Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי טיוטה קורולה 2010, מערכת רדיו רגילה, לא מולטימדיה.

לרכב מחוברת דיבורית של פארוט אשר מחוברת לרמקולים של המערכת באוטו, ויש לי גם מצלמה באוטו אשר מצלמת את הפרונט של האוטו.

לאחרונה התחילה לי הבעיה שהרדיו פשוט לא עובד טוב (דולק אבל לא שומעים כלום), אני ינסה להסביר את עצמי...אני מניע את האוטו הרדיו עובד אבל אחרי דקה נגיד (בערך, לא זמן מדויק, זה משתנה) פיתאום הוא מפסיק לעבוד, לפעמים קורה גם מצב שהווליום על עוצמה של 16 ושומעים חלש חלש ואם מגבירים אז שומעים אבל חלש.

ניסיתי לשחק עם כל מיני כפתורים של המיזוג ואני שם לב שזה משפיע, המערכת רדיו מפסיקה לפעול או חוזרת לפעול,

קרה לי גם מצב בו הרדיו הפסיק לפעול לחלוטין למרות שעושה רושם שהוא עובד.

חשבתי שאולי זאת בעיה של הרמקולים וניסיתי לבדוק את הדיבורית באוטו ושומעים מצויין ברמקולים של האוטו.

ניסיתי גם לנתק את כל מה שמחובר למצת וזה גם לא עוזר

אם אני מכבה את האוטו ופותח סוויץ אז הרדיו חוזר לעבוד אבל אם אני מניע אז הוא מפסיק אחרי זמן מסוים.

אני כבר השתגעתי מהבעיה הזאת, לא יודע מה יכול להיות כבר?, מה אתם אומרים?

×
×
  • תוכן חדש...