Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד כמה שאני מבין הוראות היצרן זה 5w30? צריך עוד משהו או כל 5w30 (סינטטי) יעשה את העבודה?

 

רכב עם פחות מחצי, בערך רבע במדיד שמן, עד כמה קריטי למלא שמן או יכול לסבול דיחוי לטיפול בעוד שבועיים, שבועיים וחצי?

פורסם (נערך)

חייב שמן שעומד בתקן RN720 !

 

זה הכי זול כרגע:

 

http://www.justmotor.co.il/products/722634

 

עריכה: אבל כמובן שאתה לא צריך מיכל שלם, אלא להשלים רק 750 מ"ל בערך, לכן יספיק לך בקבוק קטן:

 

http://www.justmotor.co.il/products/703774/

 

או לחילופין פשוט להמתין לטיפול ולא להוסיף שום דבר.

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם (נערך)

אז אני צריך לחפש שמן 5w30 עם התקן720 של רנו?

יש מצב למצוא אותם בתחנות דלק השונות או שצריך מקומות ספציפיים? (יש בנתניה או הסביבה הקרובה?)

 

ועד כמה קריטי לנסוע כרגע על בערך רבע מיכל שמן?

עריכה אחרונה על ידי PsyOr
פורסם

זה לא רבע מיכל, המדיד בד"כ מראה רק ליטר בין נקודת המינימום למקסימום.

 

קיבולת המנוע היא 4.5 ליטר, זאת אומרת שכרגע יש לך 3.75 ליטר במנוע.

 

כרגע אתה כבר יכול למשוך ככה עד לטיפול. בעתיד תשתדל לבדוק שמן באופן קבוע בין טיפולים ולא להגיע למצב כזה.

Stay Dirty

פורסם
עד כמה שאני מבין הוראות היצרן זה 5w30? צריך עוד משהו או כל 5w30 (סינטטי) יעשה את העבודה?

 

רכב עם פחות מחצי, בערך רבע במדיד שמן, עד כמה קריטי למלא שמן או יכול לסבול דיחוי לטיפול בעוד שבועיים, שבועיים וחצי?

כמה ק"מ יש לך עד הטיפול הבא?

פורסם

תיקון, יותר משבועיים.. 5 אלף.. הרכב אבל נוסע הרבה, המון אפילו.

צריך ליצור קשר עם המוסך לשאול איזה שמן שמו בטיפול האחרון

פורסם
תיקון, יותר משבועיים.. 5 אלף.. הרכב אבל נוסע הרבה, המון אפילו.

צריך ליצור קשר עם המוסך לשאול איזה שמן שמו בטיפול האחרון

לא צריך למלא מה גם שיש לך מדיד שמן אלקטרוני ואם השמן יהיה קרוב למינימום תקבל התראה בלוח שעונים על חוסר שמן.

פורסם

תודה על התשובות!

אגב, איך אפשר לדעת כמה ליטר נמדד במדיד (בין מינימום למקסימום)?

המדיד הזה ארוך מאוד יחסית והקצה שלו פלסטיק כתום (למטה מעוגל), לעומת מדידים אחרים שהם קצרים יותר, הכל ממתכת כשהסוף קצת נראה כמו 'גל מרובע'

×
×
  • תוכן חדש...