Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני גר בבניין, והחנייה רחוקה מהבנין עצמו. וקשה לשטוף את הרכב,

יש לכם אולי שיטות להמליץ לי שיקלו עליי בשטיפה של הרכב?

 

תודה לעוזרים :)

עריכה אחרונה על ידי xMasTer0fDw

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם

ראיתי את ההודעות של חברי הפורום, חקרתי קצת את הנושא הבנתי בערך את העניין.

אבל זה לא המון 20 ליטר מים לשטיפה?

 

אני רוצה לקנות את הערכה עם האקדח הרגיל(לא מקציף). כי המקציף יש לו זרם לא טוב, ואני מעדיף לסבן את הרכב לבד.

אז מה אני עושה? לוקח דלי עם מים וסבון , ואת הערכה עם הג'ריקן? כי אני צריך אותה רק כדי לשטוף את הרכב מלכלוך לפני הסבון,

ולשטוף את הרכב מהסבון. לא הרבה מים הולכים על שטיפה? גם דלי, גם ג'ריקן 20ליטר.

 

כמה עלתה לך הערכה, ומאיפה אפשר לקנות ג'ריקן 20 ליטר?

כמה ליטר אני צריך כדי לשטוף את הרכב פעמיים - קודם מלכלוך, ואז מסבון (קורולה 08')?

והזרם באמת טוב ומספיק כדי לשטוף? אני לא מצפה שיהיה זרם של גרניק,אבל עדיין שיהיה משהו סביר שבעזרתו יהיה אפשר לשטוף כמו שצריך?

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם

אני משתמש באקדח "המקציף" והוא מעולה.

יש לי את הערכה כבר 7 חודשים, שימוש פעמיים בשבוע, עד עכשיו הכול מצויין.

 

הערכת שטיפה באה לתת מענה לאנשים שאין להם צינור מים זמין.

הערכה לא באה להוות תחליף לשיטת 2 דליים.

 

את הג'ריקן אתה יכול לקנות מאייס\ הום סנטר.

קניתי אותם ממזמן, אז אני לא זוכר את מחירם.

 

הזרם שלו באמת מצויין, אתה יכול להתרשם מהווידאו הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?526839-%D7%A9%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%94-%D7%9C%D7%9C%D7%90-%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%A8-%D7%9E%D7%99%D7%9D&p=4451087&viewfull=1#post4451087

 

אני מוריד איתו בלי בעיה קצף של גלוריה 50, אז תחשוב שזה לא בעיה בשבילו להוריד באופן סופי סבון של שטיפה.

 

אני חושב שאתה צריך 2 ג'ריקנים 20 ליטר.

1 בשביל פרה ווש וה-2 להורדה סופית של הסבון.

פורסם

מה זה פרה ווש?

ו40ליטר כדי לשטוף פעמיים את הרכב?!?!

 

זה נשמע לי די מוגזם, זה מלא מים לא?

 

ושוב אני אומר אני לא רוצה אקדח מקציף, אני רוצה רגיל, אז מה אני צריל גריקן 20ליטר ודלי עם מים וסבון וכפפה?

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם

יש מצב שג'ריקן אחד יספיק לך ויש מצב שלא.

 

מלא מים? הגזמת, זה נחשב לחיסכון במים.

עם צינור רגיל המים יוצאים חופשי ללא הגבלה, ועם הערכה הזאת אתה מגביל את עצמך .

 

ערכת שטיפה עם אקדח רגיל תוכל למצוא בתוך הקישור שנתתי לך.

פורסם

אצלי עם המשאבה הזאת הולך 40 ליטר לטרום שטיפה (פרה-ווש) ולשטיפה עצמה ועוד 20 ליטר לשתי דליים.

מה לעשות, אוטו גדול - תאבון גדול ;)

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם

אני מוריד 2 ג'ריקנים 20 ליטר.

20 ליטר- פרה ווש.

20 ליטר- לשטיפת סבון סופי.

+ דלי 20 ליטר עם סבון.

+ דלי 10 ליטר עם מים רגילים.

 

ועם כול זה^, שוטף בלי בעיה רכב משפחתי לנסר.

 

אז כמה ג'ריקנים יש לך?

אתה מוריד אותם ידנית? בניין קומות?

*למען האמת, קצת קשה לסחוב את הג'ריקנים עד לרכב :lol:.

פורסם

שתי ג'ריקנים, כן כל אחד 20 ליטר.

+ 2 דליים כל אחד 10 ליטר. אחד עם סבון והשני עם מים.

*צודק, לא קל... מוריד במעלית :)

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

×
×
  • תוכן חדש...