Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מהי מצבת ה-205GTI בארצנו?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

205GTi מקוריות ו-205 ראלי מקוריות כבר מזמן הפכו לבעלות ערך אספני גבוה.

הבאה בתור, לדעתי, היא דווקא ה-106 ראלי דור 1.

 

 

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
205GTi מקוריות ו-205 ראלי מקוריות כבר מזמן הפכו לבעלות ערך אספני גבוה.

הבאה בתור, לדעתי, היא דווקא ה-106 ראלי דור 1.

בדיוק , תהנה מהראלי שלך ;)

עשיתי ספירה זריזה , יש לפחות 8 205GTI שנוסעות בארצנו.

205 ראלי יש בודדות. לפי מה שאני יודע , אף אחד לא רוצה למכור 205 ראלי . אשמח להתבדות , ולקנות 8)

 

---

 

יש 205 GTI במצב מושלם , המחיר גבוה אך האוטו במצב תצוגה למיטב הבנתי. שלחתי לך הודעה בפרטי.

עריכה אחרונה על ידי Asaf.Y

פורסם

יש 205 ראלי באיזה מוסך שלא נוסעת כבר זמן רב ומידי פעם מוצעת כאן למכירה.

 

אם תבצע חיפוש אני משוכנע שתמצא את המודעות שאני מדבר עליהן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יש לנו חברים בצרפת בכמה לוקיישנים עם בתי קרקע ולחלקם גם חוות, כך שייבוא של רכב כזה מחו"ל הוא לגמרי תסריט הגיוני.

 

אני קשה הבנה אולי, אבל מה לעזאזל הקשר?

פורסם

ה 205 ראלי נמכרה כאן בשנים 89' (הרוב) ומעט בשנת 90'.

הראלי נועדה להיות הגרסה הזולה והפשוטה של ה GTI, והיתה זולה ממנה משמעותית.

יחידת ההניע היתה שונה בתכלית; לראלי היה מנוע TU בנפח 1.3 בעל זוג מאיידים כפולים, בדיוק כמו באלפות הקלאסיות, והספק מכובד של 103 כ"ס.

אותו מנוע שימש גם את ה AX ספורט, שם הוא סיפק 93 כ"ס.

ההבדל בהספק לטובת הפיג'ו נובע מתא המנוע הקטן של הסיטרואן שהגביל את כניסת האוויר למאיידים.

רמת הגימור היתה פשוטה יותר, ולוח המחוונים נעדר שעוני חום ולחץ שמן.

לא נמכרו ממנה הרבה, ולמיטב ידיעתי שרדו 2 מכוניות בלבד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
אני קשה הבנה אולי, אבל מה לעזאזל הקשר?

 

זה פשוט מקל את מלאכת החיפוש והיבוא.

יוצא לנו(לי או למשפחתי) לבקר אחת לשנה שנתיים בצרפת מהסיבה הזו. לי אישית פחות בשנים האחרונות בגלל הלימודים.

כך שיש הזדמנויות ללכת לחפש מכוניות ולא להסתמך רק על לוחות באינטרנט.

בנוסף אותם קרובים/חברים גם ישמחו לעזור ולחפש, והכי חשוב זה שאם ימצא אקזמפלר מתאים במחיר מציאה אני יכול לרכוש אותו בשיחת טלפון ולאחסן אותו שם עד שהתאפשר הייבוא.

 

אלו אפשרויות שלא תמיד קיימות לכל אחד.

 

מה מיוחד כל כך בראלי ביחס לGTI? למה שמישהו יעדיף אותה אם ההספק נמוך יותר?

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אין שום דבר "מיוחד" זה הדגם למי שלא היה מספיק כסף לקנות GTI.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לראלי המון קסם - דגם ערום, ממוקד מטרה, בסיסי בפן החינני של המילה. כל מה שעשה אותה לא מתאים לשמש רכב יומיומי עושה אותה מתאימה ביותר לשמש צעצוע סופ"שים. אחלה אוטו. בהצלחה למצוא אחת :)

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

בארופה זה היה משהוא אחר לגמרי, קנית את הרכב ויכלת להצתרף לאיזה אליפות ראליקרוס/ ראלי/ קבוצה N מקומית או משהוא כזה.

 

בארץ זה היה דגם דיי מיותר אבל בהחלט עם קסם משלו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
יש 205 ראלי באיזה מוסך שלא נוסעת כבר זמן רב ומידי פעם מוצעת כאן למכירה.

 

אם תבצע חיפוש אני משוכנע שתמצא את המודעות שאני מדבר עליהן.

 

נמצאה האבדה:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?480742-205-%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99-%D7%9E%D7%99-%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8-%D7%A8%D7%90%D7%94-%D7%A9%D7%9E%D7%A2&p=3896126&viewfull=1#post3896126

 

ואפילו הוצעה למכירה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?480812-%D7%9C%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%A4%D7%99%D7%92-%D7%95-205-%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

106 ראלי נטושה בירושלים. מיקום יימסר בה"פ.

106.jpg

106_140547.jpg

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.


×
×
  • תוכן חדש...