Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הראשון שלי היה פיאט 127 שנת 81'.

קצת לפני הקנייה הזו, בדקתי אלפא סוד 81' בצבע ירוק מטאלי, מהממת.

לבסוף - הסוד לא נרכשה. מרגיש איזושהי החמצה שלא "התחלתי" עם האלפות עוד קודם ועם הסוד בכלל.

alfa 156 2.5.

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אאודי A4 ידנית B6 מאובזרת בכל מה שרק היה באותה תקופה. כבר נסעתי לראות אותה, הרכב היה מושלם ופתאום קיבלתי רגליים קרות וחשבתי שאולי זה לא הזמן ושלא אסתדר איתה. כשכן חשבתי שזה הזמן, הפכתי את ישראל כדי למצוא אחת ולא מצאתי. עד היום חושב שאולי מתישהו אמצא מנהלים ידנית תוצרת גרמניה.

 

הייתה גם גולף GTI דור 4 שהייתה מפורסמת כ- 3 ימים, כל הזמן הסתכלתי על המודעה ולא יודע למה לא התקשרתי. לבסוף החלטתי להתקשר, הבעלים התברר כאדם מאוד נחמד, קבענו להיפגש, ראיתי את הרכב שהיה פשוט חדש. על הסאנרוף הייתה עדיין המדבקה השקופה הזו מהיצרן. קלסר טיפולים מהיום הראשון ובכלל כל מה שנגעתי בו היה פשוט חדש. כשאמרתי לו שאני קונה אותה ככה, כמו שהיא, אמר לי שיש מישהו שראה אותה לפני ושאם לא יקנה- היא שלי. אני הצעתי לו 5,000 יותר מהמחיר שביקש והוא לא הסכים, אמר שהגינות זה לפני כסף. כמובן שהיא נמכרה לאותו אדם. היום אני חושב שהאלפא שלי טובה יותר.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

פלואנס דיזל, משפחתי מעולה, גם חזקה וחיסכונית.

אבל לאישה הייתה גדולה מידי אז נרכשה הספייס סטאר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

לא ממש רכבי חלום שלי אבל התחבטתי קשות אם לרכוש אותן. בתחילת שנות ה-2000... ולמרות שלא ממש אוהב אותה - קליאו ספורט (עלתה כמדומני כ-115 אש״ח. פשוט היוותה חבילה מוצלחת ביחס לתמחור בזמנו טרם הקפצת מחירה). בשנים האחרונות וולוסטר במחיר השקה (כ-108 אש״ח).

עריכה אחרונה על ידי מצמץ
פורסם

טלבוט סמבה קבריו או פיאט ריטמו קבריו...יום אחד תהיה לי אחת מהנ"ל.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

לפני כחצי שנה, התחלתי לחשוב על מחליפה ראויה למיצובישי הקשישה שלי, כאשר גולת הכותרת היא "אך ורק ידני" ואם יפני בכלל טוב, במקרה חבר של אחי פרסם את רכבו למכירה, קורדובה 2005 ידנית, יד שניה, שגמעה בסה"כ 70,000 ק"מ, נכון היא לא יפנית, אבל הנתונים שלה מדהימים, והאוטו שמור, והבונוס בה בדמות המספר האמצעי "931" כמו הגדוד שבו שירתתי בסדיר. הוא הסכים להעביר לי את הרישיונות תמורת 15,000 שח בלבד.

 

התחבטתי, התלבטתי, ולבסוף ירדתי מזה בגלל מחשבה מפגרת שהבודי הגדול שלה לא יסחוב עם מנוע צנום של 1400 סמ"ק.

היא כמובן נחטפה, אני מאוד מצטער על זה.

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם

אם כבר מדברים על להצטער, האם הייתם לוקחים מימון של 100000+ בכדי לרכוש את מכונית החלומות שלכם? (בוא נאמר שאתם נשואים +1)

אין צורך בחתימה....

פורסם

שנת 1994 בערך. היא הייתה יפיפה ומושכת.

מכרתי בדיוק טנק.

התניידתי בערך כשבוע ברכב של ההורים.

היא הייתה סוג של מימוש חלום ענק.

ביקשו עליה מחיר אסטרונומי.

עוד לא הבנתי שמימוש חלום מצדיק "חישוב" אחר ומהיר.

ביקשתי יממה למחשבה.

באותו ערב, נכנסה בי מכונית של אחת שלא ראתה את הרמזור ומצאתי עצמי בטוטאלוס.

ביממה הזו, הבנתי שמכונית חייבת להיות בטוחה.

האלפא ספיידר 2.0 1973 האדומה נמכרה לאחר.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

פחות קשור לרכב אבל...

אופנוע יוסאנג 250R נמכר מסוכנות מסויימת ב10K שקלים נחטף יום למחרת עד שפיניתי זמן לנסוע לשם. היה עם פלסטיקה שבורה מעט אך כול השאר שלם (החלקה) היה אותו הזמן החלום שלי (בערך 2011) הקונה המאושר גם הגיב מעט בפורום פול גז.

אחר כך עוד יחידה של יוסאנג GT250 נלקח לבדיקה כשהמוכר ראה את תוצאות הבדיקה חשכו עיניו והוא ירד מ12K ל7K לא רכשתי אז את האופנוע בגלל שעלות משוארת של התיקונים (סוג של הצעת מחיר מצד המוסך) הייתה קרוב ל10K שקלים ואז כשהגעתי הביתה ובדקתי באינטרנט גיליתי שלא צריך יותר מ2.5K שקלים להביא את האופנוע למצב חדש כנראה שגם המוכר הבין זאת וכשחזרתי אליו הוא חזר למחיר המקורי.

בסוף נקנה קטנוע אפרורי ומשעמם.

 

פעם שניה שכן שלי הציע לקנות ממנו את הסיאט איביזה במחיר סמלי (600-1000 ש"ח) יד ראשונה 170 אלף קילומטר שנת 94 מנוע הוחלף לחדש לפני 20K קילומטר ואז הפסיק להשתמש ברכב (טסט לא בתוקף) הוא ניצח במשפט שהכניס לו הרבה כסף והוא החליט שהאיביזה זה כסף קטן ולא אכפת לו לזרוק אותה בזמן שהייתי בבסיס נמכרה לברזל ב400 שקל ואת מקומה בחנייה תפסה קיה חדשה ששעומדת כבר שנתיים ועד לא עברה את ה10K קילומטר. (יש לציין שהשכן מעט לא יציב בנפשו ומאוד אהב אותי)

פורסם

למזלי עדיין לא פספסתי החיים עוד לפניי החלום שלי זו שברולט מאליבו 2005-2007 ולמזלי היא לא יקרה בזכות הסטריאוטיפיות של הישראלים, היו לנו 2 כאלו במשפחה ולאחר שראיתי אותה נדלקתי וכאשר נהגתי בה התאהבתי בה!

לאחר הטיול שאחרי הצבא ארכוש כזו אחת יפה בצבע שמפניה/כסף/שחור הכי יפות בצבעים האלו גררר 3>

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

בשנת 2002 אני זוכר מצוין שBMW עמדו לסיים את ייצור הZ8. היה לי ברור שערכה יעלה מאותו רגע ואילך ושקנייתה היא עיסקה מצויינת. מה לעשות שהיה חסר לי כמעט כל הסכום..

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
אלפא 75. בשלוש הזדמנויות לרכוש אחת לא הצלחתי - פעם השתפנתי, פעם ה-146 שהייתה לי הייתה אצלי רק שנה והחלטתי שמוקדם להחליף, ובפעם השלישית איחרתי במשהו כמו חצי שעה. מת על האוטו הזה וכנראה שלא אזכה להגשים את החלום.

 

 

הי רומן השארתי לך הודעה בפיסבוק - לאבי אלפא 75 יד ראשונה שנת 90 1600 . עד לפני 5 שנים היתה ברשותי ומאז עומדת - מידי פעם אבי מניע אותה ועושה סיבוב קטן - הוא לא רוצה למכור אבל לדעתי יש להפעיל לחץ, פשוט חבל על האוטו הוא במצב מעולה עם 160000 קמ - לדעתי לא דורש מעבר החלפת שמנים מסננים צמיגים ומצבר


×
×
  • תוכן חדש...