Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יפהפייה! אני גם מחזיק באחת כזו ומאד מרוצה.. אמנם מהדור הקודם עם מנוע 1350, אבל בתחזוקה נכונה ובזמן - היא מפגינה אמינות מוחלטת!

אגב, אם אתה רוצה המלצה לרמקולים - החלפתי לפני כשנה בערך לסט קומפוננט קדמי - מורל טמפו 6.5". סט מצויין במחיר זול!

תודה רבה! אשמח להמלצה. כמה עלה לך?

נראית מושקעת.

פחות אהבתי את הטאסות. הייתי מחליף למקוריות.

תודה רבה, זרקתי את המקוריות כי הן היו מקולפות לגמרי... נראה לי סיפור עכשיו ללכת לחפש טאסות מקוריות..

פורסם

נראת טוב כך כמה תוספות זולות וחשובות לשיפור...

הכי חשוב לוחית רישוי קטנה מקדימה תעשה את האוטו שונה לגמרי ,קצת לדים לא יזיקו וזהו היא תראה טוב לגמרי.

הטמבונים נראים חדשים הם עברו חידוש כלשהו?

פורסם
נראת טוב כך כמה תוספות זולות וחשובות לשיפור...

הכי חשוב לוחית רישוי קטנה מקדימה תעשה את האוטו שונה לגמרי ,קצת לדים לא יזיקו וזהו היא תראה טוב לגמרי.

הטמבונים נראים חדשים הם עברו חידוש כלשהו?

תודה רבה!

שתי לוחיות הרישוי צריכות להיות באותו הגודל לא ?

ואתה מתכוון לתאורת לדים בפנים הרכב או להתקין בחוץ?

 

נראת טוב, תתחדש באיחור, כיף לראות גטסים מושקעות.

אתה לא הקטין היחידי בפורום (אני יותר צעיר ממך בול בשנה) אם תצטרך עזרה בטיפולים

אני אשמח לעזור.

תודה רבה, תודה גם על ההצעה! במקרה הצורך אני אשמח לעזרה :)

פורסם
נראת טוב כך כמה תוספות זולות וחשובות לשיפור...

הכי חשוב לוחית רישוי קטנה מקדימה תעשה את האוטו שונה לגמרי ,קצת לדים לא יזיקו וזהו היא תראה טוב לגמרי.

הטמבונים נראים חדשים הם עברו חידוש כלשהו?

הטמבונים מקוריים ולא עברו שום חידוש :)

פורסם
עשית אותה יפייפיה אמיתית, רק תשלים את המגן טמבון הקדמי התחתון , יהיה מושלם.

תודה רבה! אני באמת צריך להשלים אותו... צריך לברר מאיפה :)

פורסם

אגב, באמת כמו שרשמו הטאסות לא מתאימות ודיי מכערות את המראה הכללי של הרכב.

אצלי ברכב גם החלפתי לאחר שהמקוריות התבלו ונשחקו - בפירוקיות השונות לא מצאתי סט מקורי במצב סביר,

לבסוף רכשתי סט של יונדאי i10 חדשה (2015) מיד2, סט במצב חדש. האמת? יושב לא רע בכלל.

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

פורסם
אגב, באמת כמו שרשמו הטאסות לא מתאימות ודיי מכערות את המראה הכללי של הרכב.

אצלי ברכב גם החלפתי לאחר שהמקוריות התבלו ונשחקו - בפירוקיות השונות לא מצאתי סט מקורי במצב סביר,

לבסוף רכשתי סט של יונדאי i10 חדשה (2015) מיד2, סט במצב חדש. האמת? יושב לא רע בכלל.

 

אגב מה עשית עם הישנות?

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
תודה רבה!

שתי לוחיות הרישוי צריכות להיות באותו הגודל לא ?

 

 

 

אתה יכול לשלב לוחית קדמית קטנה בחזית וארוכה מאחור , למעשה אצלי זה ככה, אם תסתכל טוב על הטמבון , תראה שגם התבנית המחזיקה את הלוחית מותאמת לקטנה ולא לארוכה.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט


×
×
  • תוכן חדש...