Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום .

אני מעוניין לקנות גאנטים 17" ללאון מבחור שפירסם אותם למכירה ברשת .

בתמונה הם נראים טוב , הבחור אומר שהם במצב מצויין , אבל אני לא אדע בודאות עד שארכיב אותם על הרכב + צמיגים חדשים.

איך אני נמנע ממצב שלאחר הקנייה יתברר שיש רעידות/סטיות , והמוכר מתנער ממחויבותו ?

1אפשרויות שחשבתי עליהן :

1) זכרון דברים זה דיי ברור (ימויין שהמוכר מתחייב שהם תקינים) .

2) לגשת לפנצריה מקומית, להתקין צמיגים בנוכחות המוכר , לפני העברת כסף ,לפחות הפנצ'ר מאכר יוכל לתת

חוות דעת (היתי מעדיף לעשות את זה עם מכון הצמיגים שאני מטפל בו , אבל זה רחוק מאוד מהמיקום של

המוכר)

 

אשמח לשמוע רעיונות .

  • אחראי פורום
פורסם

מן הסתם הייתי לוחץ על אופציה 2. התנאי לתשלום הוא בדיקה.

אני פעם קניתי ג'אנטים משומשים וכמובן שהיה חשש שהם לא מאוזנים.

לקחתי אותם כמו שהם לפנצ'ריה של מכר שהריץ אותם על מכונת האיזון, יצאו תקינים וזהו.

לא זוכר אם זה היה עם צמיגים, לא בטוח שצריך בכלל.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

יצא לי למכור ג'אנטים פעם אחת בעבר, הקונה הגיע וראה שהם בלי מכות ובלי שריטות והצמיגים שחוקים באופן שווה.

פה נסגרה העסקה.

אם היה מתחיל לבלבל לי במוח שהוא רוצה לגרור אותי לאיזה פנצ'ריה כדי לבדוק אותם הייתי אומר לו יפה שלום ומחכה לטלפון הבא, למי יש זמן לשטויות האלה?

 

רוצה אחריות תקנה חדש.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
הבדיקה במכונת איזון היא סופית ? כלומר אם במכונה הגאנט יוצא תקין אז ב 100% הוא בסדר ?

אין 100% בחיים, חוץ מהמוות. אבל פנצ'ראי מקצועי שיסתכל על הג'אנט ויבדוק אותו במכונה ידע אם הוא תקין או לא בסבירות גבוהה מאוד. כמובן שמכאן והלאה יש את עניין ההתאמה לרכב שלך, ספייסרים, מידות, אופסט ועוד כל מיני מושגים מוזרים כאלו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

קניתי מספר פעמים ג'נטים משומשים משום שחיפשתי דגמים ספציפיים לרכב מיושן.

את הסט הראשון שקניתי נאלצתי לזרוק לפח.

חובה - לעבור ליד פנצ'ריה ולסובב אותם במכונת איזון. זה לוקח 5 דקות מזמנו של המוכר.

כמעט בלתי אפשרי לראות בעין האם ניתן להגיע לאיזון.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
יצא לי למכור ג'אנטים פעם אחת בעבר, הקונה הגיע וראה שהם בלי מכות ובלי שריטות והצמיגים שחוקים באופן שווה.

פה נסגרה העסקה.

אם היה מתחיל לבלבל לי במוח שהוא רוצה לגרור אותי לאיזה פנצ'ריה כדי לבדוק אותם הייתי אומר לו יפה שלום ומחכה לטלפון הבא, למי יש זמן לשטויות האלה?

 

רוצה אחריות תקנה חדש.

 

כנראה שלא יצא לך לקנות .

זה לא שאני רוצה אחריות ( אחריות זה לתקופה X ), אני רק רוצה לוודא כמה שאפשר שלא משחילים אותי בגאנט "חדש מרופא"...

אם היה ניתן לדעת באופן ויזואלי מה מצב הגאנט אז אולי אתה צודק , אבל צריך כלים שאין לי אותם (מכונת איזון)

פורסם

קניתי פעמיים ג'אנטים מקוריים לרכבים שלי בזמנו.

פעם אחת קניתי רק על בסיס הסתכלות שהכל בסדר בעין ובאמת כל היה תקין לאורך שנים.

פעם שניה קניתי והתקנתי ישר בפנצ'ריה סמוכה, כשהעברת הכסף בוצעה אחרי ההתקנה ווידוא תקינותם.

לדעתי האפשרות השניה עדיפה ויכולה לחסוך לך כאב ראש עתידי.

פורסם

לא כל מוכר יסכים לקחת את הג'אנטים לפנצ'ריה. אם מצאת מוכר שמסכים, ברור שכדאי לבדוק.

בשאר המקרים לוקחים סיכון.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

×
×
  • תוכן חדש...