Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

רציתי לדעת איך אתם פותחים את הברגים האלו?

נתקלתי בכמה רכבים שהברגים היו תפוסים ממש חזק שמתי שמן חלודה.

ניסיתי לפתוח אם "מברג נקישה" - לא ניפתח.

ניסיתי לחמם אם CO ואז לנסות אם מברג נקישה - לא ניפתח.

התחלתי לתת מכות אם פטיש על הצלחת בצורה מעגלית וניסיתי גם אם פטיש אויר - לא עזר.

בסוף לקחתי וקדחתי את הכיפה של כל בורג וחילצתי אותם אם פלייר פטנט וגם זה לא עבד על כל הברגים היו כאלו שישבו ממש חזק.

 

איך לעזאזל פותחים את הברגים האלו במכוניות ישנות?

ואיך אתם פותחים את הברגים האלו כשאתם מחלפים דיסקים?

פורסם

יש סט של כלים שקוראים לו"דורן" הוא כמו איזמל אבל קנה ומחומש בסוף קצת כמו מפתח הלן. איתו אפשר לפתוח ברגיל כאלה אם מכות של פטיש. איפה אתה גר? אולי אני אוכל לקפוץ ולעזור לך אם זה.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם
אז באותה מידה אפשר לקחת כל בורג 6 או 8 מ"מ למרכז את הצלחת ואז להוציא את הברגים.

אי אפשר לקחת כול בורג אלא בורג עם אותו קונוס בדיוק ושהיה שטוח על מנת שלא יפריע לגנט.

פורסם

אהלן,

רוןמן, אני מצפון, תודה על ההצעה אבל הצלחתי לשחרר אותם עוד באותן יום וזה לקח מלא זמן.

 

דן, אני מבין ש "קרנר חוד" זה סוג של כלי נקישה חד? מה אתה עושה איתו כדי לפתוח? שם אותו על קצה של הבורג ומנסה לסובב את הבורג על ידי נקישה?

 

 

גם אני חושב שהבורג הזה משחק תפקיד ומומלץ להחזיר אותו בחזרה, בכל מקרה זה כבר כמה פעמיים אני מבזבז מלאה זמן על הברגים האלו בסיויק הבחור שעזרתי לו נסע למוסך הונדה (לא זוכר אם מורשה או לא) כדי לקנות 2 זוגות של ברגים והיה בשוק כשדרשו ממנו 90 שח + מעמ, על כל זוג (וצריך 2 זוגות). בכל מקרה נרכשו 4 ברגים בחנות שמוכרים ברגים, תמורת 4 שח לבורג, 16 שח סה''כ :-P, לפי דעתי הם סיניים אבל יעשו את העבודה שלהם.

 

עכשיו אני שונא אנשים שסוגרים אותו חזק מאוד או סוגרים אם דבק, גם כחה הגלגל מתלבש על זה אז אין מצב שזה ישתחרר או יפתח (לפחות במכוניות יפניות).

×
×
  • תוכן חדש...