Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם זה זמן טוב לקנות רכב חדש?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדיף לקנות רכב חדש עכשיו או לחכות לדגמים של 2016 כבר? הרכב הוא סיאט איביזה.

 

אני כנראה אצליח להשיג כל מיני תוספות בחינם אם אשחק על העניין של סוף שנה, מחירות חיסול וכו'...

 

מה אומרים?

פורסם

לא תצליח להשיג הרבה בחינם אם בכלל, יש מבצע השקה הנחה של 3,000 שקלים ואיתורן סייב ב-50% הנחה.

באוקטובר יש ימי מכירות שם אולי יוסיפו חיישניי רוורס.

פורסם

גם אם תלך מחר לסוכנות של סיאט בנצרת שפתוחה בשבת ותזמין את הרכב, במקרה הטוב תקבל אותו בנובמבר. לפני זה אין רכבים בארץ.

 

ולקבל רכב בנובמבר זה לא רעיון טוב. עדיף להזמין בדצמבר ולקבל את הרכב בינואר, כמודל 2016.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אפשר גם להזמין עכשיו ולקבל בינואר, לא תהיה בעיה.

בכל מקרה כרגע אפשר רק לפתוח הזמנות לדגמים האוטומטיים, על הסגירה והתוספות מסכמים רק בימי המכירות.

1.2 90 כ"ס ידניות ראשונות התחילו למסור השבוע.

פורסם

היתרון עכשיו זה שיש מבצעים לקראת סוף שנה, היבואנים לא רוצים 'להתקע' עם מלאים ועם רכבים שעברה שנה מתאריך הייצור שלהם, ולכן מעדיפים לעשות מבצעים וקצת הנחות כדי למכור לך ולא להפסיד יותר ולמכור את הרכב כיד שניה עם 0 ק"מ.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בגלל המחיר הנמוך של האיביזה כמעט ולא תמצא אותה בליסינג 0 קילומטר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לאיביזה הייתה מתיחת פנים לאחרונה. היא קיבלה מנוע 1.0 חדיש

לפי מה שהבנתי יותר מסתכלים על החודש ולא על שנת העלייה לכביש, אבל בסוף זהו שיקולך בלבד...

Alfa Romeo 164 3.0 super v6 1995

Alfa Romeo spider 2.0 twinspark 1997

Alfa Romeo giulietta milano 2014

Volkswagen polo gti 2011

פורסם

עדיף לך לחכות שהרכב יהיה רשום כ-2016,גם אם מדובר בינואר.

ההבדל בין המחירון של דצמבר 2015,לבין ינואר 2016 הוא הבדל שדי שווה לחכות בשבילו.

בית"ר נורדיה ירושלים !

פורסם

אם אתה צריך רכב עכשיו אז אין מה לדחות. אם אתה לא חייב אותו הרגע אז תעקוב אחרי פירסומים על מבצעים וימי מכירות ותוכל להרוויח כמה אלפי שקלים או חישוקים וחיישני רוורס וכו'.

פורסם

מחירי הרכב מתומחרים על פי חודש עליה לכביש , ההבדל בין דצמבר לינואר קטן מאוד ולעיתים עם הנחה ואו שווה ערך לכסף ההבדל בטל.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לאיביזה הייתה מתיחת פנים לאחרונה. היא קיבלה מנוע 1.0 חדיש

לפי מה שהבנתי יותר מסתכלים על החודש ולא על שנת העלייה לכביש, אבל בסוף זהו שיקולך בלבד...

תאמר את זה לרוכש הישראלי הממוצע והוא יצחק עליך. הרי אין הבדל אם הרכב עולה ב31 לדצמבר או 1 בינואר ועדיין אנשים יתאמצו כדי לקבל דווקא בינואר

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
×
×
  • תוכן חדש...