Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מוצרים של רוקפורד משתלם יותר להזמין מחול ואת זה כבר בדקתי המון פעמים.

רק הסט של FNQ לא משתלם להביא. אבל מגברים סאבים וכו' הרבה יותר משתלם.

לדוגמא מגבר RF POWER החדש 1000 וואט יעלה להביא לכאן בסביבות ה3000 שח ופחות.

ואני מת לדעת כמה מגבר כזה יעלה בחנות לפחות 6000 .

נכון זה הכוונה רוב המוצרים האחרים שהם לא של רוקפורד חלק לא שווה להביא מחול כי זה יצא אותו מחיר וחלק אולי יהיה יותר זול אבל לא בצורה כזאת ענקית כמו במקרים עם מוצרים של רוקפורד!
  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תומר היקר

מצ"ב לינק לאתר שבו מחיר המחירון הוא 130$ (יותר נכון 129) ומחיר המכירה מעט יקר (99דולר)

ערן

הקישור הקודם שלך: http://www.ikesound.com/product-product_id/2397 !$175.5

 

הקישור של שתיל: $170 http://www.thezeb.com/p-Rockford-Fosgate-P212S8-12-inch-Subwoofer-107328.htm

 

תומר

פורסם
אדי אתה ממש מדבר שטויות לפעמים !

אולי אתה צודק ( לא אולי בטוח ) רוקפורד עדיפים על מאגנאט ועל מאק אודיו

אבל מדברים על הבדל של תמורה ביחס למחיר

אם אתה יכול להביא 2 מגברים של מגנאט 4 ערוצים במחיר של רוקפורד אחד 4 ערוצים

תסכים איתי שברגע שאתה נותן גישור לכול מגבר של מגנאט זה אומר 4 ערוצים מגושרים

שאתה בחיים בחיים לא יכול להשוות את העוצמה שלהם למגבר אחד של רוקפורד!

ומגנאט זאת לא חברה שמזייפת נתונים ( גם אם כן לא בצורה שתוריד את הערך ממה שאמרתי )

 

ואיזה שטויות אני בידיוק מדבר?

 

מה שכן באמת שווה ליבא מוצרים של רוקפורד מחו''ל....

פורסם
אני לא ממש חושב של מגנאט ומאק אודיו מיתקרבות לאיכות מוצרים של רוקפורד....
צר לי לבשר לך אבל אין לך ידע בגרוש, וחבל שאתה סתם מטעה את הפורום!

 

נתחיל ממגנט, בכללי רוקפורד יותר טובה ממנה בצורה נכבדה אבל לא יותר מידי, במגברים של רוקפורד עולים ברמה פי כמה וכמה ממגנט וכנ"ל בסטים של הקומפוננט שלהם אך בסאבים מגנט עולה עליהם בצורה נכבדה אבל לא רצינית.

לכן לומר שמגנט בכלל לא מתקרבת לאיכות מוצרים זה קצת הזוי לומר.

 

ועכשיו למאק אודיו, מבחינת סאבים הם נופלים ובהרבה מרוקפורד.

מבחינת מגברים הם נחשבים ליותר איכותיים ואולי באותה רמה.

ומבחינת סטים של רמקולים מאק אודיו לא רואה את רוקפורד ממטר!

לכן לומר שמאק אודיו לא מתקרב לאיכות מוצרים גם זה קצת הזוי.

 

*רוקפורד ידועה בהשקעה ביחידות ההגברה של ה 2 אום, לא רק, ובגלל זה היא מועדפת ע"י הרבה אנשים בעולם בניגוד לחברות אחרות שאינם משקיעות בהגברות של ה 2 אום!

זה לפחות בקשר למגברים שלהם.

 

2 ההשואות שעשיתי בין רוקפורד למגנט ומאק אודיו הובאו ונקראו ע"י 2 המגזינים המובילים בעולם לאודיו לרכב (אוטו הייפיי, קאר הייפיי), שעשו השוואות, מבחנים, תחרויות וכמובן תפוקה לעומת מחיר.

פורסם

אשמח לראות קישור אחד למבדק שעשו בנושא.. האם יש ברשותך ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

יש לי חבר ששולחים לו מחול את החוברות אומנם באיחור של חודש אבל עדיין

הוא מקריא לי ומסביר.

 

אפשר לראות הכול ב2 האתרים שלהם.

פורסם

יש פה, misunderstanding קטן..

 

mikmik יש סיכוי לפגוש אותך באוטופרט ביום שלישי הקרוב?

אם ההאמר יגיע, (אנחנו מקווים מאוד שיגיע), יהיה הרבה אקשן אצלינו.

magic, עם כל הכבוד, אני חושב שאתה צריך לשקול מילים .. בסופו של דבר אתה עוד תקבל הזמנה לחנות, ויהיה הרבה אקשן .. :)
כפי שאני רואה, שי לא הגיב להודעה הנ"ל (הגיב בעקיפין) - על איזה אקשן מדובר ?

פורסם
יש פה, misunderstanding קטן..

 

כפי שאני רואה, שי לא הגיב להודעה הנ"ל (הגיב בעקיפין) - על איזה אקשן מדובר ?

היות וזה לא עיניינו האישי של אורן, אז אצדד בו, גם אני אהייה מעוניין לדעת "על איזה אקשן" מדובר שיהיה ...

יכול להיות שהאקשן המדובר באמת יהווה איזה אטרקציה, מה שכניראה לא מצאתי בו עיניין רב בפעילויות השונות של החנות :)

-------------------------------------------------------------------

ADVANT

בכל אופן, אני לא יודע אם זכור לכם.

אך גם את אובייקטיבי תבעו בסופו של דבר ....

אז העובדה שאיזה מגזין כתב משהו .. על חברה כזו או אחרת .. אני לא חושב שזה דבר שלא ניתן לערער עליו.

אני משוכנע שניתן למצוא מגזין אחר, לא פחות מכובד, שבכמה וכמה נושאים - חושב אחרת.

בין המהנדסים הגדולים ביותר, יש חיכוך מסויים,אז בין מגזינים , שיש להם אלף אינטרסים .. אני בטוח שנמצא יותר מאחד.

לא חושב שזה משהו שמגזין יכול להכריע בו ... (עם כל הכבוד למגזין, אני משתמש בבדיקותיו לעיתים)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מיקמיק אלו הם 2 המגזינים שנחשבים לטובים בעולם והם אלו שמעצבים את עולם האודיו לרכב יש להם מומחים לסאונד לרכב שופטים בתחרויות מכמה איגודים או מה שזה לא יהיה כמו EMMA ועוד.

בכול מקרה חלק מהסטים שמעתי בעצמי וחלק לא אבל מה שכן הומלץ שם בהחלט היה מתאים לפי דעתי לפחות.

אלו הם מגזינים מאוד מאוד גדולים שיש להם מספר עצום של אנשים: שופטים בתחרויות מהנדים תחקירנים ומה לא, ואני מאמין שהמבחנים שם לגטמיים ומתקרבים כמה שיותר לדעותו של הפרט.

נכון שיש מגזינים אחרים שיש להם תוצאות שונות לגבי מבחנים אך לא להרבה מגזינים אחרים של בדיקות/תחרויות והרוב הגדול מתבסס על 2 מגזינים אלו.

פורסם

כמו שאמרתי, הנושאים המיוחסים של מה יותר טוב בשורה התחתונה, לא נראה לי שמגזין צריך להחליט , אלה מהנדס חשמל ..

 

כשמהנדס חשמל יתן כתבה .. לכאן או לכאן ...

אז נוכל להתיחס לזה בעין יפה יותר ..

 

בכל מה שנוגע למגזינים , כולנו יודעים שהכוונות שלהם רחוקות מלהיות טהורות, ואובייקטיבי, זאת הדוגמא הקלאסית שלנו.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אין מה להתבסס על ביקורות של מגזינים. מי שמכיר את התחום יודע טוב מאוד עד כמה הביקורות האלו משוחדות. באופן לא מפתיע בAUTO HI-FI הגרמני חברות בעלות בסיס גרמני מקבלות תמיד ציונים טובים.

הדבר היחידי שאפשר לרוב להסתמך עליו הוא המדידות. המגזין מבסס את התוצאה סופית על הרבה דברים נוספים (כמו צליל, איכות בניה וכו').

פורסם
אין מה להתבסס על ביקורות של מגזינים. מי שמכיר את התחום יודע טוב מאוד עד כמה הביקורות האלו משוחדות. באופן לא מפתיע בAUTO HI-FI הגרמני חברות בעלות בסיס גרמני מקבלות תמיד ציונים טובים.

הדבר היחידי שאפשר לרוב להסתמך עליו הוא המדידות. המגזין מבסס את התוצאה סופית על הרבה דברים נוספים (כמו צליל, איכות בניה וכו').

בדיוק על זה דיברתי

פורסם

הדברים שייחסת להם חשיבות, הם רחוקים מבדיקת מעבדה ..

אם אני טועה אתה מוזמן לתקן אותי ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...