Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע אני לא משלם על זה, ונכון שזה יכול להגיע לסכומים גבוהים אבל אני בקושי נוסע בכביש שש, מנהרות הכרמל זה יהיה קצת מבאס שזה לא כלול כי לא ישלמו לי את זה

פורסם

אחרי משחק עם המחשבון של גולינגו לגבי עלות אחזקת רכב, ראיתי שהגורם הכי משמעותי זה עלות הדלק (אפילו שהיום הוא ירד ל6 ש"ח לליטר), וזה גרם לי לחשוב בכיוון אחר, מכיוון שאני לא מוכן לנסוע בקופסת סרדינים סטייל סוזוקי אלטו, חשבתי ללכת על הכיוון של דיזל, וראיתי שאני בתקציב שלי יכול להביא גולף 2006 מנוע 2000 דיזל 250 אלף קילומטר.

עכשיו השאלה כמה סיכונים אני לוקח בקניה של אוטו כזה? מה רמת האמינות שלו? מה צריכת הדלק האמיתית שלו? כמה זה גרוע רכב שהוא דיזל שעבר 250 אלף קילומטר?

פורסם

את האמת לא מבין אותך. אם עלות הליסינג שלך בנטו היא 1800 ש"ח זה נמוך מאוד, אין דברים כאלה, העלות הרגילה ללא הטבות נעה בין 3000-3500 ש"ח. כלומר ב-1800 ש"ח את מקבל רכב חדש. נכון זה לא רכב מפנק במיוחד, אבל שוב זה רכב חדש ללא תקלות ובעיות בעלות חודשית מצחיקה. אלה שאתה רוצה להביא (גולף או B4) רכבים מזדקנים לא מיוחדים עם סיכון להרבה בעיות ואחזקה יקרה.

אם כבר בא לך רכב מפנק ומיוחד, קונים עם הזמן רכב פנאי, שני במשפחה ובנתיים מתקדמים לתפקיד שמאפשר רכב טוב יותר.

 

כמו כן מה יקרה אם שוב יחליפו לך את אתר העבודה והדלק ימריא לשחקים?!

 

בקיצור אם 1800 זאת העלות, וזה צריך לבדוק בשבע עיניים שזה נכון, לדעתי אין אלטרנטיבה...

×
×
  • תוכן חדש...