Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכוונה אני מניח את זה בפורום הכללי על מנת שיגיע לכמה שיותר אנשים, ולא רק למי שיחפש את זה באופן מכוון.

 

כידוע לכל, או לפחות למי שיש לו לנדקרוזר 120/125 מהשנים 2003-2009 שהדשבורד נוטה להיסדק. מבלי להיכנס למה זה קורה.

בשנים האחרונות התארגנו כמה קבוצות ובסיוע היבואן החליפו דשבורד כשהיבואן נושא במרבית העלות.

 

כעת התארגנה קבוצה שלישית, שעבדכם הנאמן הצטרף אליה, והגיעו להסכמה עם היבואן על החלפת הדשבורד לכל מי שיפנה.

יש לנו / לכם שנה של חסד.

מכיוון שבטוח שלרבים מכם יש מכרים עם לנדקרוזרים, ומכיוון שמרבית הרכבים לא נמצאים בבעלות של הגרעין הקשה של חובבי שטח שמכירים את הסוגייה, אני מבקש שתביאו לידי מי שאתם מכירים עם הרכב האמור שיש הסכם עם היבואן על החלפת דשבורד כשהלקוח נושא בעלות של 2000 שקלים+מע"מ בלבד.

 

אני מוריד את הוכבע בפני מארגני הקבוצה וגם בפני היבואן. כל הכבוד.

 

מצ"ב פרטי ההסכם.

20.8.2015 החלפת דשבורד ל.pdf

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

יפה מאוד, כל הכבוד לצדדים. אני עדיין זוכר את החלפת המנועים בקורולה הטורקית מצידם - וזאת למרות שנסעו מעל 100 אלף ק"מ לעיתים.

 

מקווה שסמל"ת ילכו בעקבותיהם ויחליפו בעלות דומה את הדשבורדים בפונטו/500/בראבו/דגמים אחרים שלהם שסובלים מסדקים דומים.

פורסם

סתם שאלה : מאיפה שהדשבורד החדש לא יסדק שוב ?לא חבל הכסף.

בכלל רק בגלל שהם לא סופרים את הלקוח אז הם מבקשים כסף , הייתי מצפה מיצרן כמו טיוטה שיחליף לכולם בחינם.

מסתבר שבאמת טיוטה ואמינות זה אגדה יפנית ואין שום כיסוי לכך.

רכבים פשוט מתחת לכל ביקורת, אין סוף תקלות בעיקר בטיחותיות ואיכות מתחת לכל ביקורת

ואחרי כל זה יש פראיירים שמשלמים 300000 אלף ₪ ?

פורסם (נערך)

כל הכבוד לטויוטה, אבל באמת מעניין איזה דאשבורד ישימו.

 

לזה שמעליי:

 

אני לא אתפלא אם אתה זה הטוקבקיסט הקבוע בכל כתבה על טויוטה שמשנה שמות וטוען שאלו הרכבים הכי גרועים בארץ...

 

 

 

 

לכל היצרנים יש פאשלות רציניות אין מה לעשות.

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
פורסם

אף אחד לא אומר שהדש החדש לא ייסדק. אני מקווה שלא. במכוניות משנת 2010 ואילך אין את התופעה הזו, ויש כבר מעל 5 שנים של נסיון.

מדובר במכוניות ממודלים 2003-2009. כלומר הרבה הרבה אחרי תום האחריות. במהלך תקופת האחריות לא נוצרו סדקים.

ברכב שלי משנת 2003 יש סדקים בשדבורד. ברור לך שהוא כבר מזמן לא באחריות, ובנינו לא חייבים לי דבר.

יחד עם זאת, ברור לכולם שיש כאן כשל של חומר יצור.

אגלה לך סוד - ב 2008 החליפו לי דשבורד בשברולט ויונט מודל 2004, שהתחילו בו סדקים, גם אחרי שנגמרה האחריות, כמחווה של רצון טוב, ואני שילמתי 20ֵ% מהעלות. זה היה מעל 2000 שקלים.

אתה היית מצפה שיחליפו לכולם בחינם, גם לרכב בן 12. סבבה לך. אני כנראה יותר מציאותי ממך, ומבין שהחיים הם לא שחור ולבן, ואפשר גם להתפשר לפעמים.

בא לי להוציא 2360 שקלים על דשבורד - לא. בא לי שהאוטו שלי יקבל דשבורד חדש ויהיה לי יותר סבבה - כן.

אני מבין שהאוטו שלי שווה כל שקל שהוצאתי עליו - כן. היו לי רכבי שטח אחרים להשוואה - כן.

אתה יכול להמשיך עם ה "פראיירים" ושאתה צודק ומיליוני לקוחות כל שנה מחדש חושבים אחרת. לך כיף ולהם כיף. למה אתה כועס?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
כל הכבוד לטויוטה, אבל באמת מעניין איזה דאשבורד ישימו.

 

לזה שמעליי:

 

אני לא אתפלא אם אתה זה הטוקבקיסט הקבוע בכל כתבה על טויוטה שמשנה שמות וטוען שאלו הרכבים הכי גרועים בארץ...

 

 

 

 

לכל היצרנים יש פאשלות רציניות אין מה לעשות.

ממש לא נכון.
  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ את הנושא.

הרגע שוחחתי עם מוסך טויוטה ותיאמתי שאכנס אליהם השבוע לצורך התחלת התהליך.

המוסך היה מעודכן בהסדר, הסבירו לי שוב את התהליך, בדיוק כפי שסוכם.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עדכון קצר,

ההסדר שבגינו פתחתי את השרשור הזה, היה תקף לשנה, למעשה עד סוף אוגוסט 16.

מי שתהקשר לאחר מכן, נענה בשלילה.

בתחילת השבוע הפיץ היבואן הנחייה לכל מרכזי השירות, להמשיך ולכבד את ההסדר עד 31.5.2017.

לאחר מכן ההסדר לא יאושר אוטומטית כמו היום.

בקיצור- יש לכם סדקים בדשבורד בטויוטה לנדקרוזר 120 / 125 - גשו למוסך מורשה.

התהליך מעט ארוך, אבל התוצאה שווה - מגיעים למוסך, המוסך בודק ומצלם את הדשבורד. אתם משלמים 1000 ש"ח + מע"מ. המוסך מזמין את הדשבורד. אחרי כמה חודשים כשהדש' החדש מגיע למוסך מזמינים אתכם, אתם משאירים את האוטו ליום עבודה, ובסופו משלמים עוד 1000 ש"ח + מעמ.

תתחדשו.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

לא ידוע לי על קבוצה חדשה.

אחרי ה 31.5.17 למיטב ידיעתי כל בקשה נבחנת לגופה.

תפנה למוסך של החברה, אם ישר עונים לך "ההסדר נגמר", סימן שלא בדקו.

תפנה למוסך אחר או לשירות של החברה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

חבר שילם 2340 וחיכה חודש וחצי, וקיבל אישור. העבודה נעשתה ב25.4.2017.

הוסיף עוד 588 שח על חידוש כל הנורות בדשבורד - שלא היו במלאי המוסך המבצע, ולכן חיכה עוד יום.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

×
×
  • תוכן חדש...