Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

לפני כ2-4 חודשים קיבלתי דוח על דיבור בפלאפון בזמן נסיעה.

וכאן מתחילה הבעיה אנילא זוכר במדויק מתי קיבלתי את הדוח ואני חושש

שמועד התשלום כבר עבר.

לרקע חשוב לציין שהשוטר הביא לי את הדוח ביד ואני איכשהו הצלחתי לאבד אותו:?

 

השאלה שלי היא כזו:

אם אני לא שילמתי את הדוח תוך שלושה חודשים הוא מוכפל?

האם אני יכול לשלם את הדוח בדואר ללא הדוח??אם לא

אז מה הם השלבים שעלי לעשות בכדי להוציא דוח חדש ולשלמו לפני שהוא יוכפל!

 

תודה מראש

proud to be a mini 2006 owner

פורסם

דבר ראשון שאתה צריך לעשות זה לחייג 100.

לשאול את הפקידה הנחמדה לגביי הדו"ח הנ"ל, כמה זמן עבר, כמה אתה צריך לשלם, איך אתה משלם, וכו וכו וכו. (או לחילופין אם היא לא יכולה לענות לך על אותן שאלות- שתפנה אותך למס' טלפון שכן יכולים לענות לך בו על השאלות.)

 

לגביי כפל קנס-

אם שילמת אותו אחרי שעברו שלושה חודשים- אתה משלם את סכום הקנס+ חצי ממנו כעונש.

אם עברו שישה חודשים- אתה אכן משלם את הקנס כפול מהסכום המקורי.

וכך הלאה.

 

בקיצור- ברר לפני כמה זמן קיבלת אותו, כמה זמן עבר, כמה אתה צריך לשלם, ואיפה.

עם קנסות של משטרה אסור להתעסק. זה ירדוף אותך בצורה שאתה לא מתאר לעצמך.

 

בהצלחה.

 

-ארז-

פורסם

אם עברו שישה חודשים- אתה אכן משלם את הקנס כפול מהסכום המקורי.

בהצלחה.

-ארז-

אני חושב שאתה טועה.

אם אני זוכר נכון, אחרי 3 חודשים זה מכפיל בחצי (1.5), וכל חצי שנה 5%.

פורסם

לא יודע. אני לא הגעתי לרמות של לא לשלם דו"ח משטרתי מעל לחצי שנה.

 

אני אישית שילמתי ביום פקיעת שלושת החודשים שלרשותי, ואחרי חודש קיבלתי מכתב הביתה שמחייב אותי בעוד חצי מהקנס כעונש בגלל "שאיחרתי את מועד התשלום".

הדבילים לא בדקו אבל אותו יום התשלום היה ערב יום כיפור. לא חשוב.

מכתב שמספר על עניין הטעות שלהם בחישוב התאריכים+ צילום של הדו"ח

לאיזשהוא משרד משטרתי שאני לא זוכר את שמו כרגע בירושלים-

והדו"ח הנוסף בוטל.

 

נסיון אישי.

 

 

בקיצור, שלם כל עוד נפשך בך.

 

-ארז-

×
×
  • תוכן חדש...