Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

אילו מהמשפטים הבאים מאפיינים אותך?  

677 הצבעות

  1. 1. אילו מהמשפטים הבאים מאפיינים אותך?

    • אני חובב נהיגה ובבחירתי רכב אני שם את ההנאה שלי כערך עליון, באם מדובר בספורטיביות או פאר/יוקרה.
      122
    • אני נוסע בעיקר נסיעות מנהלתיות, הפרקטיות הכי חשובה לי - מרווח, נוחות, בטיחות וכולי.
      22
    • אני מפחד מאוד מכניסה למוסכים, בשבילי חשוב מאוד שהרכב יהיה אמין וישמור על ערכו.
      26
    • אני מושפע משמות מותג ומייחס חשיבות גבוהה לדעות הרווחות בציבור בנוגע לאמינות, איכות, סחירות וכולי.
      21
    • אני מוכן להשקיע סכומים גבוהים ברכב שלי בשביל להעצים את ההנאה שלי ממנו.
      85
    • אני משקיע רבות בשיפור יכולת הנהיגה שלי. קורסים, אימונים, טיולים.
      66
    • אני משקיע זמן רב בטיפול עצמאי ברכב שלי, שמהווה אחד מגורמי התעסוקה החשובים שלי.
      74
    • אני לא אוהב או לא יודע איך להתעסק עם הרכב מבחינה מכנית. אני שם את האוטו במוסך מורשה/מרכזי וזהו.
      22
    • אני נוהג תמיד לפי החוק ומשתדל לא לעבור עבירות תנועה מכל סוג שהוא.
      22
    • אני מחשיב עצמי לנהג זהיר ובטוח מאוד שלא לוקח סיכונים מיותרים, גם אני אני לא נוהג תמיד לפי החוק היבש.
      76
    • אני נוהג מהר אבל דואג שלא אסכן אף אחד אחר.
      109
    • אני יושב יותר שעות מול הפורום מאשר מול ההגה.
      32


פוסטים מומלצים

פורסם

החלטתי, בשביל הכיף, להעלות פה סקר שאולי יעזור קצת לאפיין את גולשי הפורום והעדפותיהם המוטוריות. לפניכם 12 משפטים אשר יכולים להתאים לכם ולהתנהלותכם המוטורית, או שלא. אנא ביחרו את המשפטים המתאימים לכם (ניתן לבחור יותר ממשפט אחד, הסקר הוא אנונימי).

 

אני מקווה שיהיו כאן תוצאות מעניינות בסופו של דבר.

 

כמובן שאתם גם מוזמנים להגיב כאוות נפשכם.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כל הכבוד ישר כוח על היוזמה והרוח הטובה שסקר זה משדר

אהבתי>הצבעתי>השפעתי ^ _ ^

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אתה יודע ידידי. יש פה כמה דברי םשמה זה מאפיינים אותי, אבל: זה לא תמיד ככה.

אם לדוגמא אני נוסע מהר, אז דבר ראשון: אין אף אחד באוטו איתי!

דבר שני: אין אף אחד בכביש (חרף פתיחות, שכמע טולא עשיתי!)

דבר שלישי: אני לא מעיז לסוע מהר כאשר האוטו לא במצבו המיטבי!

אני מאוד אוהב לטפל באוטו שלי בעתמי עד כמה שאני יכול. כמובן שםא יש בעיה בבוכנה, אני לא אגע בזה, אבם אם לדוגמא לחליף משהו בפנים, משהו שלא בעל סיכון גבוה (שלא יהרס מהר, אני נזק לפעמים :) ) וכאלו מצבים.

 

מאוד אוהב לנהוג, מפני שלי אישית אין הכנסה, בכלל אין: אז בנתיים ההורים דואגים לי (בן 18, קצת פחות).

ב"ה השם, כשאני יתחיל לעבוד, לא אצטך יותר לקבל מגבלות - למרות שאני לא נוסע הרבה בכלל, אין מה לעשות: הורים.

בלי עין רעה, אני נוהג בזהירות, לא משתגע, לא לוחץ, מקסימום בעיקר אצלי זה 60 -גג!

בכביש מהיר, מקסימום זה 110, לא עובר את זה!

ואני נהנה מכל רגע שאני נצמצא עם האוטו שלי, פשוט ככה- נהנה!

 

אחלה סקר ידיד, שיהיה לכם שבוע טוב,

מיכאל.

פורסם

רוני,אתה פשוט מלך הסקרים. :king:

 

אגב - למה הסקר אנונימי?

דווקא מעניין לראות מי בחר מה.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
רוני,אתה פשוט מלך הסקרים. :king:

 

אגב - למה הסקר אנונימי?

דווקא מעניין לראות מי בחר מה.

 

תודה, אני אוסיף את זה לרשימת התארים שלי :-P:wink: (מלך החאפרים, בין השאר)

 

הסקר אנונימי מכיוון שהרבה יותר אנשים נוטים להצביע כשזה כך.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני חושש שסקר כזה לא יעיל במיוחד.



אני מניח שאתה יודע שהרבה מהגולשים באתר הם בני פחות מ-16... ותאמין לי שהעובדה שהם לא נהגו במכונית בחיים שלהם לא תפריע להם מלהצביע לסקר..

 

אז הרעיון נחמד אבל זה לא יהיה אמין בכלל..

 

 

נ.ב. ד"א לי עוד אין רשיון (שיעור 22) אז לא הצבעתי...

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

אני מוכן להשקיע סכומים גבוהים ברכב שלי בשביל להעצים את ההנאה שלי ממנו. bar6-right.gifbar6.gifbar6-left.gif2516.13%אני משקיע רבות בשיפור יכולת הנהיגה שלי. קורסים, אימונים, טיולים. bar1-right.gifbar1.gifbar1-left.gif149.03%

 

 

 

This is something that always drives me mad - people invest tons of money in modifying their cars but wont spend the price of one wheel in order to better their driving knowledge

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

פורסם

רוני משהו לא בסדר בפורום או בשרת שלו כי אם אני יודע מתמטיקה כמו שאני חושב, זה לא 47 הצבעות.

סקר.JPG

מאזדה מיאטה, טעם החיים.

פורסם
רוני משהו לא בסדר בפורום או בשרת שלו כי אם אני יודע מתמטיקה כמו שאני חושב, זה לא 47 הצבעות.
כל מצביע יכול לבחור יותר ממשפט אחד. המספר למטה משקף את מספר המצביעים.

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם
כל מצביע יכול לבחור יותר ממשפט אחד. המספר למטה משקף את מספר המצביעים.
לי זה נתן להצביע רק פעם אחת:mm_sad:

מאזדה מיאטה, טעם החיים.

פורסם
לי זה נתן להצביע רק פעם אחת:mm_sad:

אתה צריך לסמן את כל מה שמתאים לך בפעם הראשונה.. לא כל פעם משהו אחר..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

ברור לי שהסקר לא אמין במאת האחוזים. הרי תמיד יכול להיות האידיוט שיצביע על הכל סתם כי בא לו, נניח. או ילדים שיצביעו סתם. א-ב-ל למרות שאתם לא יכולים לראות מי מצביע למה, אנחנו כן. כך שאנחנו יכולים לסנן הצבעות מהסוג הזה, באופן חלקי לפחות (ולחסום את המפגרים שהצביעו).

 

בנוסף, הייתי רוצה סקר שבו אפשר להגביל את אפשרויות הבחירה למספר קבוע מראש, נניח, אבל זה לא אפשרי עם המערכת של הפורום לצערי. לכן ניתן להצביע למשל לאופציה הראשונה והשניה ביחד, אפילו שבעצם הן די נוגדות אחת את השנייה... נצטרך לסמוך עליכם קצת שלא תתנהגו כמו אותם ילדים מפגרים... :wink:

 

ואדון evolution - בן כמה אתה? יש לך רישיון? אוטו? בכל מקרה, אם היית קורא את ההודעה שלי ולא מיד מצביע, היית רואה שניתן לבחור כמה בבת אחת.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אתה יודע ידידי. יש פה כמה דברי םשמה זה מאפיינים אותי, אבל: זה לא תמיד ככה.

אם לדוגמא אני נוסע מהר, אז דבר ראשון: אין אף אחד באוטו איתי!

 

 

בלי עין רעה, אני נוהג בזהירות, לא משתגע, לא לוחץ, מקסימום בעיקר אצלי זה 60 -גג!

בכביש מהיר, מקסימום זה 110, לא עובר את זה!

ואני נהנה מכל רגע שאני נצמצא עם האוטו שלי, פשוט ככה- נהנה!

 

אחלה סקר ידיד, שיהיה לכם שבוע טוב,

מיכאל.

 

אם זה לנסוע מהר,

הלוואי עלינו עוד הרבה נהגים כמוך....

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

פורסם

קודם כל כל הכבוד על היוזמה .לדעתי היה חסר הקטע המיקצועי כמו איך אתה חושב שאתה נוהג מול מה ההכשרה שלך על הנייר ואיזה סוג נהיגה אתה אוהב כביש מהיר /כביש פיטולים /שטח מהיר /שטח טכני

בכל אופן אולי בפעם הבאה .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

×
×
  • תוכן חדש...