Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

עכשיו כשיש גשם חזק התחילו להיכנס מיים לתוך הבגז', ובכמויות די גדולות..

 

המיים מתרכזים בעיקר בתאים האלה לכלי עבודה.

 

בדקתי את הגומיה של הבגאז' והיא נראית בסדר, השאלה שלי זה האם מישהו יודע על עוד מקומות פוטנציאלים בסובארו לנזילה?

 

תודה.

פורסם

נסעת בשלוליות ?

מתחת לריפוד אמורים להיות פקקים מגומי , לריקון מים בשעת הצורך.בדוק אם הם ישנם ,אם לא - אולי חדירת המים מהם.

פורסם

רוקנתי את המיים בעזרתם, הם החזיקו את המיים בתוך די טוב ככה שהם גם אוטמים מבחוץ, לא נראית הבעיה..

 

 

בשלולית לא נסעתי לפחות לא משהו גדול מאוד, רק כביש רטוב....

פורסם

תבדוק 2 דברים, קודם כל תוציא את הגומייה של הבגאג ותבדוק אם ישנה חלודה מתחת, נקה טוב טוב ותדביק אותה עם סיליקון שחור,תמרח את כל המסגרת ואז תחזיר את הגומייה בחזרה.

 

שנית, בדוק מסביב לפנס אם נכנס מים וגם שם תאטום עם סיליקון מבחוץ ומבפנים.

אחרי שעשית את שני אלה, מיזערת את הסיכוי לחדירת מים נוספת לתמיד!!!

בהצלחה.

 

ברוב המקרים המים נכנסים דרך הגומייה-מתחת לגומייה יותר נכון ואז סיליקון פותר את הבעייה,אבל תזכור להוציא את כל הגומייה לגמריי אפילו שהיא דבוקה,כי אם ללא אז לא עשית כלום

בנוסף תבדוק בתוך הבגאג מעל הפנסי- תמיד יש שם נקודת חלודה שמשם חודרים מים.

פורסם
שלום.

 

עכשיו כשיש גשם חזק התחילו להיכנס מיים לתוך הבגז', ובכמויות די גדולות..

 

המיים מתרכזים בעיקר בתאים האלה לכלי עבודה.

 

בדקתי את הגומיה של הבגאז' והיא נראית בסדר, השאלה שלי זה האם מישהו יודע על עוד מקומות פוטנציאלים בסובארו לנזילה?

 

תודה.

ב DL נכנסים מים לתא המטען ב 99% בגלל אטימה לקויה מסביב לפנסים האחוריים. פשוט צריך לפרק אותם ולאטום באמצעות חומר איטום (יש פלסטלינה מיוחדת שאפשר לקנות בכל סניף של ACE וכד' - עולה כמה שקלים בודדים) או סיליקון.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
ב DL נכנסים מים לתא המטען ב 99% בגלל אטימה לקויה מסביב לפנסים האחוריים. פשוט צריך לפרק אותם ולאטום באמצעות חומר איטום (יש פלסטלינה מיוחדת שאפשר לקנות בכל סניף של ACE וכד' - עולה כמה שקלים בודדים) או סיליקון.

 

איציק

 

איציק, גם אצלי זה קורה... פתחתי לא מזמן את דלת הבגאז' ומה אני רואה? רטיבות מסוימת בדברים שהיו שם.

 

אבל אני לא מתרגש מזה כ"כ, בסך הכל יש לי שם ארגז עם דברים פשוטים כמו בקבוקים, סמרטוטים, פלאייר שמן מנוע, מים ירוקים וכד').

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
בכל זאת עדיף להימנע מזה כי זה גורם לחלודה של כל הדברים שם וריח לא נעים של עובש..

 

לגבי הריח אתה צודק, לא הולך טוב עם כל הלכלוך שיש שם....:?

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

לי יש סובארו די אל. תמיד שיורד גשם חזק יש לי מים איפה ( השטחים) בצד שמאול איפה שאני יושב איפה (הגז והברקס) ותודה יוסי

יונדאי גטס :-D

פורסם
לי יש סובארו די אל. תמיד שיורד גשם חזק יש לי מים איפה ( השטחים) בצד שמאול איפה שאני יושב איפה (הגז והברקס) ותודה יוסי

 

בבקשה :-D

 

רק על מה?......:roll:

 

הדרך הכי טובה לבדוק אטימות היא פשוט לפשפש באוטו ולחפש "חורים".

 

אני מתחיל להרגיש כניסת מים\נזילה\מעבר רוח כאשר החלונות סגורים, באזור המושב שליד הנהג בסובא שלי.

 

עידכונים בהמשך, בינתיים לא מפריע.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

×
×
  • תוכן חדש...