Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

התרחש היום בכפר סבא, הבחור חנה בחנייה רגילה, וחזר לגלות את הרכב בתוך חניית נכים,

זה כל כך חובבני וברור, שכדי לסמן את זה כחניית נכים - נצבע הכביש מלפני הרכב בכחול :roll::-D

לא יאומן אני לא יודע אם לצחוק או לבכות

.11147241_692274777585653_6798743033013754607_n.jpg11390233_692274757585655_8649344015878362547_n.jpg11401523_692274814252316_4156131842200457619_n.jpg

1505324_692274694252328_4510560179978970744_n.jpg

כמעט שכחתי, אם זה לא היה ברור, הבחור קיבל דו"ח על סך 1000 ש"ח, מה נראה לכם שיצבעו סתם?

עריכה: אני רואה שם שלט, אם זה שלט של חניית נכים, אפשר לסגור את השרשור אני חושב

עריכה אחרונה על ידי maxcher
9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

רואים בבירור שהתמרור הותקן ביחד עם הצביעה.

יש חול מסביב לתמרור ובמדרכה הצמודה, מה גם שהתמרור בצבע חדש לעומת התמרור הסמוך שדהוי.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

היה סיפור זהה לפני איזה שנה שנתיים-בתל אביב, היה גם שירשור אצלנו בפורום.

 

בעלת הרכב הצליחה לבטל את הדו"ח רק אחרי שהציגה סרט ממצלמת אבטחה שהייתה שם.

 

 

 

 

הנה, מצאתי קישור:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?465896-%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%A8-%D7%94%D7%99%D7%95%D7%9D-%D7%9C%D7%9C%D7%90-%D7%91%D7%95%D7%A9%D7%94-%D7%97%D7%A0%D7%99%D7%94-%D7%A8%D7%92%D7%99%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%95%D7%A4%D7%9B%D7%AA-%D7%9C%D7%97%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A0%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%94%D7%97%D7%95%D7%A0%D7%94-%D7%9B%D7%97%D7%95%D7%A7-%D7%A0%D7%92%D7%A8%D7%A8-%D7%9E%D7%94%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9D

 

 

פורסם
אם הצביעה על חצי חניה, הוא לא אמור היה לקבל חצי דו"ח?

 

צודק :

צריך להוסיף את האופנוע שחונה עם גלגל אחד ,שגם צריך לשלם חצי ,וככה יוצא דו"ח קומפלט שמתחלק חצי חצי .

יותר פייר :lol:........

פורסם

לי לא ברור ממתי פקחים צובעים מדרכות. הם נותנים דוחות.

צביעת מדרכות מתבצעת על ידי קבלני משנה או עובדי עירייה .

הכביש הוא כמו בדיקת אק"ג אם זה קו ישר אתה מת -------------

פורסם

זה הוסבר בשירשור שצירפתי.

 

פקחים לא מסמנים חניות.

 

יש מחלקת שילוט וסימון בעריה או באמת קבלן חיצוני.

 

הם באו וצבעו, היו אמורים לעדכן את מחלקת הפיקוח. לא עידכנו. או שכן עידכנו ולא התייחסו לזה.

 

לאחר שהם סיימו עבר שם פקח ונתן דו"ח.

 

 

פורסם
לפחות לא ליכלכו לו את האוטו :silly:

 

צביעה חאפרית מזעזעת. אם בוצעה ע"י מכשיר לצביעת כבישים (ארלס בלחץ גבוה בעל עוצמת התזה חזקה), אז בטוח עפו נתזי צבע על הרכב שיכולים להתגלות בבדיקה במכון תוך דקה וחצי. רואים בבירור שהתמרור חדש לחלוטין. לתמרור רגיל תוך יומיים יש שריטות על הצבע מהאופניים והטוסטוסים שקושרים עליו.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

סתם שאלא

הפקחים הם באמת קבלני הצבע של העיריה?

;)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לא. קבלני הצבע הם חיצוניים. לעתים רחוקות עובדי עירייה מסמנים חניות בודדות עם מברשות באופן ידני, וזה גם נראה ומחזיק בהתאם.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

×
×
  • תוכן חדש...