Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3986 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ערב טוב חברים.

הגיע החלטה למכור את הפוקוס 2009 שלנו ולהתדקם למשהו שלא הצלחנו להחליט עם האישה.

תקציב עד 85K.

רכבים שמדובר עליהם:

רנו פלואנס\מגאן דיזל בלבד.אשתי מעדיפה מגאן.

פורד פוקוס עם מנוע 2.0 ולא פחות ורק טיטאניום(בא לי:) ) אשתי לא מתה על סטיישן ואני מעדיף חאצ'באק.

אופל אסטרה או אסטרה ברלינה 1.4 טורבו.

לא ברור לנו מה עלויות של אגרת רישוי של כל אחד והלכתי לאבוד עם זה.אני יודע שזה מושפע מנפח מנוע.

לאשתי יש בעיה עם דיזל כי היא חושבת שזה אותו רעש ורעידות כמו במכוניות דיזל הישנות ולצערי לא עשינו נסיעת מבחן עדיין.

לגבי אופל אסטרה בכלל לא ברור כלום חוץ מזה שהיא גרמנית ויש לה טורבו :)

אנא עזרתכם ביתרונות וחסרונות של כל אחד.יש לנו נסיון רק עם פורד ולא התאכזבנו חוץ ממחסור של הילוך חמישי בגיר.

מה שחשוב לנו זה נסיעות חסכוניות אבל גם יותר כוח כלומר יותר מפוקוס שלנו עם 100 כ"ס.

אנחנו משפחה מתרחבת לכן חשוב מקום בסלון וגם בבג' וכמובן בטיחות.

נסיעות משולבות ומשתנות כל חדש לכיוון בין עירוני או ההפך.

בבקשה אצילו!

עריכה אחרונה על ידי Anton Belov

ford focus 2009 trend - מת בתאונה

סיאט לאון - נמכר

סקודה אוקטביה 1.2 שנת 2012

פורסם

אסטרה- חולקת מכלולים עם הקרוז- גיר שבגלל שמתוכנת לחסכון נוטה להעלות הילוכים מהר מדי וחונק את המנוע. גיר אוטומט רגיל 6 הילוכים.

מנוע וגיר במגאן ובפלואנס זהים. במגאן , לפחות בסטיישן יש טענות לאיכות הרכבה טובה יותר מהפלואנס. (לדעתי לא בהרבה) . האופציה הכי חסכונית מבין האופציות שהעלת. שתיהן נוחות עם יתרון קטן לפלואנס. גיר רובוטי 6 הילוכים.

לפוקוס החדשה יש את הגיר הרובוטי כפול המצמדים הלא מוצלח של פורד .

וזה האצ'באק . אין ח.

פורסם

אשתך צודקת לגבי הרעש,הפלואנס מאוד רועשת מבחוץ ואפשר לשמוע אותה מגיע ממרחק גדול,בפנים מן הסתם המצב הרבה יותר טוב אבל עדיין אי אפשר לברוח מרעש הדיזל לגמרי.

חוץ מזה הרכב הוא קנייה מצויינת,נהגתי על אחת משנת 2012 ו2014 ופשוט תענוג להשתמש ברכב הזה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
ערב טוב חברים.

הגיע החלטה למכור את הפוקוס 2009 שלנו ולהתדקם למשהו שלא הצלחנו להחליט עם האישה.

תקציב עד 85K.

רכבים שמדובר עליהם:

רנו פלואנס\מגאן דיזל בלבד.אשתי מעדיפה מגאן.

פורד פוקוס עם מנוע 2.0 ולא פחות ורק טיטאניום(בא לי:) ) אשתי לא מתה על סטיישן ואני מעדיף חאצ'באק.

אופל אסטרה או אסטרה ברלינה 1.4 טורבו.

לא ברור לנו מה עלויות של אגרת רישוי של כל אחד והלכתי לאבוד עם זה.אני יודע שזה מושפע מנפח מנוע.

לאשתי יש בעיה עם דיזל כי היא חושבת שזה אותו רעש ורעידות כמו במכוניות דיזל הישנות ולצערי לא עשינו נסיעת מבחן עדיין.

לגבי אופל אסטרה בכלל לא ברור כלום חוץ מזה שהיא גרמנית ויש לה טורבו :)

אנא עזרתכם ביתרונות וחסרונות של כל אחד.יש לנו נסיון רק עם פורד ולא התאכזבנו חוץ ממחסור של הילוך חמישי בגיר.

מה שחשוב לנו זה נסיעות חסכוניות אבל גם יותר כוח כלומר יותר מפוקוס שלנו עם 100 כ"ס.

אנחנו משפחה מתרחבת לכן חשוב מקום בסלון וגם בבג' וכמובן בטיחות.

נסיעות משולבות ומשתנות כל חדש לכיוון בין עירוני או ההפך.

בבקשה אצילו!

 

הי, יש לי מגאן דיזל כבר שנתיים והנה כמה תובנות:

+ הרכב חסכוני, אפילו מאוד.

+ בינתיים בלי תקלות מיוחדות במשך שנתיים ו90KKM

+- הגיר נוח לשימוש רוב הזמן. אין רעידות מיותרות, מרגיש כמו גיר רגיל. בירידות יש לו נטייה להחזיק הילוך נמוך ולהגיע לסלד גבוה מדי, מתגברים בעזרת שליטה ידנית.

+- נוחות - עניין אינדיבידואלי, הבולמים טובים, המושבים לא בדיוק.

+- יותר מדי כוח אין, מרגישים כוח זמין מסלד מאוד נמוך וזה מפתח ציפייה לעוד משהו כשלוחצים קצת יותר - ואז זהו, אין ה"עוד משהו", רק רעש. מכל מקום מה שיש מספק בהחלט לרוב המקרים בכביש.

- המרחב מאחור די מצומצם, אבל כנראה מספיק לשימוש משפחה עם שני ילדים. אי אפשר למבוגר לשבת בין שני ילדים.

- התקרה די נמוכה, אם אתה גבוה זה יכול להציק. אני 170 בגובה וכבר הייתי רוצה קצת יותר גובה.

- הרעש של דיזל לא נוכח בפנים כל עוד נוהגים מנהלתית. עם לוחצים שומעים היטב.

מקווה שעזרתי

פורסם

ממש תודה למגיבים.

ומה לגבי פוקוס?הבנתי שמנוי 2.0 הוא די חזק ואמור לעשות 1:18 בבין עירוני,וגם גיר שם יותר מסודר.בכל אופן יש אחריות מורחבת על גיר עכשיו.

ford focus 2009 trend - מת בתאונה

סיאט לאון - נמכר

סקודה אוקטביה 1.2 שנת 2012

פורסם

מישהו?

לגבי רנו הבנתי.

האם יש חוות דעת לגבי פורד ואופל?

ומה לגבי עלויות של אגרת רישוי?

ford focus 2009 trend - מת בתאונה

סיאט לאון - נמכר

סקודה אוקטביה 1.2 שנת 2012

פורסם

הניסיון שלי עם פוקוס (1.6 סטיישן) גרוע מאוד. חוץ מהגיר דווקא שלא עשה צרות במשך 150K ק"מ כל השאר כן (משאבת בלם מרכזית, משולשים, נזילת שמן, נזילת מים ועוד).

 

לי יש פלואנס 2 ליטר ואני מאוד מרוצה ממנה. לא הכי חסכונית אבל חוץ מזה 10 של אוטו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

בשנים 2012-2013 יובאה לארץ פורד פוקוס עם מנוע 1.6 אקו בוסט בגימור טיטאניום, למנוע יש ביצועים מצוינים (180 כ"ס, 24.4 קג"מ) והרכב מגיע עם גיר ידני ככה שאין איתו בעיה.

פורסם

ידני זאת בעיה.אני לצערי מוגבל לתיבה אוטומטית בגלל שאשתי לא מתה על ידני כמה שלא ניסית לשכנע :)

ford focus 2009 trend - מת בתאונה

סיאט לאון - נמכר

סקודה אוקטביה 1.2 שנת 2012

×
×
  • תוכן חדש...