Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
כמה שחים חברים?

אני צריך מכונת גילוח טובה, אבא שלי מחזיק אותם שנים, עד ה 700-800 שחים, אבל מוכן לשמוע אם כדאי לשים יותר..

 

מה עם זה (מאותה משפחה שכתבת על התספורת) ?

https://www.amazon.com/Remington-HC4250-Shortcut-Self-Haircut-Clippers/dp/B01N74PTHF?th=1

עריכה אחרונה על ידי phpclub
פורסם (נערך)
אני צריך מכונת גילוח טובה, אבא שלי מחזיק אותם שנים, עד ה 700-800 שחים, אבל מוכן לשמוע אם כדאי לשים יותר..

 

מה עם זה (מאותה משפחה שכתבת על התספורת) ?

https://www.amazon.com/Remington-HC4250-Shortcut-Self-Haircut-Clippers/dp/B01N74PTHF?th=1

 

ציין אם הוא מעדיף מכונה סיבובית (שיטת פיליפס) או רוטטת (שיטת בראון).

 

אישית אני משתמש כבר 6.5 שנים בבראון 790cc שנרכשה בדיוטי פרי במחיר שהיה נמוך באיזה 30% מהמחיר במרשתת. אבל בנסיעות האחרונות שלי לא ראיתי מכונות גילוח של בראון בדיוטי. המכונה מקבלת ראש חדש פעם בשנה וחצי ועדיין מחזיקה שבועיים ויותר בין טעינות. התלונה היחידה שלי היא שמתקן הניקוי מתחיל לזייף ולצרוך את חומר הניקוי בכמויות הולכות וגדלות, אבל יתכן שזה קשור לצורה בה הוא עומד אצלי על השיש במקלחת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מה שיש לו היום (והאמת, הדבר היחידי שאני אישית מכיר) זה סיבובית..

יש לי גם מכונה שהפסקתי להשתמש לפני אי אילו שנים שהעברתי לו שישתמש בנתיים אבל הראשים לא שווים כבר

אם יש מקום זול וטוב לראשים גם הולך, בבדיקות שעשינו המחיר של ראשים כבר הופך את ההחלפה של כל המכונה לכדאית יותר.

פורסם
אשמח המלצה למכונת גילוח מעולה לאבא

 

צפרא טבא

לפיליפס יש המון דגמים, לא ניכנס לעובי הקורה , רוב ההבדלים הם בסוג הראש.

אני אמליץ על דגם S8950 דגם שהוא ייחודי לאמזון לא ראיתי אותו באף חנות\אתר.

ממה שאני הבנתי שהראש ב 8950 זהה לזה של סדרה 9XXX , סוג הראש הוא SH90/52.

https://www.amazon.com/dp/B012VL5TB0

יוצא כ 647 שח עד הבית המטען תומך 220V.

פורסם

מישהו יודע למה כל שלוחות אמאזון אירופה לא שולחות מצלמות לארץ? שום מצלמה שבדקתי לא נשלחת.

בארה"ב לא בדקתי, פשוט כי יקר יותר שם.

פורסם
מישהו יודע למה כל שלוחות אמאזון אירופה לא שולחות מצלמות לארץ? שום מצלמה שבדקתי לא נשלחת.

בארה"ב לא בדקתי, פשוט כי יקר יותר שם.

יש כיום בעיה עם משלוח מוצרים בעלי סוללות מאתר אמזון באירופה.

 

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם
צפרא טבא

לפיליפס יש המון דגמים, לא ניכנס לעובי הקורה , רוב ההבדלים הם בסוג הראש.

אני אמליץ על דגם S8950 דגם שהוא ייחודי לאמזון לא ראיתי אותו באף חנות\אתר.

ממה שאני הבנתי שהראש ב 8950 זהה לזה של סדרה 9XXX , סוג הראש הוא SH90/52.

https://www.amazon.com/dp/B012VL5TB0

יוצא כ 647 שח עד הבית המטען תומך 220V.

 

אייל, אני אשם בלקיחת הזמן יותר מדי.

באתי להזמין והדיל נעלם, יש מצב למצוא דיל דומה ?

 

תודה.

פורסם (נערך)
JBL LSR30X

שזה כמו להגיד 305 אבל של MASSDROP

238$ כולל משלוח לארץ.

(לצורך העניין, מאמזון המחיר כולל משלוח הוא 520$).

 

https://www.massdrop.com/buy/massdrop-x-jbl-lsr30x-powered-speakers

אם אני לא טועה, אלה הרבה יותר קטנים מה- LSR305

 

עריכה: עכשיו אני רואה שלא, הם זהים

עריכה אחרונה על ידי BarryG
פורסם

כן, אבל משום מה ראיתי איפשהוא מחיר מבצע 48-55$

אחרי כמה דקות שאני שובר את הראש נפל לי האסימון שהסתכלתי על עמוד מוצר של ראשים להחלפה.

 

תודה רבה רבה !

פורסם (נערך)

אמאזון ארצות הברית מציעה לרכישה את גירסת ה-Slim העדכנית של ה-PlayStation 4, עם כונן קשיח בנפח טרה-בייט אחד וגם עם המשחק Star Wars Battlefront 2, במחיר של 326 דולר שכולל גם את תוספת המע"מ וגם את המשלוח לישראל, כ-1,160 ש"ח בלבד !! כולל הכל !!

 

https://hwzone.co.il/games/

 

https://hwzone.co.il/הזדמנות-נוספת-להתחדש-קונסולת-playstation-4-במחיר/

עריכה אחרונה על ידי Daniel.K
:fadein:
×
×
  • תוכן חדש...