Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4280 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום רב לכולם.

מחפש רכב מיני/סופר מיני.

אני יורד מאופנוע עם צריכת דלק 21-19 לליטר ואני בשאיפה לא להתרחק מזה.

תקציב 40K תוספת עד 10K במידה וישתלם.

נוסע 30 קילומטר ראשון - חמישי נוסיף על כך לצורך העניין 150 קילומטר בסופ"ש מדובר בנסועה של 720 קילומטר בשנה (+/-).

בדרך לעבודה ובדרך חזרה לבית אני נאלץ להתמודד עם פקקים (מנס ציונה לצומת טמפו בחולון), לא יודע איך זה יכול לבוא לידי ביטוי אבל מרבית הזמן יעבור בפקקים, אם אפשר איכשהו רכב שהוא מותאם לזה באיזשהו צורה (לא יודע, מערכת STOP&GO, STOP MII וכו').

בעתיד יהיה מיועד לצרכי לימודים אבל עוד לא ידוע איפה ומה נלמד.

דרישות:

1. חסכון בדלק. 15+ במשולב זה נהדר.

2. חסכון בתחזוקה (טיפולים זולים, מרווח טיפולים יותר גדול וכו').

3. שנתון גבוה ככל שניתן.

4. אני יודע שזה אינדיבידואלי לכל אדם ולנתוניו אבל שיהיה ידוע שהוא חסכוני מבחינת ביטוח.

5. נוחות.

6. איבזור (AUX, USB, קצת רמקולים מעל הסטנדנט זה יהיה נחמד, שליטה מההגה - דברים מהסוג הזה)

(זה הסדר כרונולוגי של הדרישות מראשון לאחרון על פי חשיבות, שלושת הדרישות הראשונות הן MUST).

 

אין לי בעיה עם רכישה מליסינג.

 

גיר רגיל/אוטומט - לא משנה לי.

מעדיף גיר רגיל בגלל החסכוניות.

מעדיף אוט' בגלל הפקקים+החברה תוכל לנהוג.

 

אני מניח שהרכב מגיע בדרגת רישוי 1/2 אז זה בסדר מעבר לזה אני לא יודע עד כמה זה כלכלי מבחינת טסטים.

 

חשבתי כמעט על כל רכב אפשרי.

MII - מעולה אבל יקרה לי מדי אפילו בתור יד שניה, השאלה האם שווה את המאמץ הכספי.

FIAT EVO - הגיר הרובוטי למיטב הבנתי נוראי, רק נסיעת מבחן תוכל ללמד אותי בנושא... אבל כ"ס קצת מביך לעומת הMII.

GRANDE - מרגיש לי קצת סתמי שאם כבר PUNTO למה לא EVO בשביל עוד קצת כח ואבזור (אם אצטרך ללכת עליה אתאמץ בשביל הEVO).

ALTO - לא בא בחשבון.

I10 - לא בא בחשבון.

PICANTO - לא בא בחשבון.

107/C1/AYGO - נראה לי חלש מדי (בצורה משמעותית), נראה לי הכי פחות רכב מבין כולם (אולי חוץ מהאלטו).

MICRA - יקרה מדי ואין יותר מדי ביקורות עליה, ממליצים על רכב אחר.

SPACE STAR - כלי מעולה אבל יקר לי, וכמו הסיפור עם הפונטו, אם כבר אז לקחת את ה1200.

ספארק - נסיתי, לא אהבתי כל כך, לא חסכנית ביחס ליתר אבל כן מאובזרת, מה אומרים מבחינת אמינות? יש לנו טעם מר משברולט במשפחה.

סיריון - לא בא בחשבון.

פיאט פנדה - לא בא בחשבון, לא מושכת אותי בכלל חיצונית (הדגם החדש כן, אבל הוא הרבה מעבר לתקציב), וגם נראת לי עלובה מבפנים.

כמובן שייתכן ששכחתי רכבים, אשמח להמלצתכם.

אשמח לכל המלצה גם לגבי רכבים שרשמתי מין הסתם אולי תחדשו לי משהו.

 

 

 

חפרתי, ואפילו מאוד אבל אובד עצות.

עריכה אחרונה על ידי אדירכ

Seat Mii 3Doors

פורסם
בגלל הפקקים + אוטומט: יאריס הייבריד. אל תקנה שום רכב רובוטי.

אופציות ידניות: יאריס או ג'אז.

כן בכיף יאריס הייבריד,רק הבעיה שהיא כפולה מהתקציב שלי.

גם הגאז' מאוד יקרה, תכנס לי לתקציב שנת 2007-2009 בערך אבל עם קילומטרז' גבוהה, לפחות שתי ידיים, ורובן ליסינג לשעבר.

Seat Mii 3Doors

פורסם

אם יש לך אפשרות לחרוג, אני מוכר את הרכב שלי רנו קליאו 2012 ידנית והיא עונה על מרבית הדרישות שלך.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

פסלת את כל מה שזול, נשארת עם מה שיקר...

בכל האופציות הלא היברידיות אל תצפה לקבל צריכת דלק כמו שרשמת. בעיקר פקקים? תצפה ל-1 ל-10 עד 1 ל-12, במקרה הסופר אופטימי.

 

עריכה - קליאו, פולו, פאביה, פונטו וכו' - ידניות או אוטומטיות, הכל בא בחשבון. אבל בנסועה שעיקרה פקקים יהיה לך לא תענוג גדול בכלל אם תבחר בידני.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם
אם יש לך אפשרות לחרוג, אני מוכר את הרכב שלי רנו קליאו 2012 ידנית והיא עונה על מרבית הדרישות שלך.

שלח לי פרטים בפרטי.

פסלת את כל מה שזול, נשארת עם מה שיקר...

בכל האופציות הלא היברידיות אל תצפה לקבל צריכת דלק כמו שרשמת. בעיקר פקקים? תצפה ל-1 ל-10 עד 1 ל-12, במקרה הסופר אופטימי.

 

עריכה - קליאו, פולו, פאביה, פונטו וכו' - ידניות או אוטומטיות, הכל בא בחשבון. אבל בנסועה שעיקרה פקקים יהיה לך לא תענוג גדול בכלל אם תבחר בידני.

כל מה שכתבתי לא בא בחשבון - באמת לא בא בחשבון.

היתר רשמתי הערות של לדעתי האישית, גינוי נאות - נהגתי רק על הספארק, כל היתר זה מתוך קריאה ולמידה כאן.

אפשר לערער את מה שכתבתי ואפשר להסביר למה לי לשנות את מה שכתבתי, כמובן שאני אשמח ללמוד משהו חדש.

כל אלה שציינת סופר מיני, פולו,פאביה ואיביזה (אומנם לא ציינת) יקרות לתחזוקה שוטפת, צריכת דלק סבירה וביטוח יקר, אז לא לקחתי אותן בכלל בחשבון.

(למרות שממש בא לי על האיביזה/פולו, אני מנסה לחשוב כלכלי).

Seat Mii 3Doors

פורסם

שאלה נוספת לחבר'ה כאן.

כמה משקל אני צריך לשים לחסכון בדלק? אני במטרה לחסוך כמה שניתן - השאלה, האם עם הקילומטרז' שלי כיום (7200) בשנה, יש חשיבות כל כך גדולה לדלק?

יצא לי לנהל שיחה או שתיים בנושא עם חברים, אמרו שעם קילומטרז' כזה, שיחסית לא גבוהה במיוחד אני יכול לאפשר לעצמי להיות עם רכב קצת פחות חסכוני.

העניין הוא שאני מבלה לא מעט בפקקים כך שלצערי אני לא חושב שזה רלוונטי כאן, מה אתם אומרים?

Seat Mii 3Doors

פורסם

אדיר, למי שנוסע פחות מ-10K ק"מ לשנה, אין סיבה לחשוב על חסכון בדלק, במיוחד לא בקטגוריות שאתה מחפש.

החסכון שלך יהיה בסביבות 100 ש"ח לחודש בין רכב שיעשה 1:15 לרכב שיעשה 1:12. כמובן שאם תמצא רכב היברידי שיעשה 1:20 זה מעולה, בתקציב שלך אין מצב כזה, כולם פי 2 מהתקציב שלך.

 

כל רכב מיני/סופר מיני יתן לך את הדרישות שאתה מחפש הבעיה היא ששום דבר אצלך לא בא בחשבון.

אז אולי תעשה הפוך, תרשום מה שכן בא בחשבון ומשם נמשיך.

 

דרך אגב, הפונטו גרנדה/איבו יתנו לך מענה מצוין לכל הדרישות הנ"ל. כנ"ל קליאו ותוסיף גם פיאסטה ידנית, הרכבים נוחים, מאובזרים ואיכות חומרים טובה.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם
אדיר, למי שנוסע פחות מ-10K ק"מ לשנה, אין סיבה לחשוב על חסכון בדלק, במיוחד לא בקטגוריות שאתה מחפש.

החסכון שלך יהיה בסביבות 100 ש"ח לחודש בין רכב שיעשה 1:15 לרכב שיעשה 1:12. כמובן שאם תמצא רכב היברידי שיעשה 1:20 זה מעולה, בתקציב שלך אין מצב כזה, כולם פי 2 מהתקציב שלך.

 

כל רכב מיני/סופר מיני יתן לך את הדרישות שאתה מחפש הבעיה היא ששום דבר אצלך לא בא בחשבון.

אז אולי תעשה הפוך, תרשום מה שכן בא בחשבון ומשם נמשיך.

 

דרך אגב, הפונטו גרנדה/איבו יתנו לך מענה מצוין לכל הדרישות הנ"ל. כנ"ל קליאו ותוסיף גם פיאסטה ידנית, הרכבים נוחים, מאובזרים ואיכות חומרים טובה.

אהלן אוהד, תודה על תהגובה!

1.

מה שאמרתי שלא בא בחשבון זה

ALTO - לא בא בחשבון.



I10 - לא בא בחשבון.

PICANTO - לא בא בחשבון.

סיריון ופנדה, סה"כ חמישה רכבים.

אלטו קטנה מצועצעת ושברירית, לא באמת אוטו.. הI10 והפקיאנטו הם המובילים בקטגוריה אבל שותים דלק כמו משפחתומטית (על פי הצהרות בפורום כאן שחוזרת על עצמן), הסיריון והפנדה מצוינים, לסיריון לא התחברתי בכלל (בכלל!), לפנדה כנ"ל אבל פשוט חלשה לי גם.

2. לגבי הצריכת דלק, השאלה היא האם לפקקים יש אפקט כלשהו? אני מודע לכך שפקקים גורמים לעליה בצריכה, אי לכך לא עדיף שהכלי יהיה חסכן?

והפיאט איבו מעולה, פשוט רובן חרושות בקילומטרז' וידיים, מי שלא - לצערי לא בתקציב כל כך.

Seat Mii 3Doors

פורסם

פקקים משפיעים על צריכת הדלק. השאלה היא האם בפקקים הרכב עומד ולוקח כמה דקות עד שאתה זז מטר או שהפקק ארוך אבל זורם?

הפנדה רכב מאוד אמין ומאוד חסכוני בדלק, אמנם הוא נראה כמו קופסת גפרורים אבל מבחינת אמינות וחסכון וגם בטיחות, הרכב 100%.

האיבו תהיה קשה למציאה בתקציב שלך זה נכון, אבל תנסה גרנדה פונטו, הרכב מרווח, חסכוני בגיר הידני וכייפי לנסיעות, גם בפקקים מניסיון.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

מיום ליום אני חושב יותר ויותר על MII, עליתי עליה (לא נסעתי) מרגישה מרווחת מקדימה, ממש נחמדה.

ויכולה להכנס ב45K שקל ו25K קילומטר יד ראשונה, למיטב הבנתי היא באמת סופר חסכונית וגם ממש בטיחותית.

תקנו אותי?

האם היא עדיפה על הפונטו?

ובהשוואה היא זולה באלף 500 שקל מהפונטו בביטוח.

Seat Mii 3Doors

פורסם

תנהג ותסע ואחר כך תחליט האם זה בשבילך.

לא מצאתי נתוני צריכת דלק עבור הMII באתר KML.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

היי,

 

לי יש סיאט MII שרכשתי חדשה מהחברה במחיר של 61000 ש"ח בשנה שעברה.

 

הרכב משמש את אישתי ונוסעת איתה לעבודה כל יום 100 ק"מ (הלוך חזור), צריכת דלק אמיתית 1:18 ולפעמים יותר טוב!!

 

רכב חזק שעולה כל יום את העליות של קציר(למי שמכיר) בלי בעיה.

 

בנוסף- נוח מאוד מבפנים ומרווח יחסית למיני ומערכת רמקולים איכותית!

 

פרט לכך תא המטען גדול ביחס לשאר רכבי המיני.

 

לסיכום- מאוד מרוצה ממנו ולא הייתי מחליף!

 

ממליץ!

פורסם

לא כזה שונה מרכב סופר מיני,

הקליאו שלי מחוץ לעיר עושה 1:17 בלי בעיות, ואפשר לגרד את ה1:18 בנסיעה רגועה מאוד על 80-90 קמ"ש.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הMII מצוינת לכל הדעות, בינתיים לא שמעתי התאכזבות כלפי הרכב מבעלים.

כשישבתי אתמול, מקדימה הרכב נראה כמו כל רכב (כאשר יושבים במושב הנהג), רק שהמכסה מנוע קצרצר כל היתר דיי דומה ומרווח. (זה בא המון על חשבון היושבים מאחור.)

אם כבר MII ואני מתחיל לגעת ב50 אלף, שקלתי כבר את הספייס, הבעיה בספייס שאני אוכל לקחת את הגרסאת ה1000 סמ"ק, שיותר חלשה מהMII, והגרסאת ה1200 סמ"ק כבר עולה 61+ ביד שתיים (ככה זה מתחיל).

עוד המלצות?

Seat Mii 3Doors

×
×
  • תוכן חדש...