Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3899 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני משער שמדובר באיזון של אחד הג'אנטים האחוריים- ישנן רעידות קלות שמתחילות מסביבות 110 קמ"ש. למעשה, זה מורגש אך ורק בגלגל ההגה, וממש בקטנה.

 

הרכב נמצא באופן קבוע אצל אשתי, וזה אומר שרק בסופי שבוע אני נוהג בו- ובדרך כלל זה במהירויות גבוהות (ביקור הורים וכו')- כך למעשה הרגשתי בזה. לאשתי זה לא משנה כלל, הנסיעות שלה הן לעבודה וחזרה בשעות הפקקים ואין סיכוי שתבחין בזה. אני לא בטוח שהרבה אנשים אחרים היו שמים לב, אבל אותי זה מטריף.

 

אז אני מחפש צמיגיה אמינה באיזור המרכז (אני מקרית אונו) שבעיקר יידעו מה הם עושים. לא איכפת לי לשלם על איזון מחדש של כל הגלגלים.

פורסם

אצלי הייתה אותה בעיה אצלך, רק שהרעידות בהגה התחילו מ 95 קמ''ש. מדובר באיביזה 2015 (!) ובחרה מרחו אותי (הייתה גם משיכה ימינה, שהתצטרכי לעשות פרונט מסכום הכסף שלי).

נסעתי ל "אבי צמיג" באשדוד בעקבות המלצה של "דן מעבדות רכב" (גם באשדוד) והפלא בפלא , לאחר האיזון ההגה לא רועד.

עלה לי 30 לצמיג.

×
×
  • תוכן חדש...