Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכת לפולו 2011


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תראה המערכות האלה איך שלא תהפוך אותן הן סיניות לא הכי איכותיות.

לא הייתי ממליץ לך להחליף את המקורי באחד כזאת.

אם אתה מחליף תקנה Rcd 510 שיתאים בצורה מושלמת.

מה הדרישות שלך מהמערכת?

פורסם (נערך)

הדרישה הכי חשובה זה דיבורית וויז ובגדול עבודה עם האייפון , יש דגם יותר מתקדם מהrcd510?

עריכה אחרונה על ידי idan2406
פורסם

אני לא ממליץ לך ללכת על RCD510 או על מערכות תואמות מקור

בטח שלא ברמת המחיר שאתה מכוון אליה ,אתה יכול להרשות לעצמך מכשיר

אפטר מרקט ברמה גבוהה כמו פיוניר AVH-X8650BT למשל.

פורסם

כמובן שניתן להריץ על הפיוניר הנ"ל WAZE

יותר מכך המערכת הנ"ל תומכת מירור לינק כך שתוכל לתפעל את האפליקציות מהנייד ישירות מהמכשיר.

 

על מנת שזה יתאים אתה צריך לרכוש מתאם מסגרת רדיו 2DIN עבור הרכב שלך.

 

למרות שהמכשיר הנ"ל בא עם מתאם שליטה

מכפתורי ההגה ,יתכן כי תצתרך לרכוש גם מתאם שליטה חיצוני מכפתורי ההגה

במידה והמתאם הפנימי אינו מתאים לסוג הרכב שלך.

×
×
  • תוכן חדש...