Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב, אז מאחר ולאדון עידן לא היו 5 דקות להגדיש לי, אבל להגיב בפורום זה משהו אחר, אז אספר את הצד שלי בנוגע לרכב והתנהלות הסוכנות.

 

בתמימותי כאדם שלא בא מהתחום התעניינתי וניסיתי לשאוב מידע מהפורום והמדריכים שכתבו בו כיצד לרכוש רכב.

אחד העקרונות שחוזרים על עצמם בפורום הוא להיזהר במידה ותפסתה את המוכר על שקר.

אז הנה מספר פרטים בהתנהלות שנתנו לי הרגשה לא טובה ובכללי התנהלות לא בריאה לסוכנות כמו אינפיניטי וכן, גם אם זה במכירת רנו "פשוט".

 

מספר סטירות במהלך ההתנהלות מול הסוכן(רק חלק):

 

בפגישה הראשונה נאמר לי ע''י הסוכן הראשון: "הרכב עמד מקורה ואני לקחתי אותו בעצמי מהבונדד באשדוד"

בפגישה השניה ע''י הסוכן השני: "לא יודע למה הוא אמר לך את זה, הרכב הגיעה אלינו מהמוסך וכנראה שהוא עמד בשמש"

 

בטלפון: "שלוש אנשים מהפורום התעניינו ברכב בעקבות השרשור שלך, אז סתם מפחידים אותך".

בסניף: "כמו שאמרתי לך שני אנשים בפורום התעניינו ברכב".

 

בטלפון: "מכרתי כבר שני רכבים כאלו, שלך השלישי"

בסוכנות: "מכרתי כבר 11! רכבים כאלו שלך האחרון!!!"

 

אני: "למה הרכב לא מקבל תנאי אחריות כמו של קרסו טריידאין(שנה מלאה) "

תשובה: "אני לא קרסו טריידאין אני אינפיניטי טריידאין"

אבל במהלך שיחה יום אחרי "האמת, אני בכלל לא מתעסק עם רכבים כאלו, אני עושה פה טובה לקרסו ומוכר אותו בשבילם"

אז של מי הרכב ?

 

וקצת על ההתנהול מול הלקוח:

קבענו ביום שישי לנסוע למכון מבדק בתשע בבוקר(על חשבון הסוכנות) ביום שישי אני ואשתי הגענו והנציג אומר לנו: "יש תור של שלוש שעות לבדיקה, אז לא נעשה אותה היום כי בטח אין לכם כוח לחכות". עניתי לו שאם כבר הגענו אז אנחנו מעדיפים לחכות וקיבלתי תשובה "אין לי זמן לזה היום, אני פה לבד".

בלי סליחה, מצטער שהגעתם ברחוק, כלום!!!

 

נאמר לי שאין מצב שהרכב זקוק ליישור קו רציני כי הוא "חדש", אז זהו שנסעתי היום בבוקר למוסך מורשה רנו וקיבלתי הצעת מחיר של טיפול ראשון ברכב שחוץ מצמיגים ומצבר בחמש שנים לא הוחלף בו כלום. המחיר יצא 3280 כולל מע''מ ולזה להוסיף עוד נוזל קירור ושמן תיבת הילוכים CVT עם עלות בסביבות ה-1500 שקל.

נאמר לי גם שרכב שעמד כל-כך הרבה זמן לא צריך רק בדיקה במכון, אלה בדיקה במוסך כי את בלאי הגומיות אני ירגיש רק לאחר שימוש של חודשיים ברכב(ואולי לא), אבל במכון לא בודקים את זה.

 

אז נסעתי שוב לסוכנות, שם שמעתי כמה אדון עידן עסוק והסוכן הראה לי בדיקה שנעשתה במכון מבדק ונחשו מה? תיקוני פחחות בכנף שמאל!!!, אבל כמובן שזה שטויות של המכון כי הרכב "חדש". ולא, מבחינתי זה לא משהו קריטי לקניה, אבל שמשקרים לי ולא אומרים לי את זה גם באתחלה וגם לאחר הבדיקה זה לא מכובד.

 

אני רוצה להוסיף שכל פגישה וכל שיחה הסוכן אמר לי כמה זה מיותר לשלוח רכב "חדש" לבדיקה ובזבוז זמן! כנראה היתה סיבה...

 

בקיצור, בהצלחה לקונה המאושר ויכול להיות שהרכב באמת בובה, אבל בתנאים(אחריות ומחיר) והיחס שאני קיבלתי הרכב הנ''ל לא בשבילי.

 

בהצלחה ויום טוב!


×
×
  • תוכן חדש...