Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה שהיה לכם אחלה מפגש אני ותמיר באמת יצאנו פארשים אבל חפיף

העיקר שנהנתם

עם כול הכבוד לבניות היפות שם ( והם באמת יפות )

אני רוצה קצת תמונות של חברי האתר...

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היה מפגש חמוד רצח למרות שבאתחלה התבלבלתי קצת והגעתי למפגש אחר של מכונים לי איצטדיון האתלטיקה שצמוד לאיצטדיון רמת גן, לא הבנתי באתחלה איפה כל המכוניות אם האודיו אז גם איחרתי קצת

אבל היה סבבה רצח קבלתי כמה הצעות לשיפורים בקשר לאחורים ותמונות אני גם יעלה עוד מאט

פורסם
תפסיק לקרוע את האוטו, אז הוא לא יהיה כל שני וחמישי במוסך :evil:
דווקא אני ממש לא קורע אותו... יש בעית חשמל , זה ממש לא נובע מקריעת רכב (בעיה שנוצרה בראשיתה מחיכוך של הקרוס! עם צמת חשמל וגרם לקרע ולבסוף לקצר) אותה תקלה קרתה עכשיו אבל אני לא יודע מה הסיבה לכך (בעיה של אותה צמת חשמל).

מוזר מאוד אבל יעלו על זה ויתקנו את! אז לא יפה להגיד שאני קורע את הרכב, זה שלוחצים עם הרכב פה ושם לא הופך את זה לקריעה שלו :).

אפשר להגיד שאני משתעשע איתו זה כן.

 

נראה שהיה לכם אחלה מפגש אני ותמיר באמת יצאנו פארשים אבל חפיף

העיקר שנהנתם

עם כול הכבוד לבניות היפות שם ( והם באמת יפות )

אני רוצה קצת תמונות של חברי האתר...

אולי יפה השאלה היא האם זה גם אופה.
פורסם

אבל יש לי יותר מ10 מגה ביית של תמונות יש לי תמונות משתי מצלמות של חברים אחי...

ד"א מתן הנוכחות של החברה מהאתר לא הייתה רצינית עד כמה שאני ראיתי שמה הרוב הגדול מאוד היה שם מאוטוסאונד ואנשים ששמעו מחברים שיש מפגש...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם
אבל יש לי יותר מ10 מגה ביית של תמונות יש לי תמונות משתי מצלמות של חברים אחי...

ד"א מתן הנוכחות של החברה מהאתר לא הייתה רצינית עד כמה שאני ראיתי שמה הרוב הגדול מאוד היה שם מאוטוסאונד ואנשים ששמעו מחברים שיש מפגש...

חבל

אני לא מבין מה הבעיה לעלות את התמונות...?

פורסם

האתר PIC זוחל אחי הוא מעלה את התמונות לאט אחושרמוטה אולי זה בגלל שהייתה לי בעיה ממקודם אני ינסה שוב ואם יש עידכונים אני יעלה קישור...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם
האתר PIC זוחל אחי הוא מעלה את התמונות לאט אחושרמוטה אולי זה בגלל שהייתה לי בעיה ממקודם אני ינסה שוב ואם יש עידכונים אני יעלה קישור...
משהו נתן לך פה קשור לעוד אתר מה הבעיה ?

אני יודע שיש משהו כזה גם ל וואלה...

פורסם

איייייייייי נכון שכחתי מוואלה...

האתר שהבחור השני נתן זה עד 10 מגה אני הבאתי שתי חברים עם שתי מצלמות עם כרטיסים של 128 מגה כל אחד...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם
איייייייייי נכון שכחתי מוואלה...

האתר שהבחור השני נתן זה עד 10 מגה אני הבאתי שתי חברים עם שתי מצלמות עם כרטיסים של 128 מגה כל אחד...

מה הבעיה להוריד מהגודל המקורי ?

כול תכונה פשוטה מורידה חצי מהגודל...

פורסם

המפגשים לא גדולים. אני בעצמי הייתי מגיע לפעמים אפילו כל שבוע למפגש אבל לאט לאט העניין דעך ולכן גם לא היה מפגש הרבה זמן.

סך הכל אין כאן הפרדה בין הפורומים במפגשים, אם אנחנו נארגן מפגש אני מאמין שהם יבואו וגם למפגשים שלהם ממש אין לנו בעיה לבוא, אין פה תחרות או משהו כזה, כולנו חברים פשוט לא היה נוח לחלקנו בשבת הזו.

פורסם
המפגשים לא גדולים. אני בעצמי הייתי מגיע לפעמים אפילו כל שבוע למפגש אבל לאט לאט העניין דעך ולכן גם לא היה מפגש הרבה זמן.

סך הכל אין כאן הפרדה בין הפורומים במפגשים, אם אנחנו נארגן מפגש אני מאמין שהם יבואו וגם למפגשים שלהם ממש אין לנו בעיה לבוא, אין פה תחרות או משהו כזה, כולנו חברים פשוט לא היה נוח לחלקנו בשבת הזו.

 

אייל שתסיים את הבניה תבוא למיפגשים של הצפוניים בימי שישי!

 

יש נרגילה,בירות(בקרוב) תנאי מחייה טובים!:-P

פורסם

נו מה נסגר איתכם למה אין תמונה של הסובא שלי :razz:

 

 

אז כך לסיויק הירוקה היה צליל מאוד צורמני, היו הרבה בניות יפות למרות שברוב המכוניות עם בניות הסאב לא נשמע משהו.

 

כמו כן היו שם הרבה מוכרים ונציגים של חנויות.

 

לכל מי ששאל בעבר על הרכב שלי אז הנה תמונה.

 

סך הכל היה ממש נחמד לראות את כולם, כן ירבו מפגשים כאלו, למרות שלא נראה לי שבאו הרבה מהפורום שלנו.

בקשר לסיויק, בעל הרכב הוא חבר של חבר שלי, לא יודע על מה אתה מדבר נכנסתי לאוטו ודווקא שמעו מצוין!

 

 

אגב, אתה חנית לידי לא? ליד הסובא והמזדה הלבנות.. לא כ"כ ראיתי אותך... האוטו משך את העין :wink:

 

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me


×
×
  • תוכן חדש...