Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מעניין, אבל לא בשלב זה ולא 1600. תודה בכל אופן.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

זה כבר 3 פעמים [emoji16] [emoji16] [emoji16]

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
בשנת 2002 אני זוכר מצוין שBMW עמדו לסיים את ייצור הZ8. היה לי ברור שערכה יעלה מאותו רגע ואילך ושקנייתה היא עיסקה מצויינת. מה לעשות שהיה חסר לי כמעט כל הסכום..

פחדתי בכלל להזכיר את הרכב הזה.

אחת היצירות היפות ביותר בתולדות היצרן

M-TECH E46

פורסם

1992, אני חייל וסוף סוף הצלחתי לשכנע את אבא ז"ל שיעזור לי למצוא רכב ראשון. אבא לא התבלבל והפעיל את המוסכניק שלו דאז. ההוא מצא משהו שהיום אני מצטער שלא רכשתי במקום- אודי 80 שתי דלתות סדאן 5 צילינדרים. דומה לזה:

 

Audi-80-Sedan-Benzine-Rood-001--10744310-Medium.jpg

 

מי יודע כמה כאלו הגיעו בכלל לישראל, זה היה חתיכת רכב נדיר באותם ימים, שלא לדבר על עכשיו. ועוד עם המנוע המעניין ההוא.

 

 

אבל סחבק היה בקטע של אמריקאיות, וכך השקיע את כספו בגרוטאה הזו:

 

img317.jpg

 

img319.jpg

 

 

נחלצתי מההרפתקאה הזו בשן ועין... וגם אבא כעס שבזבזתי את הכסף ככה. אבל אני מכיר את עצמי- אם הייתי קונה את האודי, הייתי עסוק בלחשוב למה לא קניתי את הפיירבירד.

פורסם

סיירה קוזוורט. מושתלת, לא מקורית. אבל מה זה חשוב.

בזמנו הייתי הבעלים של הקליאו שבסמלון, דקה לפני גיוס ומעט מאוד מזומנים וזמן פנויים לרכישה נוספת.

 

רצו 35, בתעוזה של צעיר פזיז הצעתי 15, המוכר ביקש לחשוב כמה ימים.

 

לאחר כמה ימים טלפון: 20 תבוא, תיקח.

 

בטיפשותי הרבה לא הסכמתי להצעה. טיפש, טיפש, טיפש.

פורסם

לפני שנתיים כשההורים קנו לי רכב ללימודים, הסוכן באוטו סנטר הציע לי רכבים ומאוד נדלקתי על המיצובישי לנסר ספורטבק. לצערי כל מה שהיה לו להציע היו רכבי ליסינג בני 3 שעברו מעל 120 אלף קילומטר וממש לא הייתי מוכן לקנות רכבים עם נסועה כזאת.

אמא שלי התעקשה לקנות מאוטוסנטר אז לבסוף קנינו קיה פורטה, מאוד אהבתי את הפורטה אבל עד היום כשאני רואה לנסר ספורטבק אני מסתובב ומסתכל.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

M3 E30.

היו כמה נורות אדומות והוצאות גדולות על הרכב, אך בכל זאת החלטתי ללכת עם האהבה, לא כל יש הזדמנות להגשים חלום מוטורי שכזה בארץ ישראל.

מכרתי את האלפא במיוחד כדי לממן את הרכישה, ואז היה קצר בתקשורת מול בא כוחו של המוכר, מבחינתי היה מה ששבר את גב הגמל ופוצצתי את העסקה.

מצד שני, כמה שבועות לאחר מכן התפוצץ גם המנוע, כמו שחשדתי. אז...

כפרס ניחומים הגיעה הSTI, כשלעצמה היוותה חלום ילדות אחר. לM3 E30 עוד אגיע בעתיד.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

ב.מ.וו 325 E36 ידנית קופה שנת 92 ב 25 אלף ש"ח

הייתי אז עם רכב ליסינג וכל כך רציתי להתפטר ולמצוא עבודה קרוב למקום מגוריי.

עד היום אני נזכר בה.


×
×
  • תוכן חדש...