Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חשבתי שיהיה נחמד ליצור שרשור שכל אחד יוכל לשתף מציאות\תצפיות של מוצרים משתלמים מEBAY, AMAZON וכו'

 

1. אני אתחיל בP99RS שמצאתי במחיר מעולה כולל משלוח של 200₪ בערך.

 

http://www.ebay.com/itm/Pioneer-carrozzeria-DEH-P01-DEX-P99RS-HIGH-END-CDplayer-/121742192467?hash=item1c58666f53

 

סך הכל כולל משלוח 3K בערך.

 

 

2. Legatia L3se מבחור גרמני ב500₪ כולל משלוח.

 

http://www.ebay.com/itm/Legatia-L3se-Hybrid-Audio-Midrange-Aufbaugehause-fur-Legatia-L3-se-/271964382490?hash=item3f5257251a

 

מקווה שזה יעזור למישהו, אני יודע שזה יעזור לי :wink:

פורסם

רק שים לב שמדובר בגרסה יפנית, שלפחות בנוגע לרדיו, אינו תואם לתדרים בארץ. לא חישבת גם מיסים.

יש אגב בפורום יד שניה P99 עם עדכון אחרון לפני 3 חודשים בערך שמפורסם עבור 2700 ש"ח. לא יודע אם הבחור והמכשיר עוד בשטח.

פורסם

2. Legatia L3se מבחור גרמני ב500₪ כולל משלוח.

 

http://www.ebay.com/itm/Legatia-L3se...item3f5257251a

 

אני מקווה שאתה מודע מזה שבחור גרמני לא מוכר Legatia L3se אלה רק פודים

וגם מפרסם שהוא יכול לייצר מידות שונות לרמקולים שונים

 

כדאי מאוד לקרוא ולהבין לפני שאתה רץ לקנות

phone

-> HELIX DSP PRO MK2 -> Mosconi AS100.4 -> ScanSpeak D3004 & ScanSpeak 12M

Mosconi AS200.4 -> JL ZR800-CW & JL 10W3v3

×
×
  • תוכן חדש...