Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסיבת עיתונאים לובינסקי


קרמבו
שימו לב! השרשור הזה בן 2910 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 215
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

דיסקו,

שקונים רכב זה לא רק לפי המחיר והרגש.

יש חבילה כוללת שמתחשבים בה. זה מתחיל מעלויות ביטוח ונמשך גם באחזקה.

אני לא מבקש את החלקים במחיר עלות. אבל לא להרגיש שעושקים אותנו.

אני ראיתי במוסך מרכזי בירושלים אדם שהכניס את הרכב לטיפול קטן ונאמר לו שיש להחליף צלחות ורפידות קדימה. החשבונית האמירה מכמה מאות בודדות לכמעט שלושת אלפים שקל כולל מעמ ועבודה.

אם נראה הגיוני שכאשר אני רוכש חלקים מחו"ל לטיפול שכולל החלפת פילטרים אני חוסך יותר מ-50% לאחר עלות המשלוח ואני לא מגיע אפילו לסף המס אז אני מתנצל. אגב, בחו"ל לא מוכרים לי בהפסד.

 

אני אוהב את המכוניות של הקונצרן, כל החיים אני נוהג רק בהן ולא מתכוון להחליף, אבל בנושא החלפים לדעתי אפשר להוריד מחירים בדיוק כמו שבעולם מורידים.

יתרה מכך, בחו"ל כשרוכשים את הרכב, ניתן לרכוש חבילת אחריות לפי בחירת הלקוח.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למישהו יש מושג אם אנשים שנמוכים בהרבה למשקל שלהם יכולים לשבת בנוחות בגטי?

 

כן - ובכלל, רמת הנוחות וההידור הפנימי תפתיע אותך. גם תנוחת הנהיגה עם ההגה הקטן טובה למכריסים ולנשים הרות.

 

הדבר היחידי שאיכזב אותי במכונית היה התנהגות החלק הקדמי. פרונט רך מדי, הגה קל מאוד ומעורפל סביב המרכז, כאשר בשילוב עם לחימת הגה מתקבל קוקטייל לא נעים במיוחד.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש שם מיכל אוריאה ( כן כן , מיכל אוריאה בסופר מיני!).

 

וואלה, ואני חשבתי שזה רק ה NOX Filter... מפתיע למדיי

 

לא זוכר מתי פעם אחרונה ראיתי אוריאה בשימוש במשהו קטן יותר ממשאית

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחירים מאוד תחרותיים.כל הכבוד ליבואן.

אם המבצע היה בתקופה בה קניתי את הרכב היו נוספות לי המון התלבטויות כי הסיבה העיקרית שפסלתי את ה208 בזמנו היא מנוע עם הספק משנות ה80 .

גם הקקטוס עם המנוע העדכני נראה דיל עם המון FUN לשקל. מראה מאוד מיוחד + מנוע עם110 כ"ס ו20 קג"מ על 900 וקצת ק"ג .

מעניין אותי מי הם הלקוחות הפרטיים שיעדיפו I20 עם חמור רתום במקום מנוע באותו טווח מחירים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספציפית ביחס לסובארו, יש להם את רכבי 4*4 שכנראה שומרים אותם למרות התמחור המופרז. עד כמה הוא מופרז אפשר לראות במוטורי...

 

קח למשל את לגאסי B4 החדשה(והנוחה מאוד).

 

מחיר מחירון - כ- 170K

 

מחיר מוטורי ואח'- פחות מ-140K

 

מחיר לחברים של בר"צ מירכא - אולי פחות מ-135K, תלוי במיקוח וברמת העצבים של המוכר

 

מחיר מכונית משומשת בת שנה - כוחות השוק יעשו את שלהם ומי ששילם 170K יפסיד לפחות 50K...

 

ככה קוברים מכונית טובה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה האחריות היא רק 3 שנים ועוד ועוד.

מה פולני בלשאול על האחריות? עד לא מזמן (אולי עדיין) יכולת לקבל את הדגם המאובזר+2 שנתיים אחריות ב94900, שהם 12K תוספת. בעיניי, עבור לא מעט לקוחות, החבילה הכוללת בהחלט שווה את התוספת כי הפער באיבזור משמעותי והרחבת האחריות שווה כסף.

לא הבנתי, נותנים לך טורבו אוטומטי ב83 ואתה רוצה טורבו ידני ב100?:|

כנראה שהמילה "מפנק" התייחסה לאיבזור והבחור מוכן לשלם יותר עבור רכב ידני ומאובזר, כנראה ש90K הינם מחיר יותר הגיוני לחבילה שכזאת, אבל הכוונה ברורה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שאין ידני בנזין טורבו עם איזה 110-120 כ"ס משהו מפנק במחיר ריאלי של 100K. פשוט נפלא לראות את המחירים האלו. לפני חצי שנה ה GTI עלתה 160K. מדהים.

 

ובכן, יש לך את הדיזל אקטיב עם 100 כ"ס. מעט חלש ממה שאתה מבקש, אבל מאובזר ועם צריכת דלק פנומנלית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר הקקטוס מעניין. ראש בראש עם הדאסטר.

למרות שהדאסטר גדול יותר ומתאים יותר לאנשים שזקוקים ליותר מקום בתא המטען והנוסעים.

 

מחירים מעולים, חבל שלא היו כמה חודשים קודם אבל טוב מאוחר מאשר אף פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קורא חלק מהתגובות ולא מאמין...

עד שיבואן עושה מהלך כל-כך גדול ולדעתי משמעותי שבו הוא חותך מחירים לכל רוחב הדגמים העממיים, אתם כמו פולניה מקצועית מוצאים מה הוא לא עושה בסדר.

למה הוא לא ככה, ולמה החלפים ולמה האחריות היא רק 3 שנים ועוד ועוד.

אפשר לחשוב שיבואנים אחרים מוכרים לכם חלפי במחירי עלות, או שאתם משלמים למוסך (כל מוסך) רק על זמן העובדה נטו שלו על הרכב.

בכל המוסכים, מרכיב הרווח הכי גדול הוא חלפים, וזה בסר. אתם חושבים שהרווח מוגזם - בואו תפתחו מוסך ותשברו את השוק.

בסה"כ לובינסקי עושים מהלך רוחבי נהדר, ואם היום הייתי מחפש רכב שיחליף את הריו, אני כמעט בטוח ב 100% שהייתי יוצא עם 208 ידנית ב 67000 שקל או עם 108 ב 53000 שקל.

 

כשאני קונה רכב אני לא מסתכל רק כמה אני משלם בסוכנות אלא כמה תעלה לי כל תקופת השימוש ברכב מול האלטרנטיבות ואז מחליט איזו חלופה נותנת לי את יחס העלות תועלת העדיפה לי.

 

כשאין לי תמחור של טיפול תקופתי, בלמים ושאר רכיבים מתכלים בקצב קשה לי לעשות את החשבון (ויש הבדלים גדולים בין דגמים בדברים האלה. ב C4 של אשתי למשל הצלחות האחוריות הולכות קומפלט עם המיסבים והנאבה ועולים בהתאם).

 

גם כשאתה מדבר על מותג שבהיסטוריה שלו יש העיות אמינות ועמידות (מנועי הטורבו בנזין למשל או גירי ה AL4) האחריות היא מרכיב לא מבוטל גם בשקט הנפשי וגם בערך העתידי.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים שצריך לברר את המחירי הטיפולים, וכדאי שתהיה שקיפות כמה שיותר גדולה מצד היבואן בפן הזה.

מסכים גם שמחירי טיפולים במסגרת הנורמה יעזרו לעוד אנשים לקבל את ההחלטה לרכוש את הרכבים האלה.

 

מה שכן עדיין מגיעות מחמאות על התמחור החדש, ובנוסף מישהו פה בכלל בדק את מחירי הטיפולים לרכבים החדשים האלה והשווה אותם לשאר השוק? אולי המצב לא עד כדי כך גרוע.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם ה 208 HDI תהיה בעלת 5 דלתות או 3 ?

ACTIVE זה אומר איבזור מלא , נכון ? (4 חלונות חשמל , כיוונון חשמלי למראות .. )

אם אכן זו דיזל ידנית עם איבזור מלא וחמש דלתות - יתכן שתופתעו מהדרישה לרכב הזה ..

 

אכן מדובר ב-5 דלתות ואבזור זהה. המחירון וההיצע החדש מעט מבלבל, אז בתמצית:

אקטיב בנזין, 82 כ"ס, ידנית ב-72,500 שקלים.

אקטיב בנזין, 110 כ"ס, אוטומטי (אין ידני), ב-99,000 שקלים.

אקטיב דיזל, 100 כ"ס, ידני (אין אוטומט) 89,000 שקלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים שצריך לברר את המחירי הטיפולים, וכדאי שתהיה שקיפות כמה שיותר גדולה מצד היבואן בפן הזה.

מסכים גם שמחירי טיפולים במסגרת הנורמה יעזרו לעוד אנשים לקבל את ההחלטה לרכוש את הרכבים האלה.

 

מה שכן עדיין מגיעות מחמאות על התמחור החדש, ובנוסף מישהו פה בכלל בדק את מחירי הטיפולים לרכבים החדשים האלה והשווה אותם לשאר השוק? אולי המצב לא עד כדי כך גרוע.

 

לרגע לא אמרתי שהמצב גרוע ויכול להיות שהוא אפילו טוב. כל מה שאמרתי זה שאלה נתונים שכדאי שידעו לתת באולם התצוגה (ואצל רוב היבואנים לא יודעים).

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2910 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...