Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכלום, ברשותי יונדאי I30 וע"פ הספר הגיע זמן החלפת המצתים / פלאגים.

האם החלפת הפלגים היא עניין של הוצאת הפלגים הישנים והכנסת הפלגים החדשים או שיש משהו מעבר ועדיף לבצע זאת במוסך?

כמובן שיש לי את המפתח המתאים ואני מעוניין לדעת האם ניתן לעשות זאת בעצמי?

כמו כן, מהו התהליך הנכון, הוצאת 4 הפלגים ואז הכנסת 4 פלגים חדשים או אחד אחד?

פורסם

אתה בהחלט יכול לעשות זאת בעצמך. דגם הפלאגים שאתה צריך הוא ZFR5F-11 של NGK.

 

עדיף לפרק כל פעם פלאג אחד וחוט הצתה/קויל אחד כדי לא להתבלבל, ובנוסף כדי להקטין את הסיכוי שמשהו יפול לתוך אחד הצילינדרים, כשיש רק "חור" אחד פתוח בכל עת.

 

בסגירה חשוב לעבוד ברגש ומומלץ מאוד לסגור עם ידית מומנט.

 

מאיפה אתה בארץ?

Stay Dirty

פורסם

היי אסף, האם אתה בטוח שאין צורך באיזשהו כיוון או עבודה נוספת אלא רק PLUG AND PLAY? כלומר פירוק והרכבה בלבד?

פורסם

ממש ככה.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אסף, רק עוד שאלה - היכן ראית כי זה הדגם הרצוי -

ZFR5F-11?



בחנות לחלקי חילוף ציינו דגם אחר, לא זוכר את שמו בדיוק אבל הוא היה שונה.

היכן ניתן לבדוק בוודאות מהו הדגם הנדרש לרכב זה?

פורסם

היי,

יש לכל חברה את המקט והדגם שלה אפילו באותה חברה יש שני דגמים לאותו אוטו.

דני דין, היצרן קבע את המומנט לסגירה של הפלגים למה לא לא להיעזר בו ולעשות עבודה מדוייקת?

רועי

פורסם

תעשה כמו שאני אומר וזה מדוייק ביותר ומתאים לכל רכב שיש בו פלגים עם שייבה ותחסוך לך את העבודת ודאווין של ידית מומנט

פורסם
תעשה כמו שאני אומר

ברשותך אני אעשה מה שהיצרן אומר..

בדיוק בגלל "בעלי נסיון" כאלה אני מתנזר ממוסכים

יום טוב גם לך

פורסם

האמת נמצאת באמצע.

כן, לפלאגים יש מומנט סגירה שקבע יצרן הרכב.

לא, אף אחד לא משתמש בידית מומנט כדי לסגור אותם, משתמשים ברגש.

 

הדרך הנכונה by the book היא באמת עם ידית מומנט, בפועל מספיק הרגש בידיים, בדיוק כמו ברגי גלגל.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
ברשותך אני אעשה מה שהיצרן אומר..

בדיוק בגלל "בעלי נסיון" כאלה אני מתנזר ממוסכים

במקום האנטי המפגר והטיפוסי שלך ושל חבריך לפשע כדאי שתלמד קצת מבעלי המקצוע.

פורסם
במקום האנטי המפגר והטיפוסי שלך ושל חבריך לפשע כדאי שתלמד קצת מבעלי המקצוע.

לומד, כל הזמן, אבל לא כמו בישיבה. גם בודק במקביל.

אין משהו שמקפיץ לי את הפיוז יותר משיטת "הסמוך עלי" הישראלית.

אנחנו לא אנטי, ההפך, אנחנו בעד.

בעד לתחזק את הרכב לפי ספרות יצרן ולא לפי "נסיון"

יום טוב גם לך

פורסם

***כאן מדברים בכבוד לחברי הפורום, גם אם דעתם שונה משלך***

 

סגור כמו שאמרתי ואז בדוק עם ידידת מומנט.

למקרה שלא הייתי ברור מספיק אז ככה, סגור את הפלס עם יד עד שאי אפשר יותר ותוסיף 90 מעלות בדיוק עם המפתח או הידית שאתה סוגר איתה את הפלגים.

אם קשה לך לעשות בדיוק 90 מעלות שם מד זווית, כלי חובה שבטוח יש לך אותו.

פורסם
במקום האנטי המפגר והטיפוסי שלך ושל חבריך לפשע כדאי שתלמד קצת מבעלי המקצוע.

 

יש לי שאלה קטנה אליך, אמרת שאתה סוגר כל בורג ופלאג וכל דבר עם ידית מומנט, אז מה קרה פתאום?

ומה הקשר בין סגירה עם ידית מומנט לדאווין.

ואתה עושה את הפשע שאתה לא סוגר עם ידית מומנט, הרי גם עכשיו אתה מוסיף חטא על פשע שאתה גם גילית לנו שקר קטן.

ולפי דבריך לבעלי מקצוע יש מה ללמוד מאיתנו.

נכון אנחנו פושעים גדולים, הכי גדולים בהיסטוריה כי אנחנו סוגרים מצתים עם ידית מומנט.

רועי

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...