Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל אחד היה חלום שתיהיה אפשרות כלכלית הרכוש רכב שתמיד רצית

אבל שיש כבר אפשרות כלכלית הרכב כבר לא בנימצא

לי אישית היה חלום לירכוש פורד אסקורט RS. אבל היום לא ניתן בכלל למצוא כאלה

http://bringatrailer.com/2015/05/26/rhd-rally-prepped-1992-ford-escort-rs-cosworth-in-canada/

 

מה החלום שלכם?

אני עכשיו מעונין לממש חלום אחר שקצת יותר קל ליבא אחת כזאת בגלל שהגיע לשנת אספנות

סובארו ליאונה RX

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שהייתי אחרי תיכון ולפני צבא - 205 gti הייתה יחסית נפוצה יותר וזולה מאוד.

 

בדיוק חיפשתי רכב וראיתי אחת עם מנוע הרוס ב5-6 אלף - משהו כזה. פרט לכך נראתה סביר בהחלט.

 

מפגר, לא קניתי

פורסם

לנצ'יה דלתא אינטגרלה.

בערך ב 96' מצאתי אחת כזו, שמורה ויפה, וקיבלתי רגלים קרות. קניתי 306 ידנית עם מנוע 1.8 ליטר במקום.

פויה אני, פויה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

במהלך חיפושיי אחרי הרכב שיש לי כיום, נתקלתי בפולו TDI ספורט- 130 כ"ס ו-30.5 קג"מ מומנט, מיד ראשונה, שמורה ועם קילומטראז' נמוך מאוד.

 

למה לא קניתי אותה אז? כי אני דפקט. עד שהחלטתי ללכת לראות- נמכרה כבר.

 

ועל טעויות משלמים.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

היו לי כמה מקרים כאלה..קאפרי שהוצעה לי במחיר ריצפה, קארמן ג'יה במחיר די טוב, ZX 16V מגניבה, ואני בטוח שהיו עוד כמה, אבל אני סנילי אז אני כבר לא זוכר..

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

היו לי כמה מקרים כאלה אבל זכור לי אחד ספציפי וכואב במיוחד.

 

לפני כ 3.5 שנים פורסמה בפורום אלפא 156GTA סטיישן פשוט מדהימה.

אני באותה תקופה בדיוק הייתי בחיפוש אחרי רכב שיחליף את הפולו, אבל משום מה דווקא כשנקרתה הזדמנות כזאת התחלתי להתלבט ולהתחבט כמו דביל. :?

כמובן שעד שהתעשתתי על עצמי, הרכב כבר נמכר במהירות שיא (לחבר פורום אחר)

V5

פורסם

אני לתומי חשבתי שהשרשור הוא על מכוניות שלא נרכשו בגלל חוסר יכולת כלכלית ועכשיו כשיש יכולת כזו המכונית כבר אינה ניתנת להשגה, ולא על עסקאות טובות שפוספסו בשל אי ראיית הנולד.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

לפני ארבע שנים, ניסן סאני 93 ידנית יד ראשונה, שמורה במצב של כאילו יצאה עכשיו מאולם תצוגה.

 

חבל שאז לא היה לי את ה7 אלף שקל לתת לבן אדם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לי היו שני פספוסים לפני כשנתיים כשמכרתי את רכבי הקודם.

האחת סקודה אוקטביה RS סטיישן שנת 2008/9

היה עליה רק 75K והיא הייתה יד שלישית והמוכרת הייתה מהצפון הרחוק.

התלבטתי בגלל היד בגבוהה והנסיעה לצפון, עד שהחלטתי שאני רוצה אותה היא כבר נמכרה.

השניה היא לאון FR אדומה מתצוגה מהסוכנות (היו 3 שנשארו בסה"כ לפני הגעת הדגם החדש) במחיר זנות של 135K, היה לי 50K ופחדתי להתחייב למימון של היתר, היום זה התגלה לי כטעות. (אם אינני טועה מישהו אחר כאן מהפורום רכש את אחת המכוניות הנ"ל)

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

אלפא 75. בשלוש הזדמנויות לרכוש אחת לא הצלחתי - פעם השתפנתי, פעם ה-146 שהייתה לי הייתה אצלי רק שנה והחלטתי שמוקדם להחליף, ובפעם השלישית איחרתי במשהו כמו חצי שעה. מת על האוטו הזה וכנראה שלא אזכה להגשים את החלום.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לפני כמה שנים טובות. פיג'ו 106 ראלי.

בנדוד מכר היתה אחת השמורות בארץ עם מלא שיפורים.

הכביש הוא כמו בדיקת אק"ג אם זה קו ישר אתה מת -------------

  • אחראי פורום
פורסם

גולף קבריולט דור ראשון.

ארבע פעמים הלכתי לבדוק וארבע פעמים או התאכזבתי מהרכב או לא היה לי מספיק כסף או לא אומץ.

בפעם האחרונה, פתאום הנהיגה השאירה רושם לא משהו ודווקא היה מדובר ברכב תקין ומטופל.

החוויה היתה כזו שירד לי ממנה. אבל מה, זה עדיין הרכב הזה שנתקלים בו ומבטיחים לעצמנו שנקנה מתישהו.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.


×
×
  • תוכן חדש...