Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

הרכב: הונדה סיוויק סדאן, 2007 (יפן), 103אלף ק"מ, נקנה לפני שנה וחצי

 

קיימות ברכב שלי 2 בעיות גדולות יחסית שמטרידות אותי

1). בזמן נסיעה במהירות בינעירונית ושילוב של הרים בזמן בלימה האוטו רועד ממש (שמתי לב רק בצפון או י-ם)

#הערה: הדיסקים נראים מקוריים ולרפידות יש בשר אבל לא ידוע של איזה חברה (נקנו עם האוטו)

2).מרגישים ושומעים כמעט כל מהמורה קטנה בכביש (לא מאוד משמעותי אבל מאוד מעצבן)

#הערה: הצמיגים בני שנה וקצת של חברת קונטינטל נלקחו מסיוויק 2014 חדשה)

 

רוב מוחלט של הטיפולים אני עושה בעצמי (ישנו מדריך מקורי ומפורט באינטרנט)

 

החברות שנבחרו - ברקסים=TRW בולמים=KYB (ככל הידוע לי אלו החברות שמייצרות להונדה עצמה)

 

אשמח לחוות דעת והכוונות (או אפילו קצת עזרה מה"כנופיה"

 

תודה,

ארטם

פורסם

אל תחליט ישר שאלה הבולמים.

יש להעלות את הרכב על ליפט על מנת לבדוק את הבולמים ואת שאר רכיבי המתלים (משולשים, מוטות מייצבים וכו').

×
×
  • תוכן חדש...