהגות שלו ל- CTS שאהבתי - תתחדש!

 

אגב - למה לא בחנת את הבימריות?

 

תודה

 

מה היה עוזר לי לבחון את הבימרית? הרי אין לי כסף בשבילה. סתם כאב לב.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

איזה שדרוג, מפולו GTI עד לא מזמן (נכון?) למכונת טרף שכזאת. מדהים :snipersmi

עריכה אחרונה על ידי שומאכר

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

תודה רבה

 

שומאכר,

 

המטרה בחיים (אחרי בריאות ומשפחה) היא להתקדם כל הזמן או לפחות לשמור על רמת החיים, לא? צריך לזכור שאמנם מהמרצדס עליתי לכיוון הקאדילק בסגמנט אבל בתקציב בעקרון ירדתי/נשארתי במקום. שים ב A45 את האיבזור שיש במרצדס ואתה נושק ל 600,000 ש"ח.

פורסם

ברור שזו המטרה, וכל הכבוד על זה. למי שיש את היכולות, למה לא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
ברור שזו המטרה, וכל הכבוד על זה. למי שיש את היכולות, למה לא.

 

שוב, אתה נתפס לתקציבים המדוברים. גם מעבר ממאזדה 3 1.6 ל 2.0 זה שידרוג והפעם לא מדובר על מאות אלפי שקלים. כפי שציינתי, גם מעבר ממאזדה 3 1.6 למאזדה 3 1.6 זה שמירה על רמת החיים וזה מעולה.


×
×
  • תוכן חדש...