Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
העיצוב נחמד ואפילו היא נראת טוב, מיצובישי אטרא'ז הכי מכוערת בקטגוריה ללא ספק.

מה הקטגוריה? רכב שהמעצב סרב לחתום מתחת לעבודתו?

 

נסעתי נסיעה אחת ארוכה עם רכב הזה השבוע, הרשמים שלי הם ממש לא טובים, הדבר שהכי הפריע לי: הגה לא מתקשר, וממאה קמ"ש מרגיש מרחף, ולא יציב, באיזור ה130-140, זה כבר רועד לא מחובר לכביש ומסוכן (רכב עם נסועה שך 10,000 ק"מ).

מנוע צועק ולא מגיב טוב, מאד חלש, ציפיתי ליותר.

מראת נהג מוזרה וקטנה, לא משקפת מרחב מספק

הרכב בהחלט מרווח, והנוסעים מאחור ציינו זאת לטובה.

בגרסה שאני נהגתי בה, לא נמצאה הדרך לכוון כסא נהג מעלה ומטה.

בקיצור, רכב מאד מיושן, מרגיש ישן, נוחות סבירה, מרווח, וזהו. אפילו כפתור לפתיחת תא מטען אין לו, לא מבפנים ולא מבחוץ. חובה לצאת עם המפתח. מי שמתגעגע לשנות השבעים, זו הזדמנות בשבילו, מקבלים פדלפון מתנה.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לגבי המראה היא מראה 1:1 פעם ראשונה שאני נתקל במראה כזאת .

אצלי יש מנוף לפתיחת בתא מטען על הריצפה שליד הנהג,

 

 

מה הקטגוריה? רכב שהמעצב סרב לחתום מתחת לעבודתו?

 

נסעתי נסיעה אחת ארוכה עם רכב הזה השבוע, הרשמים שלי הם ממש לא טובים, הדבר שהכי הפריע לי: הגה לא מתקשר, וממאה קמ"ש מרגיש מרחף, ולא יציב, באיזור ה130-140, זה כבר רועד לא מחובר לכביש ומסוכן (רכב עם נסועה שך 10,000 ק"מ).

מנוע צועק ולא מגיב טוב, מאד חלש, ציפיתי ליותר.

מראת נהג מוזרה וקטנה, לא משקפת מרחב מספק

הרכב בהחלט מרווח, והנוסעים מאחור ציינו זאת לטובה.

בגרסה שאני נהגתי בה, לא נמצאה הדרך לכוון כסא נהג מעלה ומטה.

בקיצור, רכב מאד מיושן, מרגיש ישן, נוחות סבירה, מרווח, וזהו. אפילו כפתור לפתיחת תא מטען אין לו, לא מבפנים ולא מבחוץ. חובה לצאת עם המפתח. מי שמתגעגע לשנות השבעים, זו הזדמנות בשבילו, מקבלים פדלפון מתנה.

פורסם

אכן מכוערת, המחירון ההזוי שלה הוא אך ורק לצורכי מיסוי (שווי מס) שכמעט זהה לI25, ריו ושות' אין שום קשר בין מה שמוצהר בדפים למחיר הרכב בפועל (גם לצרכן הפרטי שלמד כבר לבקש הנחה בסוכנות).

פורסם
צורה מחרידה,מה עישן המעצב של ה"יצירה" הזאת?

חוסר נוראי של פרופורציה.

 

נראה לי שלא רק הוא עישן משהו, אלא גם הבוסים הגדולים שלו.

 

:lol:

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אולי המשפחתית הסדרתית המכוערת ביותר שראיתי מאז המולטיפלה

 

נראה כי הזוית היפה ביותר של הרכב היא במבט על - כאשר אתה מדרדר אותו מצוק ומסתכל עליו נופל לאבדון

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)

^

לא סתם בפרסומת ששודרה לפני כחודש בטלוויזיה, הרכב בצבע שחור ומצולם מזוויות כאלה שמנסות להסתיר את הצורה הכללית (ללא הצלחה כמובן, אבל אם תחתוך מפריים לפריים במהירות- שזה מה שעשו שם, יש סיכוי שלא ישימו לב).

 

 

עריכה: גם בודי קיט של ניסמו לא יועיל במקרה זה:

 

01-New-Nissan-Almera_NISMO-630x346.jpg

עריכה אחרונה על ידי yohai71
פורסם
למה ללכלך על מולטיפלה ?! היא מיוחדת ויתרונותיה עולים על החסרונות (מה שלא קרה עם האלמרה) .

שב רגע, שתה כוס מים, תנשום עמוק -

רשמתי לא מיוחדת? רשמתי רכב גרוע? מה בדיוק אתה רוצה.....?

היצור הזה הוא אחד הרכבים המשפחתיים המכוערים ביותר בכל הזמנים, ובגדול סמס סטטוס לכיעור.

זה לא אומר שהוא לא רכב נהדר (היה לי אותו בהשכרה שבוע, רכב מדהים).

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
אולי המשפחתית הסדרתית המכוערת ביותר שראיתי מאז המולטיפלה

 

נראה כי הזוית היפה ביותר של הרכב היא במבט על - כאשר אתה מדרדר אותו מצוק ומסתכל עליו נופל לאבדון

לטעמי המוטיפלה נראית יופי, פשוט יופי והרבה יותר בגירסתה הראשונה, הצפרדעית בפרונט, מאשר בשניה שהיא כנראה תוצאת טעמם של אנשים שמוכרחים קונצנזוס רחב. עם זה ברור שמדובר בטעם אישי. הניסן הזו מאידך היא משהו אחר, היא ההוכחה הניצחת, לא לכך שאין תקציב למעצבים, להיפך, לכך שמשלמים הרבה כסף ובלבד שהאוטו ייצא באמת מכוער וחף מכל אפשרות שמישהו יאהב אותו. ענין קצת קינקי, אבל מסתבר שגם לזה יש שוק.

פורסם
^

לא סתם בפרסומת ששודרה לפני כחודש בטלוויזיה, הרכב בצבע שחור ומצולם מזוויות כאלה שמנסות להסתיר את הצורה הכללית (ללא הצלחה כמובן, אבל אם תחתוך מפריים לפריים במהירות- שזה מה שעשו שם, יש סיכוי שלא ישימו לב).

 

 

עריכה: גם בודי קיט של ניסמו לא יועיל במקרה זה:

 

01-New-Nissan-Almera_NISMO-630x346.jpg

My eyes!

ברצינות, שים אזהרת צפיה או משהו.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

האמת גם אני אהבתי את המולטפליה לפני מתיחת פנים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
My eyes!

ברצינות, שים אזהרת צפיה או משהו.

הכי צחוק (עצב?) שזה קיט רשמי, לא משהו שמישהו עיצב בסככה שלו.


×
×
  • תוכן חדש...