Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי צמיג


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

הצמיג השמאלי קדמי החליט להחזיר ציוד היום אחר הצהריים כשהאוטו חנה בחניה.

הצמיג הרזרבי שהיה לי הוא Kumho pawermax 769.

לאחר הרכבת הצמיג שמתי לב שאין עליו כל סימון של תקן DOT ואין תאריך יצור!!. (תאמינו לי, בדקתי בכל חור. אין).

 

לעומת זאת, ליד הסימון E4 בריבוע היה המספר: s-0225632 וליד הסימון E4 בעיגול היה המספר 029471.

 

 

מישהו מכיר דבר כזה? מישהו מכיר את הצמיג?

איך אני יודע מתי יוצר הצמיג?

 

תודה מראש.

פורסם

לא חייב להיות לו תקן DOT (האמריקאי), יכול להיות לו תקן יפני JIS או אירופאי ECE (וסימול E4 הוא כזה).

הנה גם המסמך המאשר ע"ס המספר הראשון שציינת:

http://www.kumhotire.at/fileadmin/KUMHO-Upload/pdfs/Noise_Certificate/769_PBN_e4_0225632_CO.pdf

 

חיפשת את התאריך גם בצידו הפנימי?

אולי תעלה לנו תמונות של שני הצדדים?

פורסם

כרגע יש לי בעיה לצלם את הצד הפנימי.

כשאחליף את הצמיג התקור ואחזיר את הרזרבי למקומו - אצלם תמונות.

 

ובלי קשר, איך נחשב הצמיג הזה (Kumho pawermax 769)? זה צמיג טוב?

×
×
  • תוכן חדש...