Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני בן 21 , גר בנצרת עילית(אפשר להבין ת'צורך ברכב)

משתחרר מצה"ל בקרוב ( אוג' 12 כבר פז"ם עולם)

יש לי בערך 21 אלף שח להוציא על קנייה של רכב( לא כולל ביטוח)

בגדול מה שחשוב לי ברכב:

- חיסכון בדלק (!!), כבחור שאין למשפחה שלו הרבה כסף, ורק משתחרר מהצבא, לא יהיה לי הרבה כסף לבזבז על דלק

- אחזקה זולה- טיפולים/חלקים שזול להחליף וטסט זול וכו

- הילוכים- קיוויתי שתתנו לי פלוסים ומינוסים, אני מאוד מתלבט האם לקחת אוטומט, רובוטי או ידני בכלל

- מרווח- שלא יהיה צפוף כמו פיקאנטו או i10 אבל שלא גם לא יהיה גדול בכלל, סה"כ רוצה להתחשב בחברים שישבו מאחורה

 

בגדול די נסגרתי פונטו גרנדה 2007-2008, שנשמעת לי די מתאימה לצרכים ולמחיר, ופנדה אם היא לא הייתה כ"כ מכוערת ( מה לעשות, בכל זאת יש רצון שהרכב ייראה קצת טוב) אבל אולי תאירו את פניי

ובנוסף מאוד אשמח אם תמליצו על חברה לביטוח חובה

תודה מראש

פורסם

הגרנדה אופציה טובה אבל לאזור שלך קח את ה1.4.

יש גם את גטס, היא זריזה יותר אבל פחות חיסכונית, חפש ברמות איבזור gli/glx/gls עם מנוע 1.4.

פנדה בעיניך מכוערת אבל מאוד חיסכונית ולא יקרה לאחזקה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הגרנדה אופציה טובה אבל לאזור שלך קח את ה1.4.

יש גם את גטס, היא זריזה יותר אבל פחות חיסכונית, חפש ברמות איבזור gli/glx/gls עם מנוע 1.4.

פנדה בעיניך מכוערת אבל מאוד חיסכונית ולא יקרה לאחזקה.

תודה על התגובה,

אפשר לדעת למה דווקא 1.4? זה לא אומר שהוא פחות חסכוני?

הגטס הבנתי שהיא לא חסכונית בכלל ובגלל זה די שללתי, glx gli gls - לא אומר לי כלום למען האמת.

ומה אתה אומר לגבי ידני/אוטומט? שאלה שמאוד מעסיקה אותי, אשמח לדעת כמה שיותר, תודה

פורסם

כי ה1.2 חלש מידי.

לא יהיה הפרש גדול, אבל מבחינת כוח אתה כן תרגיש.

הגטס אולי לא חיסכונית כמו הפיאט אבל היא סוס עבודה, תחזוקת רכב זה לא רק דלק, צריל להיסתכל על כול התמונה כמו רכב שיהיה אמין.

רשמתי לך את רמות האיבזור שכדאי שתחפש, כיוון שברמת הגימור הבסיסית glf יש כרית אוויר אחת ואין abs.

אני אומר ידני, גם אמין יותר וגם חיסכוני יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תלוי בכמה אתה מגדיל

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

קיבלת 2 אופציות מצויינות, גרנדה וגטס 1.4 ידניות.

 

כחייל משוחרר (עוד מעט שנתיים) - אתה תרצה את הרכב הכי אמין וזול לתחזוקה. אל תוציא את כל הסכום שיש לך על רכב, תתחיל לחסוך כסף לשנים שיבואו, אתה תצטרך את זה.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

גם אם תגדיל מעבר להתקדמות בשנים לא יהיה משהו עדיף.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מה אתם אומרים על GETZ שנתון 2004 GLS ידנית?

112K קילומטראז' יד שנייה.. בערך 16000

מה שמדאיג אותי בעיקר בדגם הזה זו הצריכת דלק

פורסם

אתה מתכנן ליסוע הרבה? או רק רכב שישרת אותך לנסיעות קצרות בעיר? אם אתה לא נוהג הרבה צריכת דלק אמורה להיות שניה לאמינות כי ההפרש יהיה שולי.

תבדוק לגבי הGLS לא חסרים אנשים שמסמנים GLS במקום GLF ואז שרואים שזה רמת גימור נמוכה הם מתחילים לגמגם.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

לא נתקלתי כמעט בכלל ברכבים שהם לא GLF,

אני אשתמש בשנה הקרובה בעיקר לנסיעות לערים/קיבוצים קרובים, גר בנצרת עלית שזה חור, ואסע לחורים אחרים בגלל העבודה (חובש/+מאבטח טיולים). בהמשך כשיהיו לימודים אז נסיעות עירוניות במהלך השבוע ובין עירוניות בסופי שבוע אני מניח.

אני גם בנאדם שמאוד אוהב חיסכון ולדעת שאני לא שורף הרבה כסף במהלך הנסיעה זה משהו שאני מאוד אוהב..

פורסם

אם זה באמת gls נשמע מצוין.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

גרנדה פונטו 1.2 ידנית חסכונית מאוד בדלק, יחסית אמינה ומרווחת יחסית לסופר מיני.

המושבים לא נוחים לדעתי והמזגן עצל ומרעיש. עיצוב צעיר וחמוד לדעתי.

אני גם גר בעיר שיש עליות קשות וקשה לה לטפס אך עושה זאת בכבוד. אני החלפתי רכב כי המושבים לא היו לי נוחים. אם אתה מחפש חיסכון פיאט קטנה תעשה גת העבודה. היא גם בטיחותית.

הכביש הוא כמו בדיקת אק"ג אם זה קו ישר אתה מת -------------

×
×
  • תוכן חדש...