Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בעתיד הלא יותר מדיי רחוק, נצטרך לבצע קנייה של רכב לנהגת חדשה. שרשור זה לא רלוונטי לרגע זה, אבל יהיה רלוונטי בעתיד. המלצות יתקבלו בברכה.

 

דרישות:

  • 6 כריות אוויר
  • ABS, ESP
  • רכב מיני ידני
  • כמובן, אמינות כמה שיותר

 

אופציונלי:

  • EBD
  • חלונות חשמל
  • צריכת דלק מצויינת (אמינות הרבה יותר חשובה. עדיף להוציא בתחנה מאשר במוסך)
  • אבזור משנה (חיישני רוורס, וכו')

 

הערות:

  • זה רכב "שני", וישמש בעיקר לנסיעות לעבודה ולימודים
  • רכב ראשון, יש עדיפות לקלאץ ארוך וסלחני יותר
  • אוטומט לא בא בחשבון
  • משומש בהחלט בא בחשבון
  • אין כוונה לקנות רכב למטרת מכירה - ירידת ערך לא ממש מעניינת. הרכב ישמש אותה להמון זמן, ולא יוחלף כל 3 שנים כפי שמקובל בתרבות שלנו.

 

תקציב: עד ל65 אש"ח. עדיפות למשומשת זולה יותר כמובן.

 

אשמח לשמוע על המלצות. מזכיר שוב שזה לא לעכשיו, אלא לעתיד. אני רוצה לדעת מה כל האופציות הסבירות שלי.

עריכה אחרונה על ידי Yanlin
פורסם

לאור הדרישות שציינת אני הייתי הולך על יונדאי i10 החדשה.

אבל אני כותב את זה לפני שנהגתי ב-108/C1 החדשות, יכול להיות שלאחר מכן אשנה את דעתי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

רק לציין שהצרפתיות חורגות במעט מהתקציב. סיטרואן C1 נמכרת עם מנוע 1.0 ליטר (68 כ"ס) ב-67,000 שקלים ו-108 נמכרת עם מנוע 1.2 ליטר (82 כ"ס) ב-70,000 שקלים.

פורסם

גם לדעתי היודנאי 10 זאת הבחירה שלי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בפחות מ-30 אלף עם 6 כריות אוויר? אולי איזה יונדאי i10 ידנית מהשכרה לשעבר עם קצה שלדה קטן מאחורה...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

... קליאו? רנו קליאו? עדיף משומשת שמורה ומטופלת באהבה.

 

ממש חבל לקנות רכב חדש.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם (נערך)

c1/107/aygo לכולן אותו מנוע 3 צלינדר פשוט ואמין.

יחד עם גיר ידני הצריכת דלק תהיה 1-20 בנסיעה משולבת בתנאים מאומצים.

כמובן שהרכב לא חזק במיוחד אבל בהחלט נוח בצורה סבירה.

ה I10 (הדור הקודם)היתה יותר נוחה וחזקה אבל הצריכת דלק פחות טובה 1-10 בתנאים מאומצים,עם גיר ידני כמובן.

מנסיון שלי ששכרתי את הרכבים לתקופה.

עריכה אחרונה על ידי mike6

   R.I.P -PONTIAC G.P 1994 LPG     MIATA NC ex     SUBARU GC8 ex,     bmw m140     corolla 2022

פורסם

1/20 משולב ה107 לא תעשה,כזאת צריכה תקבל בבין עירוני ולא בנסיעה מאומצת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

צודק. השלישייה הזו חסכונית, אבל לא צריך להגזים. בנסיעה משולבת אפשר להוציא בסביבות 1/16-17. זה יותר תלוי בנהג ובאופי הנהיגה.

פורסם

מנסיון שלי בנסיעה משולבת 50/50 על האיגו ,הצריכה היתה 1-20 אולי טיפה פחות

הנסיעה בעיר לא היתה עדינה בכלל.

מה שכן אם יש צורך להאיץ צריך לסחוט את הדוושה עד הסוף.

   R.I.P -PONTIAC G.P 1994 LPG     MIATA NC ex     SUBARU GC8 ex,     bmw m140     corolla 2022

פורסם

מנסיון של שנתיים רק בכביש בין עירוני בנסיעה רגועה כ100 קמש הרכב קיבל כ 1/21 בערך.

ממעלות לתפן כול יום כ 1/18 בערך.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...