Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4218 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

הלכתי למוסך מורשה פולקסווגן, לעשות בדיקת חורף לפאסאט 2002 מנוע 1.8טורבו.

הודיע לי נציג השירות לקוחות,שיש ריקול לסליל ההצתה במכונית ,אמר לי נחליף לך את 4 הכוהלים לארבע כוהלים חדשים מקורי.

לפני 4 חודשים החלפתי אותם לכוהלים תחליפי,כי הם התחילו לרעוד בזמן הנהיגה,וגם שמעתי שבאמריקה יש מקרים שבהם התלקח המנוע בזמן נסיעה או כבה ללא כל התרעה מראש בגלל סלילי ההצתה.

ואז אמר לי בגלל שזה תחליפי,אני לא יכול להחליף לך,ועברתי את בדיקת החורף.

מה אני יכול לעשות,כדי לקבל את סלילי ההצתה שמגיעים לי ?

תודה לעזרה.

עריכה אחרונה על ידי naef31299
פורסם

מצטרף,

בד"כ אחריות היבואן לאתר את בעל הרכב העכשווי ולהודיע לו על ריקול.

ממליץ לפנות במכתב לצ'מפיון עם העתקים למשרד התחבורה, ואולי לפולקסוואגן העולמית, ולקבול על כך שלא הודיעו לך.

פורסם

הריקול - מיועד לשנים 2003-2007 - ולפעמים יש בעיות גם בסלילי הצתה של השנים מעל .

צריך להיתייחס לשנה או המודל - אבל יש להיתייחס למס' הקטלוגי של הסליל - חלקם גם מ 2001 .

לא קשור לשנה, קשור למק"ט של הסליל כמו שהסבירו פה בפתיחת השירשור.

גם רכב מ-2001 יוחלף אם זה מהמקט"ים שקיבלו ריקול.

 

( לכן תמיד כדאי לבדוק באינטרנט ולהגיע מוכן למוסך )

 

ולגבי הבעיה הפרטית שלך .

מאחר והוחלפו סלילי ההצתה - כנראה אין מה להחליף .

א - אתה יכול לבקש החלפה בטענה כי אתה רוצה מקוריים .

ב - אתה יכול לבקש השתתפות מצידם בהחלפת הסלילים שביצעתה , קשה יהיה להעריך עלות .

ג - נסה להגיע איתם להסדר קל לפיצוי - טיפול לרכב או דבר דומה .

 

וחבל חבל , ששוב צ'מפיון עובדת בשיטת מצליח - מי שלא יודע אכל אותה ומשלם מכספו .

על טעויות וכשלים של החברה - מקדמי מכירות מעולים עובדים שם .

 

http://www.vagit.co.il/forum/viewtopic.php?f=18&t=2762#p24089

 

אני בעל איביזה קופרה , הבנתי שמגיע ריקול על סלילי הצתה(קויילים) לכל ה 1.8T עם הסלילים המקוריים בחינם!

אחרי שהגעתי למוסך שאלו אותי בשיא חוצפתם איך ידעתי שמגיע לי ? כי לא הזמינו אנשים ..

היא אמרה למי שיתקלקל ומטפל במוסך המרכזי הם יחליפו

ולמי שלא יגיע לא יחליפו (בקיצור שיטת המצליח...) . אמרתי לה שאני "קצת" פישפשתי באינטרנט

ושמעתי שיש ריקול ושזה ממש מגעיל שהם לא הוציאו הודעה רשמית.

אני בטוח שהמון אנשים כאן החליפו סלילי הצתה בחדשים ושילמו המון כסף ... כידוע לכם בצ'מפיון סט כזה עולה 2000שח!!!

 

בקיצור

ממליץ למי שיש רכב 1.8T עם קויילים מקוריים בין השנים 2003-2007 לבדוק את הנושא ...

כך תדעו אם גם אתם זכאים לסט חדש:

 

הוציאו את הקונקטור שמחובר לקוייל ותוודאו אם בסוף המקט הראשון יש אות שהיא לא R,M,D,L.

 

לדוגמא: 06A 905 115 D - לא יוחלף

אך 06A 905 115 A - יוחלף

 

תהנו .

 

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

ריקול לא היה ככה שכול מה שנרשם ממש חסר תועלת.

 

הייתה החלפה שקטה במסגרת רכבים שנכנסים לטיפול במוסך המורשה.

איזה כייף לי :)

פורסם

שלום לכולם,

יצרתי קשר עם צ'מפיון מוטורס,וזה בקצרה מה שאמרו לי:

יש להם שני מצבים או ריקול או קמפיין,מה זה קמפיין אני לא יודע?

מה שהבנתי מהם,שקמפיין מדווחים לבעל הרכב רק כשהוא מטפל בחברה, וזה כשל אחד גדול בפני עצמו !

ריקול זה מצב שיש ברכב בעית ביטיחות מי היצרן,הם טוענים שמשרד התחבורה הוא שחייב לדווח לבעל הרכב, במכתב ולא להעביר את הרכב טסט,

למרות שהרכב עובר טסט כול שנה מחדש מ שנת 2011.

השאלה שלי האם סלילי ההצתה הפגומים הם בעית ביטיחות?כי הרכב עלול להתלקח?

פורסם (נערך)

וחבל חבל , ששוב צ'מפיון עובדת בשיטת מצליח - מי שלא יודע אכל אותה ומשלם מכספו .

על טעויות וכשלים של החברה - מקדמי מכירות מעולים עובדים שם .

אייל .

 

שלום לכולם,

יצרתי קשר עם צ'מפיון מוטורס,וזה בקצרה מה שאמרו לי:

יש להם שני מצבים או ריקול או קמפיין,מה זה קמפיין אני לא יודע?

מה שהבנתי מהם,שקמפיין מדווחים לבעל הרכב רק כשהוא מטפל בחברה, וזה כשל אחד גדול בפני עצמו !

ריקול זה מצב שיש ברכב בעית ביטיחות מי היצרן,הם טוענים שמשרד התחבורה הוא שחייב לדווח לבעל הרכב, במכתב ולא להעביר את הרכב טסט,

למרות שהרכב עובר טסט כול שנה מחדש מ שנת 2011.

השאלה שלי האם סלילי ההצתה הפגומים הם בעית ביטיחות?כי הרכב עלול להתלקח?

פנה אל כותב ההודעה אייל או אחד מעורכי הדין של הפורום שיודעים דבר או שתיים בנושא ריקולים/TSB/TPI ושאר

המונחים המקצועיים שכול ייצרני הרכב משתמשים איתם בכדי להתמודד מול צ'מפיון.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...