Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4095 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי לכולם.

 

אחרי חיפושים הגעתי אל פגו פרטנר שנת 2009 יד ראשונה לראות את הרכב.

הרכב עצמו עשה 140 אלף ק"מ, בעלות קודמת היה רשום ביטוח לאומי, הוא אמר שזה ליסינג לביטוח לאומי והרכב היה אצל נהג יחיד בכל התקופה.

 

הרכב עשה רושם מאוד טוב חיצונית ופנימית וגם בנסיעה הקצרה של כמה דקות שם. חוץ משלושה דברים:

 

1: כשהתנעתי את הרכב יצא עשן לבן מהאגזוז. לא ממש ממש לבן אטום אבל בהחלט לבן קצת עדיין. הוא אמר שזה לא בגלל משאבת סולר או בעיה במנוע וכו' אלא בגלל שהוא לא התניע את הרכב שלושה ימים כבר לפחות ולכן הצטבר איזה משהו לא הבנתי ממש, ושהעשן ייעלם תוך כמה דקות שהרכב פועל, ובאמת העשן נעלם אחרי כמה דקות.

 

2: כשישבתי בכיסא הנהג אחרי שהרכב הותנע הרגשתי שהוא רועד מאוד. אני מכיר את סוג הרכב ויודע שהוא רועד כי הוא מסחרי וכו' אבל הוא ממש רעד ממש בלט שהמושב מאוד רועד, והוא אמר שבגלל שהרכב קר מכמה ימים ללא שימוש אז זה קורה ואם נחכה שיתחמם קצת זה ייעלם - וגם זה היה נכון. אחרי שהרכב התחמם מעט (חמש-עשר דקות) הרעד נעלם גם.

 

3: כשהוא יצא מהחניה אחרי שהרכב עמד שם איזה עשר דקות בערך מותנע, שמתי לב לעיגול של רטיבות על האספלט שנמשך אחרי הרכב, העיגול היה בצד ימין מקדימה מתחת למכסה מנוע. כשאמרתי לו את זה הוא אמר שאין שום נזילה מהרכב שלו אלא זה כנראה בגלל שהוא שם עודף מים במיכל של המים של המגבים של השפריצר ולכן קצת נשפך החוצה אבל זה לא מנזילה של מים או שמן או משהו כזה...

 

עכשיו ככה:

הרכב נראה ממש חדש. ללא שום דבר עליו, אפילו המנוע מבפנים שפתחנו את המכסה מנוע הכל ללא אבק בכלל בכלל אלא הכל נראה נקי מאוד וכו'.

הוא אומר שהוא סוחר רכב מורשה עם תעודות ממשרד התחבורה (שזה נכון - בדקתי באתר משרד התחבורה) ולכן הוא לא חאפר, ולשאלתי האם הוא קונה רכבים גמורים ומשפץ הוא ענה שהוא לא מוסכניק והוא לא משפץ ומטייח ואז מוכר לאחרים אלא הוא פשוט קונה במזומן מחברות ליסינג הרבה רכבים וככה משיג רכבים במחירים זולים ומוכר לאחרים. והוא ענה שהוא דואג לקנות רכבים לפני שהם מגיעים למצב של "גמורים" וכל זה כמו מגרשים אחרים.

 

השאלות שלי הם ככה:

1: זה באמת אומר שאם הוא מורשה ממשרד התחבורה עם תעודה אז הוא אמין יותר מסוחרי רכב ממגרשים למיניהם? עד כמה אפשר להאמין לו? האם זה נשמע הגיוני שהוא פשוט קונה ומוכר ולא עושה טיוחים ונוכלות וכו'? (נגיד גם השבחה בסיסית אני עוד מקבל זה ברור שכולם עושים לפני מכירה גם נהגים פרטיים [אני טועה?], אבל השאלה היא על נוכלות ועל מעשים שנעשים כדי לגרום לרכב לנסוע לשבועות הקרובים ורק לעבור את הבדיקה וכו'...)

2: כל שלושת הדברים הנ"ל לגבי העשן והרעידות והנזילה - אלו דברים נכונים מה שהוא אמר או שזה הונאה?

3: הוא נותן לי אחריות של חצי שנה על מנוע גיר ושלדה. זה שווה משהו?

4: הוא אמר שהוא מתחייב בבדיקה על הכל ואם יימצא משהו הוא מוכן להוריד את הכסף, על דברים באמת בעיות כמובן ולא על דברים כמו גומיה בדלת או ריפוד קרוע ודברים כאלה...

 

נ.ב. הטסט של הרכב זה לעוד עשרים יום אז הוא אמר שהוא יביא לי את הרכב אחרי טסט לשנה, (הוא כבר קיבל את האגרה הוא הראה לנו ) המחיר של הרכב זה 37 אלף הוא לא מוכן לרדת בגרוש.

 

 

אגב השם שלו והכתובת זה כאן: http://infsrv.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=6648%3A3-052926011&Itemid=4

אולי מישהו מכיר ויודע לומר לי עליו גם?

 

תודה רבה לכל מי שיוכל לעזור. זה חשוב לי מאוד! אני חושש שאפסיד הצעה שנראית מאוד טובה כי קשה למצוא רכבים כאלו בקילומטראז נמוך כזה (דבר שהוא ציין גם..) אז מי שיכול לעזור במהירות תבוא עליו הברכה.

 

נ.ב. אם זה משנה, הרכב יירשם על שמי כיד שניה ולא שלישית, למרות שכרגע זה רשום על שמו ברשיון רכב הוא לא נספר כיד בבעלים כי הוא סוחר רשמי ולכן יש לו אישור לקנות ולמכור בלי שזה יוריד יד נוספת הוא אמר. בדקתי את זה זה נכון גם.

 

כל מי שיכול לתרום משהו מדעתו בעניין מוזמן בשמחה.

שבוע טוב.

עריכה אחרונה על ידי שייקה1
פורסם

אין דבר כזה סוחר רכב ישר. לא משנה אם הוא מורשה או לא.

לגבי שאר הדברים, אני לא מבין ברכב דיזל.

סוחרים זה בעיה... ממתי הרכב אצלו ?

 

הכי חשוב לא להיות לחוץ

פורסם

אם הרכב באמת היה ליסינג, היה כתוב ליסינג ולא ביטוח לאומי.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אל תאמין לסיפורי פוגי.

 

תבדוק היסטוריית טיפולים של הרכב כדי לראות שהק"מ אכן מתאים למה שכתוב שם - או שיש לבחור קבלות או שאמור להיות רשום משהו במוסך מורשה פיג'ו.

 

קח את הרכב לבדיקה במכון בעיר אחרת, לא זה שהסוחר רוצה ללכת אליו.

 

תבדוק את המחירון היטב לפי מה שהוא באמת - בעלות קודמת "ביטוח לאומי" ולא ליסינג נהג יחיד...כי אין לך באמת שום דרך לדעת מי נהג ואיך וכמה ולמה.

 

בקיצור - בלי לחץ. לחץ מוביל לטעויות או ויתורים על בדיקות הכרחיות.

 

אני גם קניתי את הרכב האחרון שלי מסוחר, אבל רק אחרי שבדקתי לעומק ואכן היה מדובר במציאה.

פורסם
אין דבר כזה סוחר רכב ישר. לא משנה אם הוא מורשה או לא.

לגבי שאר הדברים, אני לא מבין ברכב דיזל.

סוחרים זה בעיה... ממתי הרכב אצלו ?

 

הכי חשוב לא להיות לחוץ

אני לא יודע ממתי הרכב אצלו.. לא שמתי לב לזה האמת..

אני לא רוצה להפסיד את ההזדמנות אם היא כזו באמת, אבל ברור שלא אקנה בגלל לחץ זמן כי זה לא סכום נמוך בכלל..

אגב אין סיכוי שבאמת הבנאדם פשוט סוג של מתווך רכבים או סוחר ישר? כלומר כל הסוחרים הם בהכרח רמאים?..

אם הרכב באמת היה ליסינג, היה כתוב ליסינג ולא ביטוח לאומי.

תראה נסענו לשם אני ואבא שלי שהוא מבין יותר ממני בזה, ואבא שלי הסתכל ברשיון רכב ואמר פתאום מה זה רשום פה ביטוח לאומי ואז הוא אמר כן זה היה אצל ביטוח לאומי בליסינג. אני לא יודע אם ממש היה רשום רק "ביטוח לאומי" או "ליסינג ביטוח לאומי". אבל את המילים ביטוח לאומי זה היה רשום בוודאות אחרת אבא שלי לא היה יודע על זה.

פורסם

סביר להניח שזה רכב שיצא ממרכז (סטייל נעמן בונדד או מכרזים של ביטוח לאומי בעצמם) והוא שיפצר אותו.

 

בנוגע לדברים שבדקת -

1. הרעידות מהמנוע - לא צריכות להיות, יכול להיות שיש תושבת מנוע גמורה. זה מנוע (1600) שאתה לא אמור להרגיש אותו בכלל עובד כשהוא בסרק, גם אם הוא קר.

2. בנוגע לעשן, נשמע כמו בלאי טבעי אבל מצריך מבט נוסף ממישהו שכן יודע משהו במכונאות.

3. עניין הרטיבות - או מהמזגן או ממשהו אחר שנשפך, כדאי לבדוק שנית.

4. המנוע הנקי - המנוע בטוח עבר שטיפה. לא ברור אם רצו להסתיר משהו או שתא מנוע נקי עובד על קונים פוטנציאליים כמוך.

5. לא אמרת כמה הוא רוצה על הרכב... לרוב הם מוציאים את הרכבים ממרכזים בחצי ממחיר השוק (12-15 אלף שח) ומוכרים ב 25-30 (מודל 2008-2010), זאת העבודה שלהם ומזה הם מתפרנסים הכי טוב.

 

אל תשכח שמדובר בסוחר - לכן תבדוק כל מה שאתה יכול בצורה הטובה ביותר (לא שמוכרים פרטיים הרבה יותר טובים, כן ?)

לא לשכוח להשאיר כמה לירות בצד לתיקונים ושיפצורים שיתוודאו לך אחרי הרכישה (וזה לא משנה אם זה הרכב הספציפי הזה או אחד אחר).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אל תאמין לסיפורי פוגי.

 

תבדוק היסטוריית טיפולים של הרכב כדי לראות שהק"מ אכן מתאים למה שכתוב שם - או שיש לבחור קבלות או שאמור להיות רשום משהו במוסך מורשה פיג'ו.

 

קח את הרכב לבדיקה במכון בעיר אחרת, לא זה שהסוחר רוצה ללכת אליו.

 

תבדוק את המחירון היטב לפי מה שהוא באמת - בעלות קודמת "ביטוח לאומי" ולא ליסינג נהג יחיד...כי אין לך באמת שום דרך לדעת מי נהג ואיך וכמה ולמה.

 

בקיצור - בלי לחץ. לחץ מוביל לטעויות או ויתורים על בדיקות הכרחיות.

 

אני גם קניתי את הרכב האחרון שלי מסוחר, אבל רק אחרי שבדקתי לעומק ואכן היה מדובר במציאה.

הוא אמר שאני יכול להיכנס למוסך רשמי של פגו ולראות הכל לפי המספר רכב. איך אני עושה את זה באמת אתה יודע אולי?

היה לו חבילת דפים מהודקים יחד שרשום בהם טיפולים לפי תאריכים והוא אמר שזה הספר טיפולים. זה נכון ככה נראה ספר טיפולים? חבילת דפים מהודקים יחד?..

היה רשום שם כל מיני על כל מיני טיפולים שוטפים "רגילים" כמו פילטרים ברקסים וכאלה.. לא שמתי לב למשהו יוצא דופן, ומצד שני לא עברתי באמת על כל דבר ודבר שם.

מכון ברור שאקח לאיפה שקיבלתי המלצות ולא מה שהוא רוצה.

הוא אמר לי המחירון 50 ומשהו.. לפי מה שבדקתי בזריז שם במקום המחירון גג 40 לשנת 2009 ולפני הורדת המחיר בגלל הביטוח לאומי. אבל השאלה מה זה משנה לי כל כך אם הוא בכל מקרה לא רוצה להוריד יותר?..

 

אני לא אקנה בגלל לחץ בחיים אל תדאגו אם זה מה שהיה נשמע ממני. אני פשוט לא רוצה לפספס ולכן אני רוצה לברר תיק תק מה שצריך.

 

מישהו יודע על כל מה שרשמתי למעלה על מה שראיתי ברכב?

פורסם (נערך)
סביר להניח שזה רכב שיצא ממרכז (סטייל נעמן בונדד או מכרזים של ביטוח לאומי בעצמם) והוא שיפצר אותו.

 

בנוגע לדברים שבדקת -

1. הרעידות מהמנוע - לא צריכות להיות, יכול להיות שיש תושבת מנוע גמורה. זה מנוע (1600) שאתה לא אמור להרגיש אותו בכלל עובד כשהוא בסרק, גם אם הוא קר.

2. בנוגע לעשן, נשמע כמו בלאי טבעי אבל מצריך מבט נוסף ממישהו שכן יודע משהו במכונאות.

3. עניין הרטיבות - או מהמזגן או ממשהו אחר שנשפך, כדאי לבדוק שנית.

4. המנוע הנקי - המנוע בטוח עבר שטיפה. לא ברור אם רצו להסתיר משהו או שתא מנוע נקי עובד על קונים פוטנציאליים כמוך.

5. לא אמרת כמה הוא רוצה על הרכב... לרוב הם מוציאים את הרכבים ממרכזים בחצי ממחיר השוק (12-15 אלף שח) ומוכרים ב 25-30 (מודל 2008-2010), זאת העבודה שלהם ומזה הם מתפרנסים הכי טוב.

 

אל תשכח שמדובר בסוחר - לכן תבדוק כל מה שאתה יכול בצורה הטובה ביותר (לא שמוכרים פרטיים הרבה יותר טובים, כן ?)

לא לשכוח להשאיר כמה לירות בצד לתיקונים ושיפצורים שיתוודאו לך אחרי הרכישה (וזה לא משנה אם זה הרכב הספציפי הזה או אחד אחר).

 

איציק

1: הרעידות אני לא יודע ממה הם הגיעו אם הם מהמנוע כמו שאמרת או ממשהו אחר אבל בהחלט המושב ממש רעד כמו מסאג' קל. זה נעלם אחרי כמה דקות. זה עדיין יכול להיות תקלה גם אם זה נעלם? או שזה באמת רק בגלל שהרכב קר או הטורים או משהו כזה?

2: לגבי העשן מה הכוונה בלאי טבעי? מעולם לא ראיתי רכב שהוציא עשן לבן סתם ככה פתאום כשמתניעים אותו וזה נעלם אחרי שתי דקות.. למה אתה מתכוון בלאי טבעי? בלאי של מה? זה תקלה כלשהי או שזה טבעי?

3: אני מבין אז שזה לא מחייב שיש נזילה אלא זה כן אפשרי שנשפך מהמזגן או מהשפריצר של המגבים וכו' נכון? כמובן שאני ייקח אותו לבדיקה ששם יבדקו גם אם יש נזילה אבל חשוב לי לדעת מראש אם הוא דובר אמת או לא.

4: פתחנו את המכסה מנוע והכל נקי שם ולא מאובק ואפור כמו שאני רגיל לראות. זה אומר שהוא עבר שטיפה כלומר שטיפת מנוע בסולר והכל? לא יכול להיות שפשוט ניקו אותו עם קצת מיים ומגבונים או משהו כזה?

5: הוא רוצה 37 אלף ש"ח, שנת 2009 חודש מאי אם אני לא טועה. הרכב עשה 144 אלף בדיוק.

 

מוכרים פרטיים יותר טובים בזה שהם לא מטייחים העיקר שיעבור בדיקה ושלום... אני צודק או שגם פרטיים ככה?

לגבי הקילומטראז, יש דרך לדעת אם הוא הזיז אחורה את השעון? או אם המנוע גמור או משהו? מבחינת תאוצה והכל היה נראה שהוא מתפקד מאוד טוב.

 

תודה רבה!!

 

 

עריכה: מצאתי פה בפורום תמונה של רכב אחר מבפנים, אז לצורך ההדגמה ככה בערך זה היה נראה, נקי והכל ללא אבק.. זה אומר שהייתה שטיפת מנוע? http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=415256&d=1402042443

עריכה אחרונה על ידי שייקה1
פורסם

אתה רואה בעצמך שהסוחר הזה טייח אותך. אם אתה רוצה בכל זאת להמשיך, תנבור היטב בדפי הטיפולים שהראה לך, קודם כל כדי לבדוק שהקילומטראז שהראה לך- אמיתי.

 

הוא ככל הנראה קנה את הרכב במכרז, אני יודע שבד"כ במכרזים האלה מגיעים מכוניות שחוטות, אז תבדוק היטב

פורסם

העשון והרעידות יכולים להיות בגלל מצתי להט גמורים (מערכת לחימום תא שריפה לפני ואחרי התנעה בדיזל).

 

 

יש לי רכב זהה עם יותר מכפול ק"מ וגם אצלי התופעה קיימת במידת מה.

 

אחרי התנעת בוקר נפלט קצת עשן אפור למשך 10-20 שניות עם ריח ספציפי של סולר לא שרוף, זה מלווה בפעולה לא עגולה של המנוע בדקה - שתיים הראשונות. לא 10-15 דקות. בכל מקרה זה לא תקין, במצב תקין הוא מניע ללא טיפת עשן ומייד מתייצב על 750 סל"ד ללא שום רעידות, גם אם יש 5 מעלות בחוץ ולפני כן לא הניע שבוע.

 

 

חוץ מזה, רוב המכוניות (אם לא כולן) במגרשי רכב עוברות שטיפת מנוע בנוסף לניקוי פנים/חוץ יסודי.

 

זה על מנת לתת לקונה הרגשה של קניית רכב חדש. לא בהכרח כדי להסתיר נזילות. יכול להיות שכן ויכול להיות שלא.

 

 

 

רגע, רגע, זה מנוע דיזל או בנזין 1400?

לא רשמת בשום מקום.

 

 

פורסם
הוא אמר שאני יכול להיכנס למוסך רשמי של פגו ולראות הכל לפי המספר רכב. איך אני עושה את זה באמת אתה יודע אולי?

 

נכנס למוסך רשמי של פיג'ו ורואה הכל לפי מספר הרכב.

 

 

הוא אמר לי המחירון 50 ומשהו.. לפי מה שבדקתי בזריז שם במקום המחירון גג 40 לשנת 2009 ולפני הורדת המחיר בגלל הביטוח לאומי. אבל השאלה מה זה משנה לי כל כך אם הוא בכל מקרה לא רוצה להוריד יותר?..

 

 

אם זה לא משנה לך, אז תשלם 20 אלף שקל מעל המחירון...זה שוק חופשי, אף אחד לא מונע ממך להיות פראייר.

 

אני במחיר של 50K הייתי הולך לכל חברת ליסינג ורוכש ממנה ישירות.

×
×
  • תוכן חדש...