Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מצטער שלא יכולתי להגיע הייתה לי פשלה קטנה בבסיס וקיבלתי ריתוק .

מי שחיכה לי / למוצרים בעיקר אוכל לשלוח לכם בדואר או משהו... אם זה דחוף.

ושוב מצטער מקווה שיהיה עוד מפגש בקרוב

פורסם

וואו אתה זריז!.

תודה לרביב כמובן על האירוח.

היה נחמד, תמיד נחמד להכיר את האנשים מאחורי הניק:).

 

דרך אגב, הזמנתי את המחזיק לפלאפון שהמלצת לי, אז אם יהיו בעיות צפה לתלונות: q

פורסם
וואו אתה זריז!.

תודה לרביב כמובן על האירוח.

היה נחמד, תמיד נחמד להכיר את האנשים מאחורי הניק:).

 

דרך אגב, הזמנתי את המחזיק לפלאפון שהמלצת לי, אז אם יהיו בעיות צפה לתלונות: q

 

מה שאני המלצתי?

אם כן- תתחדש, ואין בעיה- אני יודע לפרק ולהרכיב אותו עם יד אחת על ההגה :)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

היי, זו חפירה, אבל אני חייב לחפור על היום.

הגעתי ראשון למפגש, נפגשתי עם רביב הוא אסף אותי מהמקום שקבענו בשעה 7:45, בשעה 8:00 הגענו.

היה לנו שעה לדבר ולדסקס על התחום המוטורי ועל הדיטילינג.

אני גיליתי עסק ובעיקר בן אדם מדהים, אהבה ענקית למקצוע, השקעה בכל הקשור לנושא, עם המון נסיון וותק, ומוכן להשקיע ו''לבזבז'' עלינו מים וחומרים.

בשעה 9:10, הגיע ידידי עידו, ולאט לאט התחילו להגיע אנשים.

פגשתי אנשים מדהימים כל אחד ואחד, עם המון ידע ואהבה לתחום ולרכב שלו.

הגעתי הביתה וחשבתי על האירוע וכמו שאמר הגשש אני ''בשוק טראומתי'', מהאנשים המדהימים והטובים שפגשתי, לא נהניתי כך זמן רב.

לסיכום, רוצה להודות לכולם על המפגש כן ירבו כמוהו!.

קצת התאכזבתי שהחברה מהצפון, אלי, ומתן לא יכלו להגיע, אבל אני בטוח שבמפגשים הבאים הם יבואו.

שבת שלום לכולם.

ותודה רבה שהעלתם תמונות.

רועי

פורסם

נראה יפה מאוד, לצערי באמת לא יכולתי להגיע. אבל הייתי אצל רביב חצי יום ביום רביעי, התיאור שלך קולע בול, ואני אפילו הייתי מוסיף שהוא כמוני באופי, לא יכול לראות אנשים עובדים ולשבת ולא לעשות משהו.

איש מדהים.

 

מתן.

פורסם

במצב של הצבע שלי כרגע (צריך פלסטלינה, פוליש ווקס דחוף!) יכלתי לשמש כאחלה רכב להדגמות. :lol:

כל השאר כבר נראים נקיים מדי.

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם

תודה לכל מי שהגיע היה נחמד להכיר אותכם, מי שלא הגיע מבטיח לארח שוב את הפורום בקרוב.

פורסם

בוקר נעים ביותר! חברה טובים, הרבה עצות טובות, איסוף ידע. תודה ענקית לרביב! שתיה חמה/קרה, בורקסים ועוגות, מקום נחמד וממוזג (והאקליפס היפה).. כבר קבעתי איתו ליישור כמה לחיצות קטנות ותיקוני צבע קלים. חבר'ה: תפנו אליו קצת אנשים לעבודות - הבחור משקיע בנו, בכל זאת. לגבי המשתתפים: היכרתי (סוף סוף) את שיפופו המשקיען מהפורום והשירוקו שלו, שחור מטאלי שאפשר לקנא בו ואת שלומי אדרת שהומלץ לי כדיטיילר טוב (אולי ניתן לו עבודה על האוטו החדש בעוד חודשיים). להתראות במפגשים הבאים!

פורסם

איזה יופי של מפגש

ימי שישי לצערי בעייתיים עבורי ולא חסרים מפגשים ללכת אליהם ביום הזה, רק לבחור בין ההחבורות השונות.

 

אשתדל להגיע בפעם הבאה.

ולכל הפחות לפצות עם פרוייקט מעניין בקנה.

M-TECH E46

פורסם

נראה שחברי הפורום נהנו,

מקווה שבפעם הבאה אוכל להגיע :)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...