Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כרגע צריכת השמן היא כ700 מ"ל ל1000 ק"מ לא נראה עשן כלל פרט לטורים מאוד גבוהים ואין נזילה.

כרגע ברכב שמן 5W-40 סינטטי של וולף.

מבחינת נסיעות הרכב נוסע 90% בין עירוני עם מעט פקקים אני נוהג ומאיץ רגוע והמנוע משייט על 2200 טורים.

הסיפור כזה:

הרכב על 280 אלף הלך ראש ב256 נשעה שיפוץ ראש + מזחירי שמן וכל האטמים הרלוונטים.

הרכב נדבק על ידי אורן שירותי רכב ויזואלי(לא בדיקת קומפרסיה וכו..).

המליץ לעבור ל10W-40 אני נוטה יותר ל15W-40.

איתמר התכוונתי להמלצה למוצר שמן לא סוג, הסוג כבר החלטתי 15W-40 מינרלי.

השאלה שלי של מי?

יש אצל אל באבא בלוד מותג בשם סי הורס- גלון ב50 שקל, בג'אסט מוטו אין מוצר זול מ100 שקל.

אגב לפי ספר הרכב הטמפ בארץ מתירות שימוש בכמעט כל שמן פרט ל5W-20.

אני מבין כמובן שהייתה התקדמות בעולם השמנים ודלקים ב17 שנים האחרונות.

אבל אם זה רשום בספר זה כנראה בסדר.

(אעלה תמונה מהספר)

20150105_211904.jpg

עריכה אחרונה על ידי yonatanalman
  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

צרכיה דיי חריגה ולא בטוח כי שמן 10W40 יעזור אם כי שווה לנסות.

לא הייתי עולה בצמיגות מעבר לכך אם לרכב יש מרימים הידראוליים.

פורסם
צרכיה דיי חריגה ולא בטוח כי שמן 10W40 יעזור אם כי שווה לנסות.

לא הייתי עולה בצמיגות מעבר לכך אם לרכב יש מרימים הידראוליים.

 

אפשר לקבל הסבר למה?

אני מניח שיש לרכב למנוע הזה מרימים הידראוליים.

פורסם

למיטב ידיעתי מכיוון ששמן מינראלי מייצר בוצה ובוצה סותמת את מעברי השמן וכתוצאה מכך המרימים נפגעים ובעקבותם כמובן השסתומים.

קיריל

פורסם
למיטב ידיעתי מכיוון ששמן מינראלי מייצר בוצה ובוצה סותמת את מעברי השמן וכתוצאה מכך המרימים נפגעים ובעקבותם כמובן השסתומים.

קיריל

שמן מינראלי לא מייצר בוצה. אי החלפת שמן מנוע לפי המלצות ייצרן הרכב או/גם שימוש בשמן מנוע שאינו מתאים למפרטי הייצרן עלול לגרום להופעת בוצה.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

בקשר למרימים,

אצלי באקסנט שקניתי אותה אחרי טיפול היה בה 15-40 לא היה שום בוצה במנוע אבל שמעו בהתנעות את

המרימים.

כשהגיע הטיפול לאחר מכן שמתי 10-40 והרעשים הופחתו.

עריכה: אם אתה מוכן להגיע אלי אני אשלח לך את המספר בפרטי.

עריכה אחרונה על ידי רועי עוזרי

רועי

פורסם

כשבוחרים שמן אי אפשר להנות מכל העולמות. אם פותח השרשור מעוניין להוריד את צריכת השמן - שמן 15W40 מינרלי הוא הדרך ללכת בה.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תודה על העזרה כולם, איתמר אני בחרתי בשמן 15W-40 בהבנה שהוא מתאים וללא כל סיכון.

עכשיו העלו את האפשרות בא שימוש בשמן הנל יוביל לשחיקה של המרימים הדיראוליים ורעשים כשהמנוע קר.

אני במהלך כל נסיעה נאלץ לטפס גבעה ב3 טורים ב80 קמש במצב O\D OFF וכל זה לפני שהמנוע הגיע לטמפ נורמל.

אני לא רוצה הגיע למצב של נקישות ורעשים מיוחדים מהמנוע.

אני מניח שאבחר ב10W-40 אהנה מהפחתה קלה בצריכה ועדיין אחיה עם בקבוק שמן בפגש.

פורסם
איתמר רק מוסיף זה תלוי בצריכת השמן של הרכב הספציפי.
למה הכוונה?

אם שמן הרכב שלי לפי היצרן 5W30 ויש צריכת שמן מסויימת אז מה לשים במקום, 10W40 או 5W40 ? (ההגיון שלי אומר שאם הרכב לפי היצרן צריך 5W אז לעבור ל5W40 על מנת לשמור על שימון תקין ולהפחית צריכת שמן בטמפרטורת עבודה על ידי מעבר ל40)

אפשר הסבר מפורט מתי לנטוש את הסיננטי מלא לטובת חצי או מינרלי?

פורסם

אם יש צריכת שמן קודם כל צריך לבדוק ממה זה, אם תמיד השתמשת ב- 10-40 והחלטת לעבור ל- 5-40 ובגלל זה יש צריכה אז

תחזור ל- 10-40.

אם לרכב שלך מומלץ 5-30 והתחילה צריכה גבוהה יותר בגלל השמן אז זה תלוי בכמה הצריכה גברה ולפי זה.

אבל באמת הייתי מנסה לעבור ל- 5-40.

רועי

פורסם

לא מדוייק. לסוג שמן הבסיס (שאני כבר מרגיש כמו תוכי בשרשור הזה) יש משמעות רבה יותר מאשר ענייני הצמיגות.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"


×
×
  • תוכן חדש...