Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

אילו מהמשפטים הבאים מאפיינים אותך?  

677 הצבעות

  1. 1. אילו מהמשפטים הבאים מאפיינים אותך?

    • אני חובב נהיגה ובבחירתי רכב אני שם את ההנאה שלי כערך עליון, באם מדובר בספורטיביות או פאר/יוקרה.
      122
    • אני נוסע בעיקר נסיעות מנהלתיות, הפרקטיות הכי חשובה לי - מרווח, נוחות, בטיחות וכולי.
      22
    • אני מפחד מאוד מכניסה למוסכים, בשבילי חשוב מאוד שהרכב יהיה אמין וישמור על ערכו.
      26
    • אני מושפע משמות מותג ומייחס חשיבות גבוהה לדעות הרווחות בציבור בנוגע לאמינות, איכות, סחירות וכולי.
      21
    • אני מוכן להשקיע סכומים גבוהים ברכב שלי בשביל להעצים את ההנאה שלי ממנו.
      85
    • אני משקיע רבות בשיפור יכולת הנהיגה שלי. קורסים, אימונים, טיולים.
      66
    • אני משקיע זמן רב בטיפול עצמאי ברכב שלי, שמהווה אחד מגורמי התעסוקה החשובים שלי.
      74
    • אני לא אוהב או לא יודע איך להתעסק עם הרכב מבחינה מכנית. אני שם את האוטו במוסך מורשה/מרכזי וזהו.
      22
    • אני נוהג תמיד לפי החוק ומשתדל לא לעבור עבירות תנועה מכל סוג שהוא.
      22
    • אני מחשיב עצמי לנהג זהיר ובטוח מאוד שלא לוקח סיכונים מיותרים, גם אני אני לא נוהג תמיד לפי החוק היבש.
      76
    • אני נוהג מהר אבל דואג שלא אסכן אף אחד אחר.
      109
    • אני יושב יותר שעות מול הפורום מאשר מול ההגה.
      32


פוסטים מומלצים

פורסם
קודם כל כל הכבוד על היוזמה .לדעתי היה חסר הקטע המיקצועי כמו איך אתה חושב שאתה נוהג מול מה ההכשרה שלך על הנייר ואיזה סוג נהיגה אתה אוהב כביש מהיר /כביש פיטולים /שטח מהיר /שטח טכני

בכל אופן אולי בפעם הבאה .

 

אפשר לעשות עוד המון סקרים. אם למישהו יש הצעה מעניינת לסקר, הוא מוזמן לשלוח לי ה"פ עם כל הפרטים (ולא סתם לזרוק "תעשה סקר על טיפולים באוטו" או משהו) - ואני בהחלט אשקול את זה לחיוב.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני מקפיץ את זה כדי שמי שלא הצביע יוכל להצביע. כשיצטברו עוד הצבעות נעשה מעין סיכום :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
תודה, אני אוסיף את זה לרשימת התארים שלי :razz::wink: (מלך החאפרים, בין השאר)

:wink: ?How about this one

sronis

סוקר יתר על המידה

 

 

לדעתי היה חסר הקטע המיקצועי כמו איך אתה חושב שאתה נוהג מול מה ההכשרה שלך על הנייר ואיזה סוג נהיגה אתה אוהב כביש מהיר /כביש פיטולים /שטח מהיר /שטח טכני

.I support that idea too, I'll be very curious to see the results of something like this one

 

.Moti

פורסם

לרוני:

קשה מאוד לאפיין במשפט אחד את אופי הנהיגה או מה מאפיין אדם מבחינה מוטורית. למשל אני, גם נוהג בזהירות, גם אקנה רכב שמעל הכל יהיה מהנה ושאני אסע בו אני אחפש את הדרך הארוכה ליעד שלי, וגם משקיע רבות על הרכב מבחינת נקיון ותחזוקה....

יש איזשהו מבחן דומה, שמצאתי יום אחד במוסך של פולקסווגן, קראו למחן הזה "מבחן הצבעים". לכל תשובה יש צבע מסויים, ועם צבירת רצף של סדרת צבעים מסויימת, ניתן בערך לדעת "איזה נהג אתה". האמת שמילאתי את ה"מבחן" הזה, והאמת שמאוד יצא קרוב למה שאני באמת....

איתמר.

פורסם

אני יודע שקשה לאפיין במדויק, אבל זו לא מטרת הסקר. המטרה היא בסה"כ לתת הערכה כלשהי של ציבור הגולשים בפורום. כמה מהם הם נהגי שבת וכמה נהגי מירוצים, למשל :wink:

 

כמו שכבר אמרתי ניתן לעשות עוד הרבה סקרים אם בא לכם - רק תנו רעיון ואפשרויות ואם זה יהיה טוב אשמח להעלות את הסקר. אם אומי5 רוצה להעלות את הסקר שהוא הציע - שיכתוב לי אותו במדויק לה"פ.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אחד הסקרים היותר יפים שהיו פה... אהבתי.

 

מזל שהקפיצו את זה, כי לא ראיתי את הסקר הזה עד לדקה הזו.

 

יש לי רק כמה הערות קטנות...

 

- בסעיף השלישי, לגבי האמינות. אני לא חושב שיש מישהו שמחכה בקוצר רוח לבעיה חדשה שבגללה יצטרך להיכנס למוסך(יאשה, אל תגיב). אז כן, חשוב לי שהרכב יהיה אמין. אומנם זה לא מאוד חשוב לי, ואני אל מחפש אמינות אבסולוטית או משהו כזה, אבל רכב שהיה כל שבוע עם בעיה אחרת זה היה פשוט מייגע אותי. דוגמא טובה היא 306GTI-6 מסוימת, שלמרות כל היתרונות שלה (ויש לה הרבה..) גרמה לבעלים שלה לקלל אותה, ובסוףבעת המכירה - לשמוח כאילו אין מחר. וזה למרות שהוא חובב מכוניות לא פחות מרוב האנשים פה, ליהפך, הוא הרבה יותר.

אישית, לא בחרתי בסעיף הזה כי עדיין כשאני קונה מכונית כלשהי אני מוכן לקנות מכונית שהיא מהנה יותר ופחות אמינה מאשר מכונית פחות מהנה ויותר אמינה, אבל אני חושב שאם היה לי רכב פרטי משלי שהייתי צריך להשבית אותו חלק גדול מהזמן בגלל מוסכים, לא הייתי יכול לעמוד בזה.

 

- בסעיף החמישי, לגבי השקעה ברכב. הכוונה היא לשיפורים, כמו צ'יפ, צנרת, טורבו וספויילר, או האם השקעות אחרות גם נחשבות, כמו צמיגים, וברקסים?

אני ראיתי את הסעיף הזה כאחד שמתייחס רק לשיפורים - ולכן לא בחרתי בו. אני מוכן להשקיע בשיפורים ברכב שלי, אבל לא סכומים שהם גבוהים מאוד (לדעתי, סכומים גבוהים מאוד הם לא מתחת ל 6-7K). אז בצ'יפ במידה וכדאי, או פתיחת ראש או משהו שכזה הייתי מוכן להשקיע כדיי לקבל יותר תועלת, אבל לא סכומים גבוהים בהרבה, כי מתישהו מגיעים לסכום שממנו לרוב כבר כדאי למכור את האוטו, ולהחליף לאחר.

לעומת זאת, אם השקעה ברכב נחשבת כמו החלפת צמיגים וברקסים אז בהחלט כן. אני מוכן לנהוג בצורה מסוימת ולדעת שאני יצטרך להחליף צמיגים כל 30K ולא 50K אם אני יהנה איתם.

 

ו...זהו.

Back to the original - NC again.

פורסם

 

.I support that idea too, I'll be very curious to see the results of something like this one

 

 

 

 

.Moti

הוא כנראה הגיב לי אבל לא בשפתי מישהו יכול לתרגם... ולא אני לא בן 13 אני פשוט לא יודע אנגלית

 

*** עריכה ***

*** תרגום - "גם אני תומך ברעיון, אהיה סקרן לראות את התוצאות של משהו כזה" ***

תודה מקרב לב

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

טוב, החלטתי לעשות סיכום ביניים (שהוא כמעט סיכום סופי לצורך העניין, כי מספר המצביעים בוודאי לא יעלה בהרבה).

 

כרגע הצביעו 160 איש, מתוך יותר מ-7000 רשומים, כך שלדעתי ניתן להשתמש בזה כמדגם מייצג של חברי הפורום (לפחות עד יצירת סקר יותר מקיף - שיגיע בקרוב, אני מקווה)

 

אבחנות:

 

108 גולשים (כלומר כ-68%) מגדירים עצמם חובבי נהיגה ובחרו באופציה הראשונה.

19 גולשים (כלומר כ-12%) אינם חובבי נהיגה לשם נהיגה, וכנראה מתעניינים באספקטים האחרים הקשורים לרכבים. הם בחרו באופציה השניה.

21 גולשים (כלומר כ-13%) מציבים את האמינות של רכבם גבוה בסולם. אני יכול רק להעריך שאותם אנשים שבחרו באופציה השניה בחרו גם בשלישית.

15 אנשים (כ-10%) הודו כי הם מושפעים משמות מותג ודעות השוק.

79 אנשים (כ-50%) טוענים כי הם מוכנים להשקיע סכומי כסף גדולים ברכבם.

59 אנשים (כ-37%) טוענים כי הם משקיעים גם בעצמם מבחינת הכשרות נהיגה וכולי.

68 אנשים (כ-43%) מטפלים ומשקיעים ברכבם בעצמם.

18 אנשים (כ-11%) פשוט שמים את האוטו במוסך.

20 אנשים (כ-13%) נוהגים לפי החוק

64 אנשים (כ-40%) מחשיבים עצמם נהגים זהירים מאוד, אפילו אם הם עוברים על המהירות המותרת מדי פעם, או מעגלים פינות במקומות אחרים...

95 אנשים (כ-60%) מגדירים עצמם כנהגים מהירים. אלו שבוודאי עוברים על חוקי תנועה מסוימים, אך תוך כדי סיכון עצמי בלבד.

ולסיום - 30 אנשים (כ-19%) יושבים על הפורום יותר מאשר על ההגה (דרך אגב - ציפיתי ליותר. רובנו הרי לא נוסעים יותר משעתיים ביום, אבל יושבים על הפורום לא פחות... טוב, אני לא דוגמה, אני מנהל פה :wink: )

 

מעניין, כי אם מחברים את שלושת האפשרויות 9,10 ו-11, מקבלים יותר מ-100%, כאשר בעקרון האפשרויות די נוגדות אחת את השניה. כלומר יש אנשים שהצביעו לשתיים או יותר מהאפשרויות הללו...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אתה יודע ידידי. יש פה כמה דברי םשמה זה מאפיינים אותי, אבל: זה לא תמיד ככה.

אם לדוגמא אני נוסע מהר, אז דבר ראשון: אין אף אחד באוטו איתי!

דבר שני: אין אף אחד בכביש (חרף פתיחות, שכמע טולא עשיתי!)

דבר שלישי: אני לא מעיז לסוע מהר כאשר האוטו לא במצבו המיטבי!

אני מאוד אוהב לטפל באוטו שלי בעתמי עד כמה שאני יכול. כמובן שםא יש בעיה בבוכנה, אני לא אגע בזה, אבם אם לדוגמא לחליף משהו בפנים, משהו שלא בעל סיכון גבוה (שלא יהרס מהר, אני נזק לפעמים :) ) וכאלו מצבים.

 

מאוד אוהב לנהוג, מפני שלי אישית אין הכנסה, בכלל אין: אז בנתיים ההורים דואגים לי (בן 18, קצת פחות).

ב"ה השם, כשאני יתחיל לעבוד, לא אצטך יותר לקבל מגבלות - למרות שאני לא נוסע הרבה בכלל, אין מה לעשות: הורים.

בלי עין רעה, אני נוהג בזהירות, לא משתגע, לא לוחץ, מקסימום בעיקר אצלי זה 60 -גג!

בכביש מהיר, מקסימום זה 110, לא עובר את זה!

ואני נהנה מכל רגע שאני נצמצא עם האוטו שלי, פשוט ככה- נהנה!

 

אחלה סקר ידיד, שיהיה לכם שבוע טוב,

מיכאל.

אני מסכים איתך.

אני אוהב לטפל ברכב, כמובן מה שאני יכול ויודע לעשות בלי לפגוע ולהזיק לכלום.

 

אני גם נוהג לפי החוק כמו שצריך, 55-60 בעיר (ופחות)...

100 במהיר ורק במקרי עקיפה או משהו יוצא לי לעלות עד ל-120 ומייד חוזר חזרה.

אומנם אני חולה על ליסוע מהר או משהו, אבל זה לא מושך אותי כרגע, וגם כי יש לי עוד הרבה מה ללמוד על הכביש ולכן ההחלטה שלי היא לא להתפרע..

 

כמובן שדבר חשוב שצלי בדרגה ראשונה כרגע זה לעבור קורס נהיגה מתקדמת, בסיסי מתקדם וכו', כדי להכיר אתתגובותיו של הרכב שלי, ואולי לדעת איך להפיק את המקסימום שאפשר ממנו .

אני חשוב שיש לי הרבה מה ללמוד ולכן, זה דבר שאני ממש לא פוסל, בניגוד לנהגים רבים בגילי . שחושבים שאם עברו טסט אז הם יודעים לנהוג טוב מאוד. (חבל מאוד שאצלהם לנהוג טוב זה לעקוף מהשוליים של הכביש חצי סלול חצי עפר במהירות של 160 עם ה-745 של אבא שעשה ביטוח לבחור ב-30 אלף ש"ח ברגע שיראה איך נוהג יבין שסתם בזבז איזה 106 ראלי על הבן שלו שחיי בסרט).

 

בנוגע להשקעה ברכב, ושיפורים, שיש תקציב ועולה לי משהו חמוד שאפשרי לעשות ברכב, אני אשמח לעשות למה אני אוהב לראות דברים חדשים שהם יפים ומוסיפים על הרכב, זה תמיד עושה טוב בלב .. (כמו ההרגשה אחריי שאת לבדך שוטף את הרכב לאחר שהוא ראה כאילו עשית טיול בדיונות, חיוך שלא יורד במשך שבוע.. :) ).

 

אגב, רוני אחלה של סקר, רעיון טוב.

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

ולסיום - 30 אנשים (כ-19%) יושבים על הפורום יותר מאשר על ההגה (דרך אגב - ציפיתי ליותר. רובנו הרי לא נוסעים יותר משעתיים ביום, אבל יושבים על הפורום לא פחות... טוב, אני לא דוגמה, אני מנהל פה :wink: )

...

 

רוני

גם אני ציפיתי ליותר אנשים שיבחרו בבחירה הזו,

עזוב את העובדה שחלקנו לא נוסעים יותר משעתיים ביום, אבל כן נמצאים במחשב יותר משעתיים - אלא קח את העובדה שיש כאן לא מעטים שבכלל לא יכולים להיות מאחורי ההגה, פרט ל 45 דק' פעם בשבוע - שיעור נהיגה...

Back to the original - NC again.

פורסם
יש כאן לא מעטים שבכלל לא יכולים להיות מאחורי ההגה, פרט ל 45 דק' פעם בשבוע - שיעור נהיגה...

 

מהם אני בכלל לא מצפה שיצביעו (או יותר נכון - אין טעם שיצביעו). מסיבות מובנות, אני משער...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מהם אני בכלל לא מצפה שיצביעו (או יותר נכון - אין טעם שיצביעו). מסיבות מובנות, אני משער...

 

רוני

למה יש לי הרגשה שחלק לא קטן מהם כן הצביע?

 

 

(אישית ראיתי פה תגובה של מישהו שאין לו רישיון, ומגיב על מה הוא בחר ולמה. כשבעצם אין לו רישיון במציאות!! אתה, כמנהל פורום, יכול לראות מי בדיוק בחר ומה הוא בחר, ואם אתה מכיר אותם לפי הפורום אז גם לדעת אם יש להם רישיון או לא. אנחנו יכולים רק לנחש...).

Back to the original - NC again.

×
×
  • תוכן חדש...