Jump to content

idan2406

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי idan2406

  1. תודה רבה AUDIO KING אשמח לקבל לינק ל מתאם מסגרת רדיו 2DIN עבור פולו 2010-2011 אם תוכל
  2. עוד שאלה קטנה שלא מצאתי לה מענה זה מתאים לפולו 2010-2011
  3. המערכת של pionner נראת פצצה השאלה שלא מצאתי לה מענה ,הכם אפשר להריץ שם וויז?
  4. הדרישה הכי חשובה זה דיבורית וויז ובגדול עבודה עם האייפון , יש דגם יותר מתקדם מהrcd510?
  5. מישהו???
  6. אהלן אשמח לקבל חוות דעת לגבי המערכת/נגן הבאה http://www.sound-d.co.il/85247/%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA%2D%D7%9E%D7%95%D7%9C%D7%98%D7%99%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%94%2D%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA%2D%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%95%D7%92%D7%9F%2D%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%95 בנוסף יצא לי להיתקל במערכת הזו ,אמנם סינית אבל נראת ממש טוב http://www.carjoying.com/joying-plug-and-play-quad-core-car-stereo-8-inch-double-din-android-4-4-4-kitkat-dvd-player-head-unit-gsp-navigation-system-for-vw-high-resolution-1026-600-16-gb-memory-1080p-obd-dvr.html תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...