Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המנוע אוכל שמן? יש נזילות?

 

יוצא לך להוסיף כמות שמן מכובדת בין הטיפולים?

 

אם התשובה לכל השאלות היא לא, תלך בכיף על 5W40 סינטטי מלא.

Stay Dirty

פורסם

אחד מהם כן, שמע את המנוע והכל, הוא מכונאי. מצד שני, דברתי עם חבר שמתעסק אך ורק בשמנים ואמר, כי בדגמים האלה של המנועים, לא משנה השנה, המנוע די חזק, צריך לשים שמן חצי סינטטי 5w40 כמו שציינת. הוא דיבר על זה שהשמן יעבוד בטווח הארוך מצויין, והוא אומר את זה מנסיון משום שהייתה בבעלותה סקודה ישנה.

הוא המליץ גם להצמד לתקן ולהחליף שמנים מדי 5K.

מה אתה אומר?

פורסם

סתם שאלה, אפשר לדעת איך אתה יודע מה השמן המתאים לרכב? לא מתוך זלזול פשוט לדעת מאין הידע הנרחב :)

מוזר מאוד שמכונאי ובחור שבבעלותו 2 גרמניות נדירות (שמשתמש 10W40) ממליצים 10w40...

פורסם

התמונה שצירפתי לך למעלה היא מאוטודאטה, התוכנה שהמוסכים ומכוני הטסטים עובדים איתה.

 

לצערי יש הרבה בורות בעניין השמנים, הרבה אנשים עדיין תקועים ב-10W40 חצי סינטטי.

 

אין שום סיבה להשתמש בשמן כזה במנוע במצב תקין, כשהיצרן מאשר 5W40. בנוסף הסינטטי המלא עולה רק 100 שקל, כבר לא צריך לחשוב פעמיים.

Stay Dirty

פורסם

הבנתי שהסינטטי מכיל את התוספים הטובים ביותר לעומת שני הסוגים הנוספים (חצי סינטטי ונוזלי).

עכשיו, האם כדאי להשתמש ב 5w40 סינטטי מלא ולהחליף יותר, מאשר להשתמש ב 10w40 חצי סינטטי ולהחליף פחות?

פורסם

הבנתי.

שאלה נוספת (על איזה חופר נפלת), האם 5w40/10w40 או כל סוג אחר, יש גם מסינטטי מלא וגם מחצי סינטטי?

או שזה מחולק לקבוצות?

תודה ועמך הסליחה על החפירה :-)

פורסם

היי, אתה לא חופר, אתה עוד לא מכיר אותי, שתכיר אותי תבין איפה נפלת. ;-).

בכל מקרה, יש גם 10-40 סינטטי מלא, יש 5-40 חצי סינטטי.

הצמיגות לא קשורה לסינטטי מלא או לא.

לרוב 5-40 יהיה סינטטי מלא.

רועי

×
×
  • תוכן חדש...