Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב, חבר קיבל הצעת מחיר לטיפול 60K בגולף 1400 TSI שנת 2011 שלו.

 

שמן מנוע - 170 ש"ח

פילטר שמן - 140 ש"ח

מסיר פיח - 100 ש"ח --- מה זה בכלל?

פילטר אוויר - 65 ש"ח

פלגים - 220 (55 ליח')

 

סה"כ 1233 כולל עבודה, כולל מע'מ.

 

מה אתם חושבים?

הכל מקורי ד"א רק פילטר אוויר לא מקורי.

 

נשמע סביר?

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

הצעת מחיר די הוגנת אם כי אם אתה יכול להוזיל עלויות אם תבצע את הטיפול לבד, מדובר על טיפול פשוט ולא מסובך.

 

של איזה חברה השמן? ואיזה חברה הפלאגים?

 

לגבי מסיר פיח - יכול להיות שמתכוונים לתוסף לדלק.

פורסם

מחזק לגבי המסיר פיח. זה תוסף דלק בשני שקל שדוחפים למי שלא מבין ב-100.

 

היתר סביר. מי מייצר את הפילטר אוויר? שידאג לשים רק מקורי או תחליפי של מאן (שמייצר את המקורי).

פורסם

האם הטיפול יבוצע במוסך מורשה יבואן? הנה מחירי טיפול זהה שעשיתי לרכבי לפני כשנה.

אצלי מסנן אוויר מקורי, יקר יותר.

באיזה פלגים ישתמשו? אצלי יקרים משמעותית.

ברכבי פולקסווגן יש הנחיה להחליף נוזל בלמים כל שנתיים או 30K. אין לזה איזכור בהצעת המחיר.

פורסם

הרכב המדובר כבר לא באחריות. מדוע לא לבצע את הטיפול במוסך מורשה שאינו מרשת היבואן אבל מתמחה בדגמי פולקסווגן? מן הסתם הטיפול יהיה זול יותר ולא פחות מקצועי

פורסם
נוזל קירור יש גם להחליף כל שנתיים, עדיפות גבוהה ל g13

אני לא מכיר הנחיה כזו (להחליף כל שנתיים). לפחות לא קיימת בספר של הרכב שלי.

פורסם
ממש לא צריך כל שנתיים' date=' אין הנחיה כזו.[/quote']

 

דווקא יש הנחייה כזו, היא רשומה אצלי בספר הטיפולים (סיאט לאון 2012)

פורסם

פילטר שמן MANN הוא גרמני?

כי קניתי היום ב-35₪ ...

 

קסטרול איידג׳ זהב 5W40 עלה לי 170₪.

אני לפני טיפול 250,000 ק״מ, צריך להחליף משהו נוסף?

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

MANN הוא בהחלט גרמני. ייתכן והמסנן עצמו מיוצר במקום אחר (קניתי מסנן אוויר של MANN שהגיע מ...ישראל), אבל החברה גרמנית וזה ה-OEM של VW, מרצדס ועוד גרמניות.

פורסם

אני לא יודע למה כולם חושבים ש MANN מייצרים ל VAG, עד כמה שאני יודע, הפילטרים ( אני יכול להעיד על פילטר שמן ב 100% ) מיוצרים על ידי HENGST.

×
×
  • תוכן חדש...