Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני שוקל לקנות רכב(רנו מגאן) עם תאריך עליה לכביש של נובמבר 2011 מסוכנות יבואן עם 120 קמ+טיפולים. עכשיו, אני יודע שרכב שעומד זמן רב עדיין מקבל בלאי ולכן חבר פורום המליץ לי לדרוש החלפת נוזלים,צמיגים,רצועות ואחריות.

האם אלו הם התנאים שאני אמור לדרוש מהסוכנות בכל מצב ואולי אף יותר?

יש לי חשש שרכב חדש יכול תמיד להיות עם פגם ייצור ובמידה ואני לא יעמוד על שלי בסוגיית האחריות אני עלול לשלם על זה ביוקר...

האם כדאי לקחת רכב כזה לבדיקה למרות שהוא "חדש"?

כמו כן,אשמח לחוות דעת לגבי רנו מגאן עם מנוע 2 ליטר ותיבה אוטומטית CVT(מקווה שזה לא אותה אחת שבפוקוס)

 

תודה!

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כנראה כי זה הדגם 3 דלתות הראשון שהגיע לארץ מנוע 2.0 משודך לגיר רציף.

הגיר הרובוטי נמצא בדיזל, והוא תוצרת אותה חברה של הגיר שנמצא בפוקוס , רק שברנו הוא עובד הרבה יותר טוב ובקושי שומעים עליו שם.

פורסם (נערך)

ומה לגבי כל שאר הדברים:רצעות,נוזלים,צמיגים? עד כמה בלאי של רכב עומד יכול להיות חמור ?

עריכה אחרונה על ידי Giant_TA
פורסם

כל מה שקשור בנוזלים או גומי צריך להחליף-

כל השמנים, נוזל קירור, צמיגים, רצועת אביזרים+טיימינג.

בנוסף בלי אחריות מסוימת לא הייתי קונה את הרכב, אחרי כל כך הרבה זמן אפשר לצפות שיהיו נזילות למיניהן.

פורסם

הכל פה שאלה של מחיר, שאלה נוספת: האם חנה בחניה מקורה או בחוץ?

 

 

אם מחיר קרוב למחיר של מודל 2011 רגיל שהיה בשימוש רגיל והרכב לא חנה בחוץ - לדעתי אפשר לקנות. וכן צריך לעשות ריענון נוזלים והחלפת רצועות וצמיגים.

 

 

פורסם

מצטער שאני מקפיץ, אבל היום ניגשתי להתרשם מהרכב והמצב הוא כזה:

-נאמר לי שהרכב עמד מקורה ולא בשמש.

-הם מוכנים לתת אחריות של שנה על הכל גיר,מנוע,שלדה,אלקטרוניקה חוץ! מגומיות...

-נכון לעכשיו הם לא מתגמשים לגבי צמיגים ונוזלים וזה מוביל אותי לשאלה של כמה כסף תעלה לי החלפה של נוזלים(איזה) וצמיגים חדשים? והאם הנוזלים והצמיגים של הרכב במצב הנוכחי הם בלאי 100% עקב הזמן ?

-האם המנוע 2 ליטר המדובר הוא בעל רצועה או שרשרת ?

-האם התיבה היא אותה אחת בעייתית כמו בג'וק וסובלת מאותן הבעיות ?

-עד כמה הדגם הנ''ל אמין?

-אני לוקח בימים הקרובים את הרכב לבדיקה במכון בכל מקרה. למה צריך לשים לב במיוחד לאחר הבדיקה ?

 

ושאלה לא ממש קשורה היא איזו צריכת דלק אני אמור לקבל עם הרכב ב70% עירוני חיפה ו30% בינעירוני בנהיגה רגועה?

 

תודה!

פורסם

ההסבר שלהם הוא כזה: "הולוסטר יצא לשוק ושבר למגאן את הצורה". הם מציעים אותו תמורת 59 אלף(כולל אגרת רישוי וטסט עד נובמבר 16)...

פורסם (נערך)

במידה והמנוע של ניסן אז מדובר בשרשרת.

הגלגלים קרוב לחמש שנים לפחות צמיגים במידות האלה יעלו קרוב ל2000 לרביעיה.

נוזל קירור בעל אורך חיים ממצוע של חמש שנים.

שמן מנוע מחליפים כל שנה אז הוא מאה אחוז לא תקין.

רצועות אביזירים הם גומי ולכן לא חושב שזה בריא לגומי לעמוד שנים בלי תזוזה.

שים לב למצב למשולשים,ציריות(בקיצור כל מה שקשור למתלה).

מדובר פה בייושר קו יחסית יקר(הרי מדובר במוסכי קרסו).

לדעתי נסה להוריד אותם בעשר אלף או דרוש מהם את יישור קו אל חשבונם.

אני מאמין שבמידה והם רואים בחור רציני הם יבואו לקראתך יותר.

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
פורסם

בדיקה במכון לא תעזור לך, גומיות/אטמים למיניהם שהתייבשו יתחילו לנזול רק לאחר תחילת השימוש ברכב, לא ביום הראשון.

כמובן שיכול להיות שכלום לא יקרה אבל זה הימור.

החלפת כל הנוזלים+צמיגים+רצועות תיגמר בכמה אלפים טובים, כמה בדיוק אני לא יודע, צריך לבקש הצעת מחיר.

אישית, בלי שהם יבצעו את הטיפול הגדול ובלי האחריות המדוברת, לא הייתי קונה אלא אם כן המחיר ממש זול.

על איזה סכום מדובר כרגע?


×
×
  • תוכן חדש...