Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לי המחיר נראה יקר ולא שווה את הסיכון וההשקעה העתידית (שעוד תבוא) ברכב.

האחריות שנותנים אינה כוללת את כל מה שיכול להתקלקל (כמובן...).

עסקה גרועה לקונה טובה יותר למוכר.

alfa 156 2.5.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רק לי נשמע שהם כבר מנסים למכור את הרכב הזה שנים, לא מוכנים ממש לעשות יישור קו או להוריד במחיר? הם כנראה מחפשים את הפראייר.

כנראה שהאווזה צריכה להישאר אצלם עוד, עד שישתכנעו שהיא לא מטילה ביצי זהב.

אני חושב יש פה כבר כמה שרשורים על הרכב הזה.

ולרוכש, ברגע שהרכב יוצא מהם ואם תרצה למכור אותו, זה לא יעניין אף אחד שהרכב עמד חמש שנים, זה אפילו מתכון לדאגה, אלא אם כן תחזיק אותו שנתיים והוא יראה תקינות מופתית.

פורסם (נערך)

אני במקום הקונים הייתי שואל אותם(המוכרים ומנהל המכירות) אם הוא היה מוכן לאישתו ולילדיו לקנות רכב במצב כזה או לחלופין שואל אותו מה היה קורה אם מישהו היה בא עם רכב כזה לקבל טרייד אין על רכב חדש ואם הוא היה מביא לו אותו מחיר כמו שהוא מנסה למכור לו.

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
פורסם (נערך)

מצאתי שרשור דומה משנת 2014 לגבי רנו שעמדה שנה וחצי וגם שם לא היתה עמדה חד-משמעית. האמת, כל הספיור מתחיל להפחיד! כי נכון לעכשיו הרושם שנוצר מהתגובות הוא שהרכב צריך ללכת לגריטה או להימכר במחיר של 40 אלף גג(מחיר שאני בספק שהם יאשרו).

אם יש פורום בארץ עם אנשים שבאמת מבינים עניין, אז זה כאן! ונכון לעכשיו אני עבוד עצות... מצד אחד הרכב נחמד ואני מרגיש חיבור אליו, ומצד שני זה נשמע שלסוכנות ולסוכן אין ה' והם מוכנים למכור לי רכב שהוא גמור במחיר מחירון ואני מבין שזה "ביזנס", אבל יש גבול.

נאמר לי שהרכב עמד בבונדד באשדוד ולא היה בשמש, אבל עשיתי חיפוש תמונות בגוגל וזה מראה שזה בית קברות לרכבים עם שמש מאוד מפנקת...

בקיצור, במידה ואני כן מעוניין ברכב, מה הם תנאי המינימום שאני אמור להציב להם ובאיזה סכום לשקול רכישה?

עריכה אחרונה על ידי Giant_TA
פורסם

יישור קו על חשבונם ואחריות אחרי הכל לפי מה שהם אומרים הרכב כמו חדש אז שיתנו אחריות כמו לרכב חדש(בחברת קרסו)

אז המחיר שלהם אוליי נראה יותר משתלם.

אם לא יש פה יישור קו בעלות של כמה אלפים טובים במקרה הטוב(תבדוק את עלות יישור קו במוסכי החברה ותגיש הצעה).

רק תדאג שהצעה תהיה לפי הוראות היצרן(כלומר טיפולים שהיה צריך לעשות חמש שנים במידה והוא היה עובר ק"מ סביר כל שנה).

בוא נגיד שנוזל בלמים היה צריך להחליף כבר פעמיים לפחות,נוזל קירור (פעם אחת) ורצועות אביזרים.

לגבי ברקסים אני לא יודע (מה בלאי טבעי של צלחות בלם ורפידות על מדף) וכל כמה זמן ממליץ היצרן לחדש צינורות גומי(בילום וקירור) וטרמוסטט.

במידה והם יסכימו לעשות הכל על חשבונם אני לא הייתי נמנע מלקנות במחיר שהם מציעים.

פורסם

אישית הייתי נמנע, ולו רק מן הטעם שאיש אינו יכול להבטיח כי הרכב הזה לא בילה את חמשת השנים האחרונות תחת כיפת השמיים. תמוה בעיניי גם שהוא לא ניתן למי מעובדי קרסו בדומה למה שנעשה במגאן קופה הידניות (החדשות יותר) שלא נמכרו.

מאחר ובלוחות מוצע רכב דומה, חדש בשנתיים, שאמנם נסע 45K ק"מ, אני סבור שאם הייתי מעוניין במגאן כזו, זו האפשרות העדיפה, אך השאלה החשובה הינה האם מדובר ברכב שחיפשת ורצית, או שבמקרה נתקלת ב"מציאה" והתחלת להתעניין?

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
אני במקום הקונים הייתי שואל אותם(המוכרים ומנהל המכירות) אם הוא היה מוכן לאישתו ולילדיו לקנות רכב במצב כזה או לחלופין שואל אותו מה היה קורה אם מישהו היה בא עם רכב כזה לקבל טרייד אין על רכב חדש ואם הוא היה מביא לו אותו מחיר כמו שהוא מנסה למכור לו.

ואם הסוכן היה אומר לך שהוא כן היה מוכן לקנות הרכב הנ"ל לאשתו, היית קונה ?

(לא חושב. לכן זה לא משנה מה יאמרו לך. משנה מה כתוב באחריות שתנתן. והרי אנשים בורחים גם מחוזים ודברים כתובים, אז למה לרכוש חתול בשק?)

alfa 156 2.5.

פורסם (נערך)

רק דבר אחד אגיד למר ק. היקר.

הצמיגים הינם מסוג קלבר מועד ייצור 33/15

כלומר, הם חדשים לחלוטין ולא מהסוג הסיני.

בנוסף, הוחלף מצבר לחדש ולרכב יש שנה אחריות על כל מכלולי הרכב למעט הגומיות.

בנוסף ישנו טסט לכמט שנה - 11/16

מדובר ברמת הגימור הגבוהה הכוללת בין השאר את הגג הפנורמי.

האם אני מפספס משהו?

 

עידן

עריכה אחרונה על ידי edanj

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

המידע לגבי הצמיגים והמצבר זה עפ''י מה שנאמר לי מהסוכן. ברור שבמידה והם חדשים אין שום סיבה לדרוש החלפה.

ההתייעצות בפורום באה על מנת להבין ולקבל מידע לגבי מצב הרכב ולמה יכול להתכונן קונה שאינו בקיא בתחום.

פורסם

יכול להגיד לך מנסיון של חבר קרוב ,רכב שעמד במגרש של הוצאה לפועל 6 שנים ,עשה לו רענון לכל הנוזלים וכו' ,אבל התחילו הצרות ,והתגלו והתרבו החופשים, יובש וסדקים חמורים בגומיות ,חלודה והתפוררות במכוללי המים ,ואפ' במיסבים ושאר הרכיבים הנעים (כמו לדוגמא אלטרנטור ששבק לאחר חודש מכיוון שהכל התמלא חלודה.. ) עוד דבר שבד"כ תמיד חייבים להחליף זה 4 בולמים ,שפשוט נתפסים ,ולא יחזרו לעצמם לעולם! כך בחשבון שזה חור בלי כיסוי.. ודברים יכולים להתפתח גם אחרי מספר חודשים

בהצלחה

רמי

פורסם

גם אני לא הייתי לוקח רכב שעמד 5 שנים על אף הנתונים המפתים.

רכב צריך לנסוע, וזו לא קלישאה. יש חלקים ורכיבים שצריכים תנועה כדי לא להתקלקל. הפוטנציאל לתקלות שיצצו בעתיד הקרוב והרחוק גדול מאוד, הרבה יותר מרכב זהה שנסע במהלך השנים האלה וצבר קילומטרז'.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"


×
×
  • תוכן חדש...