Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדגם שנמכר בארץ ב 2007-8 בעל 200כס.

החל מ 2009 231כס.

 

הדבר מעוגן בקודים של משרד התחבורה ומחירון לוי יצחק.

פורסם

בוקר טוב,

לפני מספר שנים כאשר השתחררתי מהצבא,רציתי רכב מנהלים מפנק וחזק,

לא היה לי יותר מדי כסף ולכן הלכתי על וולוו S80.

3 פעמים עשיתי את אותה טעות וקניתי את אותו רכב במודל שונה.

1999

2001

2003

שלושתם T6

 

רכבים מפנקים חזקים ומהנים בטירוף,

קח בחשבון שמי שאומר לך שהרכבים האלו אמינים,יכול לפרוש מהפורום ולחפש קריירה אחרת,

הרכבים לא אמינים בעליל,טורבו,מנוע,וגיר מיושנים מאוד.

מעט מוסכים שמתמחים ברכבים ועלות חלפים גבוהה מדי.

לא סתם הרכבים הללו עולים מעט מאוד כסף.

פורסם
בוקר טוב,

לפני מספר שנים כאשר השתחררתי מהצבא,רציתי רכב מנהלים מפנק וחזק,

לא היה לי יותר מדי כסף ולכן הלכתי על וולוו S80.

3 פעמים עשיתי את אותה טעות וקניתי את אותו רכב במודל שונה.

1999

2001

2003

שלושתם T6

 

רכבים מפנקים חזקים ומהנים בטירוף,

קח בחשבון שמי שאומר לך שהרכבים האלו אמינים,יכול לפרוש מהפורום ולחפש קריירה אחרת,

הרכבים לא אמינים בעליל,טורבו,מנוע,וגיר מיושנים מאוד.

מעט מוסכים שמתמחים ברכבים ועלות חלפים גבוהה מדי.

לא סתם הרכבים הללו עולים מעט מאוד כסף.

 

תודה.

הבעיות של ה S80 דגם הטורבו משנים אלו ידועות.

ב 2007 ה S80 עברה מתיחת פנים + החלפת דגם המנוע והגיר.

אני שואל על מודלים אלו.

פורסם

ב-S80 הדגמים שסבלו מבעיות אמינות יקרות היו אלא שצויידו במנוע V6, 2.9, עם או בלי טורבו.

כל יתר הדגמים (כולל הדיזל) היו אמינים לא יותר ולא פחות מכל וולבו אחרת עם מנוע דומה, ובסה"כ טובים למדי מכאנית.

בעייתיות נוספת של הדגם נובעת מבלאי מואץ של גומיות וגם של חומרי דיפון וריפוד בתא הנוסעים.

לא נדיר לראות S80 עם גומיות סדוקות מתקלפות או דש בורד סדוק ופלסטיקה מתפרקת.

פורסם
בוקר טוב,

לפני מספר שנים כאשר השתחררתי מהצבא,רציתי רכב מנהלים מפנק וחזק,

לא היה לי יותר מדי כסף ולכן הלכתי על וולוו S80.

3 פעמים עשיתי את אותה טעות וקניתי את אותו רכב במודל שונה.

1999

2001

2003

שלושתם T6

 

רכבים מפנקים חזקים ומהנים בטירוף,

קח בחשבון שמי שאומר לך שהרכבים האלו אמינים,יכול לפרוש מהפורום ולחפש קריירה אחרת,

הרכבים לא אמינים בעליל,טורבו,מנוע,וגיר מיושנים מאוד.

מעט מוסכים שמתמחים ברכבים ועלות חלפים גבוהה מדי.

לא סתם הרכבים הללו עולים מעט מאוד כסף.

קנית את הדגם הכי מושמץ שלהם, 3 פעמים, וכל פעם את אותו הדגם ואתה מתפלא??

 

הדגם שמדברים עליו כאמור הוא דגם שונה לגמרי, גם אני מתעניין כי הוא סומן כאחת האופציות להחליף את הs60 שלנו שיגיע היום..

פורסם

אין לי מה להוסיף בעניין האמינות.

אך בהלחט רכב שקורץ לי, לדעתי הדגם המדובר הוא אחד הרכבים היותר יפים שמסתובבים בכבישי הארץ.

פורסם

אני לא יודע על ה-T5 אבל על ה-T6 שלהם יצא לי לבדוק עם חבר הסטוריה של שני רכבים.

החבר חיפש הרבה רכב במעט כסף. הלכנו לראות רכבים משני פנסיונרים חביבים.

מהיסטוריית הטיפולים עולה שאין כמעט משהו שלא החליפו בשני הרכבים!

נראה לי שעלות כל התיקונים עוברת את העלות של הרכב עצמו :lol:

זה לא נורא כשיש אחריות, אבל מה אחרי זה? לא סתם רוצים עליהם מעט כסף.

הנסיון הזה שלנו לא מעיד על הכלל כמובן אבל הוריד את החשק מהרכב.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

שוב, אין עוד הרבה טעם לחפור בנושא הt6.

 

זה דגם אחר, ישן, לא רלוונטי ולא מוצלח גם.

 

אין שום קשר בין הדגם ההוא לדגם שמדובר עליו, פרט לשם.

 

זה כמו שנשווה מיני קופר של לפני 30 שנה לחדשה. שום קשר.

פורסם

דיברתי על T6 שנת 2012, הצורה החדשה...

לישנות אין מה להתקרב בכלל.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

×
×
  • תוכן חדש...