Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4118 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מסך מחשב דיי טוב של סמסונג 24 אינץ לד, בדיוק עברו 3 שנים של אחריות יצרן, ומרפי הגיע לבקר והמסך לא עובד.

ז"א - הוא מקבל זרם חשמלי, אך יש הודעה שNO SIGNAL על המסך, ניסיתי גם לחבר בדיויאי וגם בויגיאי - לא עובד, ניסיתי מחשב אחר, כנ"ל.

 

יש טעם לתקן אותו? כמה יעלה תיקון?

 

כמו כן כבר קניתי מסך חדש, יש מקום או בכלל מישהו בארץ שמחפש לקנות דברים כאלה?.

פורסם

דיי טוב = אחד הבסיסיים או בסידרת ביניים כנראה שבימינו חדש עולה כ700 ש״ח ברמתו? וכבר קנית אחד במקום , ומקסימום בתור תקין יד שנייה היית יכול למכור אותו ב300 ש״ח...

 

לדעתי לא שווה אפילו את הזמן של להשקיע בלהביא אותו למעבדה.

 

יש מעט מאוד מסכים ששווים תיקון בני 3 שנים , ורוב הסיכויים שאם הם לא - Eizo או Apple cinema display - הם לא.

(מסכי IPS מקצועיים לגרפיקאים שבגודל הזה ולפני שלוש שנים - עלו מחירים שהתחילו מ3 אלף ש״ח ומעלה)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

רוב הסיכויים שקבלים התנפחו.

תקלה מאד מאד מאד שכיחה במסכים (כל החברות )

תן למישהו שקצת מבין שיפתח ויזהה את הקבלים שהתנפחו ו2 הלחמות קטנות לכל קבל ויש לך מסך שוב.

 

עלות קבלים שקלים בודדים

קובי

:-)

פורסם

כמו שקובי אמר, קבלים נפוחים.

גם לי זה קרה, פתחתי את המסך ראיתי איזה קבלים נפוחים וקניתי חדשים. הלחמתי עם מלחם של חבר ועובד מצוין.

פורסם

אם מופיע NO SIGNAL על המסך אפשר לשלול קבלים של הספק, שכן הספק מתפקד תקין אם יש תמונה.

תבדוק אם המחשב מזהה אותו בחיבור, אם כן שווה לנסות לצרוב קשוחה חדשה עליו.

אודי A4

דימה.

פורסם

כמו שציין Ave, אם יש תמונה אז הבעייה לא בספק (לא קבלים). כנראה יש בעייה עם הכרטיס הלוגי שבמסך. כשחיברת מחשב אחר זה היה עם כבל אחר? שלול כבל דפוק.

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם

ניסיתי גם מחשב אחר, ניסיתי גם כבל אחר (גם VGA וגם DVI חדשים!!) - לא עוזר.

המסך עצמו נדלק, רק יש הודעה NO SIGNAL.

יש מה לעשות?

פורסם

אז אין לך מה לעשות בתנאים ביתיים.

זה מוזר שהוא לא מזוהה, בדרך כלל בסימפטומים כאלו הוא כן מזוהה.

אודי A4

דימה.

פורסם

אם אתה צריך מסך נוסף, כדאי לתקן אם התיקון עד 300-400 ש"ח. סיכוי לא רע שיפעל בהמשך ללא תקלות.

אם אתה לא צריך - תזרוק.

 

יהודה

×
×
  • תוכן חדש...