Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לחברי הפורום,

אני מתעניין ב- BMW 320D חדשה. קראתי מבחני רכב מאוד מפרגנים.

בדקתי עם היבואן והם לא מביאים את הדגם.

 

אני תוהה לגבי האפשרות להביא את הרכב בייבוא אישי וזאת מהסיבות הבאות:

  1. כאמור, היבואן לא מתכנן להביא את הדגם
  2. גם אם יביא את הדגם סביר להניח כי יעלה לפחות 300K
  3. שער היורו כיום 4.3 לעומת 5 עד לפני כשנה (ומאז המחירים בש״ח רק עלו)
  4. מתוכננת מתיחת פנים בקרוב כך שהדגם מוצע בהנחות גדולות באירופה (בסביבות 15%)

במקור חשבתי להמתין לפאסאט דיזל או סופרב דיזל החדשות, אבל במידה ואוכל להביא את ה- BMW במחיר סביר (מישהו אמר 200 ?)... אשמח מאוד.

 

הנסועה השנתית שלי היא כ- 40,000 ק״מ בין עירוניים, כאשר פעמיים בשבוע אני מבלה כחמש שעות באוטו על פני כ- 400 ק״מ בכל פעם.

 

אשמח לעצת חברי הפורום בנושא אפשרות/טכניקת הייבוא האישי + המלצות לדגמים אחרים בסגמנט (במידה ויש).

 

תודה וחג שמח!

×
×
  • תוכן חדש...