Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"אם לרכב שלך מומלץ 5-30 והתחילה צריכה גבוהה יותר בגלל השמן אז זה תלוי בכמה הצריכה גברה ולפי זה.

אבל באמת הייתי מנסה לעבור ל- 5-40"

לעבור מ5W30 של הוראת יצרן ל5W40 אני מבין כשיש צריכה נמוכה/נורמלית (ללא נזילות שמן חיצוניות), אך עלו כל כך הרבה תאוריות שהמעבר לצמיגות שמן שונה תלוי בצריכת השמן של הרכב, אם צריכת שמן המנוע גבוהה? אז רצוי לשים שמן בצמיגות שונה מ5W40? האם מטעמי חיסכון כספי או ששמן מינרלי או חצי סינטטי יכול להועיל במנועים שחוקים?

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תודה על העזרה כולם, איתמר אני בחרתי בשמן 15W-40 בהבנה שהוא מתאים וללא כל סיכון.

עכשיו העלו את האפשרות בא שימוש בשמן הנל יוביל לשחיקה של המרימים הדיראוליים ורעשים כשהמנוע קר.

אני במהלך כל נסיעה נאלץ לטפס גבעה ב3 טורים ב80 קמש במצב O\D OFF וכל זה לפני שהמנוע הגיע לטמפ נורמל.

אני לא רוצה הגיע למצב של נקישות ורעשים מיוחדים מהמנוע.

אני מניח שאבחר ב10W-40 אהנה מהפחתה קלה בצריכה ועדיין אחיה עם בקבוק שמן בפגש.

כמו שאמרתי וגם אורן אמר לך ואני חוזר 10W40 ולא יותר

×
×
  • תוכן חדש...