Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

APR V2.0 - AUDI SQ5


PIT-STOP
 שיתוף
עוקבים 0
שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

APR גאה להציג את הגרסת תוכנה החדשה למנועי 3.0TFSI שנמצא באודי SQ5

תוספת של יותר מ20 כ"ס מהגרסה הקודמת (V1.0)

ובפעם הראשונה גרסה מותאמת לקיט יניקה APR CARBONIO 3.0 TFSI

 

 

לעוד פרטים : תוכנת ניהול מנוע 3.0TFSI

 

 

השדרוג הוא חינם ללקוחות קיימים ;)

 

 

11811414_10152884008545356_7887994321676802915_n.png?oh=f215adc4bb34de582b9ea6f46a1f7a82&oe=564989F4

 

 

STAGE 1 V1.0 VS V2.0

 

 

11781871_10152884009060356_4384489848242598698_n.png?oh=b4f297ff07eaf1c9660d07526be24074&oe=5656258F&__gda__=1447614960_a28de764f272492b30c6d6ee971bb469

 

 

STAGE 2 V1.0 VS V2.0

 

 

11822722_10152884009065356_518674165294757662_n.png?oh=560680b81da0c59cbb0470ee73a0e840&oe=563EE3C8

 

 

STAGE 2 + INTAKE VS STOCK

 

 

11702775_10152884009080356_8625644589163530756_n.png?oh=3cef20a306282bf8be0a827924484ff6&oe=56525871

 

 

APR Stage I הוא השדרוג הבסיסי ביותר, מדובר בעדכון תוכנה בלבד המתבצע דרך שקע הOBD של הרכב. כתוצאה מעדכון התוכנה, הספק השיא עולה לכ-449 כ״ס וכ-54 קג״מ ובמקביל נמדדים הפרשים של 98 כ״ס לאורך נקודות מסויימות בציר הסל״ד.

 

 

לאלו החפצים בעוד כוח, מוצע קיט הפולי של APR אשר מאפשר באמצעות תוכנת Stage II Plus המותאמת במיוחד עבורות, להעלות את ההספק עוד יותר להפרשים של מעל 112 כ״ס יחד עם ירידה של שניה שלמה בתאוצה מ0 ל-100 קמ״ש וירידה של 7 שניות בהאצה מ100 ל-200 קמ״ש.

 

 

כל התוכנות קיימות בגרסאות לאוקטן 95, 98, ו-104.

 

 

rabbit.png

 

 

מלבד עליה בהספק ובמומנט, מהנדסי APR הצליחו ללשפר את התאוצה ואת תגובת המצערת בעזרת כיולים נוספים ומזעור של הגבלות אלקטרוניות.

 

 

eco.png

 

 

תוכנת ניהול המנוע של APR מציגה שיפור בצריכת הדלק , במיוחד בנסיעה רגועה בכביש מהיר.

 

 

vmax.png

 

 

תוכנת ניהול המנוע של APR מסירה את מגבלת המהירות המקורית איתה מגיע הרכב.

 

 

lfb.png

 

 

תוכנת ניהול המנוע המקורית של הרכב לא מאפשרת ללחוץ על דוושת הגז ובמקביל ללחוץ על דוושת הבלם. התוכנה של APR מאפשרת בלימה ברגל שמאל, טכניקה ידועה מעולם המרוצים אשר מאפשר שליטה ברמה גבוהה יותר על הרכב.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...